recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Min hjemmebiograf
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Kampus’ Hjemmebiograf. Nu med Pana 65CX800 ;-)
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Kampus’ Hjemmebiograf. Nu med Pana 65CX800 ;-)

 Besvar Besvar Side  <1 34567 212>
Forfatter
Besked
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Maj-2009 kl. 23:25
Oprindeligt skrevet af furious jt furious jt skrev:

Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Oprindeligt skrevet af furious jt furious jt skrev:

Så kom den endelig, tillykke med den lille ny

Fedt at høre du er tilfreds med lyden sammen med dine B&W'er.

Receiveren laver samme nummer ved mine højtalere mht størrelsen. Men jeg fatter minus af hvad jeg skal justere for at afhjælpe problemet så jeg har pt slået mcacc fra indtil jeg får lært at indstille receiveren ordentligt.

 

Tak skal du ha' Recieveren har så meget større muskelkraft kva den store strømforsyning at mine højttalere har fået den styring de trængte til. Det er næsten som at have fået helt nye højttalere

Du skal bare ind Advanced MCACC menu og så Manual MCACC og så EQ adjust. Derinde kan du fin tune lyden uden at koble MCACC'en fra.

jep jeg kender menu'erne ud og ind, så jeg ved godt hvor jeg skal indstille, men lige med hvordan og hvilke parameter osv jeg skal ændre på har jeg ikke sat mig ind i endnu da det ikke interesserer mig.

Ja så er det jo ikke nemt. Recieverens mange justeringsmuligheder gør at næsten ALLE højttalere kan komme til at lyde rigtigt. Men det kræver så også lige at man bruger den fornødne tid og interesserer sig for det. For mit vedkommende var det enkelt at hæve bassen en smule i dybden og så sænke diskanten via X-kurven



Redigeret af Kampus - 30-Maj-2009 kl. 23:57
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23899
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hother Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Maj-2009 kl. 23:37
X-kurven Kampus, X-kurven
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Maj-2009 kl. 23:58

Oprindeligt skrevet af Hother Hother skrev:

X-kurven Kampus, X-kurven

Ja jeg er sgu helt Xset med den reciever

Til top
hopgreve Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 19-Juni-2007
Sted: Greve
Status: Offline
Point: 6276
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hopgreve Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Maj-2009 kl. 00:31

Hej Kampus , tillykke med den nye receiver , det er godt nok et flot setup du har fået samlet dig....

MVH

PANASONIC 55CX725 | Pioneer VSX832 | TP TUBE 500/200/160 | PANASONIC BD220 | ATV4K
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Maj-2009 kl. 11:41
Oprindeligt skrevet af hopgreve hopgreve skrev:

Hej Kampus , tillykke med den nye receiver , det er godt nok et flot setup du har fået samlet dig....

MVH

Tak skal du have! Ja det er rigtig flot med Pioneer over hele linien. Det skulle jo også gi' mulighed for noget auto kontrol af enhederne fra en enkelt remote.

Beholder dog min Panasonic HDD lidt endnu, men jeg må indrømme at den ikke bliver brugt så meget mere. CD afspilleren synger på sidste vers, og her er Pio BDen en værdig afløser, da den også spiller CD musik af høj kvalitet.

Og ja VHS'en er slet ikke sat til, men bruges en gang imellem til overspilning af bånd til DVD. Og min DVB-T box bliver taget i brug når TV sender film i "forkert format", fordi den zoomer billedet korrekt og flytter undertekster op i billedet.



Redigeret af Kampus - 31-Maj-2009 kl. 11:45
Til top
msorensen Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 27-April-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 130
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér msorensen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Maj-2009 kl. 20:02
Man ønsker da altid at se Sparshop-kareten holde uden for sit hus - så ved
man der er lækkerier i vente.

Rigtig lækker samling af udstyr du har skaffet dig. Er jeg misundelig på
recieveren? Nej nej overhovedet ikke
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Maj-2009 kl. 21:36

Ja det er bedre end rudekuverter i postkassen og mindst lige så dyrt

Det er da godt at du ikke er misundelig, for så ville det bare betyde et besøg af Sparshop-kareten

Til top
Schjelde Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 11-Juni-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 695
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Schjelde Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Juni-2009 kl. 09:57

"Hej mit navn er Kampus, og jeg har ikke købt Pioneer i 3 dage"

"Hej Kampus, velkommen til gruppen, godt gået!"

- Nej spøg til side, tillykke med indkøbet. Håber du bliver glad for den nye receiver. Se nu at få lidt billeder op herinde når du er færdig med at rode med indstillinger og lytte til film og musik, det lille billede Hother postede ser godt ud, meeen vil se mer'

Sony AF8 65
Onkyo 676
HDFury Vertex 2
ATV4K
B&O A9
Sonos rundt i huset
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23899
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hother Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Juni-2009 kl. 10:32
Oprindeligt skrevet af Schjelde Schjelde skrev:

"Hej mit navn er Kampus, og jeg har ikke købt Pioneer i 3 dage"

"Hej Kampus, velkommen til gruppen, godt gået!"

- Nej spøg til side, tillykke med indkøbet. Håber du bliver glad for den nye receiver. Se nu at få lidt billeder op herinde når du er færdig med at rode med indstillinger og lytte til film og musik, det lille billede Hother postede ser godt ud, meeen vil se mer'

Jeg vil sørme også godt se mere. Selv om det måske betyder mere arbejde for mig

B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Juni-2009 kl. 10:40
Oprindeligt skrevet af Schjelde Schjelde skrev:

"Hej mit navn er Kampus, og jeg har ikke købt Pioneer i 3 dage"

"Hej Kampus, velkommen til gruppen, godt gået!"

- Nej spøg til side, tillykke med indkøbet. Håber du bliver glad for den nye receiver. Se nu at få lidt billeder op herinde når du er færdig med at rode med indstillinger og lytte til film og musik, det lille billede Hother postede ser godt ud, meeen vil se mer'

Hi hi, mit navn er Kampus, og jeg HAR købt Pioneer for 2 dage siden

Og tak for velkomsten

Nu har jeg jo brugt tiden til at lytte og finjustere recieveren. Det er nemlig sådan at der er mulighed for forskellige presets til hver opgave. Og filmlyd er ikke nødvendigvis de samme indstillinger som til musik. Og det tager altså rigtig lang tid at indstille så det lyder optimalt.

Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Juni-2009 kl. 10:43
Oprindeligt skrevet af Hother Hother skrev:

Oprindeligt skrevet af Schjelde Schjelde skrev:

"Hej mit navn er Kampus, og jeg har ikke købt Pioneer i 3 dage"

"Hej Kampus, velkommen til gruppen, godt gået!"

- Nej spøg til side, tillykke med indkøbet. Håber du bliver glad for den nye receiver. Se nu at få lidt billeder op herinde når du er færdig med at rode med indstillinger og lytte til film og musik, det lille billede Hother postede ser godt ud, meeen vil se mer'

Jeg vil sørme også godt se mere. Selv om det måske betyder mere arbejde for mig

Det må vi jo lige se på

Til top
SLETTET_20120103 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 14-Oktober-2007
Sted: Odense
Status: Offline
Point: 6191
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SLETTET_20120103 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Juni-2009 kl. 10:48

Måske bare kampus skal få at vide hvordan man gør - kunne være vi skulle have en guide til at hoste billeder her på siden.

Det er enkelt og nemt, men man skal jo lære at kravle før man kan gå


Jeg bruger www.imageshack.com

Bare følg anvisningerne på siden, og post linkene hvor der står

Job done.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 34567 212>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu