recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Brugergrupper > YouSee digital modtagere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Problemer med at tænde YouSee box
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketProblemer med at tænde YouSee box

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
SuneKeller Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 13-Maj-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 64
Direkte link til dette indlæg Emne: Problemer med at tænde YouSee box
    Sendt: 27-Juli-2009 kl. 14:37

Hej

Jeg har lige købt en YouSee box (incl. harddisk). Jeg har ofte en del problemer med at tænde boksen. YouSee logo'et kommer frem på skærmen men herefter bliver der bare sort skærm??

Jeg kan se at boksen virker, da jeg kan skifte kanal, men der er bare ingen billede på tv'et? Jeg må ofte slukke boxen en eller flere gange før det virker.

Jeg har tidlige haft lånt en box uden harddisk og her havde jeg aldrig dette problem?

Jeg kører HDMI direkte fra boxen til tv'et (Pioneer 5090H)

Er der nogen der har ligende problemer?

Mvh.

Sune

 

Til top
Schubring Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 07-Juli-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 224
Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Juli-2009 kl. 14:54

Hej Sune

Jeg har boxen uden harddisk og jeg oplever ca. 1 gang om ugen det samme problem som du beskriver.

Jeg har ikke gidet at tage kontakt til YouSee (forventer at få en lang søforklaring), så jeg genstarter og så virker den som regel igen (ellers sluk/start igen.....)

 

Til top
poulsan Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 18-August-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 86
Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Juli-2009 kl. 15:01
Oprindeligt skrevet af SuneKeller SuneKeller skrev:

Hej

Jeg har lige købt en YouSee box (incl. harddisk). Jeg har ofte en del problemer med at tænde boksen. YouSee logo'et kommer frem på skærmen men herefter bliver der bare sort skærm??

Jeg kan se at boksen virker, da jeg kan skifte kanal, men der er bare ingen billede på tv'et? Jeg må ofte slukke boxen en eller flere gange før det virker.

Jeg har tidlige haft lånt en box uden harddisk og her havde jeg aldrig dette problem?

Jeg kører HDMI direkte fra boxen til tv'et (Pioneer 5090H)

Er der nogen der har ligende problemer?

Mvh.

Sune

 

Du har sikkert opdateret din Samsung med nyeste firmware (den spørger dig når du tænder for den). Du kan læse andetsteds her i forummet, at denne opdatering i adskellige tilfælde har skabt problemer med HDMI udgangen. Hvis du havde haft en SCART tilslutning, ville denne sikkert have virket OK. Jeg tror at Yousee kender fejlen, men nøler med at indrømme det - der er dog nogen, der har fået den bekræftet med henvendelse omkring problemet.

-- Poul

Til top
jonlanghoff Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 11-Juni-2008
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 241
Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Juli-2009 kl. 15:19

Denne tråd: http://www.recordere.dk/forum/forum_posts.asp?TID=63189

Og jeg kan bekræfte at Yousee kender til fejlen efter at have talt med dem.

 

Til top
SuneKeller Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 13-Maj-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 64
Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Juli-2009 kl. 15:44

Ok tak! Så er det vel bare at vente 2-3 måneder på en ny opdatering!

Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu