recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Phillips
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketPhillips

 Besvar Besvar Side  <123
Forfatter
Besked
Kasper-Kirk Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 15-August-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 5
Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-August-2009 kl. 19:58

PES0001 er et sygt flot tv efter min mening, boxen er bare noget kluntet og stor synes jeg..

viser et rigtig godt billede efter min mening, men nok kun bedre end et 9803 når det er slukket.. For ja, det har ikke led-baggrundsbelysning eller ambilight eller noget blær..

alt er jo en kompromis-løsning, men designmæssigt noget af det pæneste jeg har set..

 

 

 

Til top
Kasper-Kirk Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 15-August-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 5
Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-August-2009 kl. 20:06

Oprindeligt skrevet af MATRIX MATRIX skrev:

Jeg mener også at du skal gå efter et 9803H. Har selv et 9903H og udover baggrundsbelysningen er der ingen forskel mellem de 2

 

arhhh det er ikke helt rigtigt.. et 9903H er et aurea og der har du lys i rammen.

98'eren har led-backlighting og nok mere et fjernsyn for sig selv.. hvor en 99'er nok mere minder om de andre 90'ere bare med full surround ambilight og også i rammen..

det er ikke for at være flueknepper, men ret skal være ret..

 

 

Til top
MATRIX Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 05-November-2008
Status: Offline
Point: 265
Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-August-2009 kl. 23:02
Oprindeligt skrevet af Kasper-Kirk Kasper-Kirk skrev:

Oprindeligt skrevet af MATRIX MATRIX skrev:

Jeg mener også at du skal gå efter et 9803H. Har selv et 9903H og udover baggrundsbelysningen er der ingen forskel mellem de 2

 

arhhh det er ikke helt rigtigt.. et 9903H er et aurea og der har du lys i rammen.

98'eren har led-backlighting og nok mere et fjernsyn for sig selv.. hvor en 99'er nok mere minder om de andre 90'ere bare med full surround ambilight og også i rammen..

det er ikke for at være flueknepper, men ret skal være ret..

 Yes, det har du ret i. Men jeg er 99,9% sikker på at panelt og alt billedbehandling er ens på de 2. Lyden, lyset og backligt er forskelligt.

 




Redigeret af MATRIX - 31-August-2009 kl. 23:03
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <123
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu