recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Distribution og udstyr generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - WD TV HD Media player version 2.0
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

WD TV HD Media player version 2.0

 Besvar Besvar Side  123 36>
Forfatter
Besked Baglæns sortering
zpoone Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 04-Januar-2012
Sted: Spentrup, DK
Status: Offline
Point: 1
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér zpoone Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: WD TV HD Media player version 2.0
    Sendt: 04-Januar-2012 kl. 11:31
Hej med jer herinde.
 
Jeg har en WD TV Live, som kører fint, dog har jeg aldrig fået det trådløse netværk til at virke.
 
Ved nogen af jer, om der kan sættes en USB tv tuner i WD TV Live, og så se tv via den?
 
Til top
MSF Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 24-November-2009
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 15
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MSF Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-September-2010 kl. 00:29
Oprindeligt skrevet af hansie hansie skrev:

hvad med bare at omdøbe img filen til iso.

Det har jeg klaret et par gange med min WD TV
 
Det er naturligvis en del lettere Smile
Philips 32PFL7803H/10 + WDTV Live + LG NAS N2B1
Til top
hansie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 01-Juli-2004
Sted: Køge egnen
Status: Offline
Point: 6965
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hansie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-September-2010 kl. 08:02
hvad med bare at omdøbe img filen til iso.

Det har jeg klaret et par gange med min WD TV

Redigeret af hansie - 16-September-2010 kl. 08:03
Til top
MSF Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 24-November-2009
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 15
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MSF Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-September-2010 kl. 00:32
Oprindeligt skrevet af chrek chrek skrev:

Hmm jeg kan ikke rigtigt få min wd tv live til at æde img filer er der nogen der har et godt gratis program til at converter dem til iso ???
 
Hvis du ikke har fundet en løsning, så burde DVD Shrink klare den opgave for dig. Smile
Philips 32PFL7803H/10 + WDTV Live + LG NAS N2B1
Til top
BorreBoy Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 03-December-2003
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 381
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér BorreBoy Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-August-2010 kl. 18:39
Hmm, den kan ikke finde min NAS hvor det hele ligger på :-(
Til top
airfrede Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 31-Januar-2007
Status: Offline
Point: 138
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér airfrede Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-August-2010 kl. 08:30

Så er der en iPhone app til wd tv live. http://itunes.apple.com/us/app/wd-tv-live-remote/id377667642?mt=8

Desværre har jeg kun den gamle WD TV HD, så jeg har ikke mulighed for at teste den.
Til top
Snavsi Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 09-November-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 99
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Snavsi Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-April-2010 kl. 20:57
Wow så er jeg en lykkelig ejer af en WDTV live... Så'en da.
 
Lige en ting som jeg godt kunne tænke mig den kunne.
 
Springe i kapitler ved Blue Ray ISO.
 
Har den nyeste Firmware fra WD.
Nogen der ved om den fra B-RAD kan. 
Kan man nedgradere den til original firmware igen, Hvis man har B-RAD på den.
Mvh Thomas
Hjemme Bio
NAD T778
Blueray Dune HD Max
Front    B&W CM7
Center   B&W CM Centre 2
Sub B&W ASV 10CM
Bag/surr. Jamo Apollo 5
Projektor Sony VPL-HW40
Lissau 90" True Colour
Til top
daskino Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 08-Februar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 783
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér daskino Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-April-2010 kl. 21:24
du har ret wdtv live er nemmre at gå til. jeg nævner et par ting her

Fjernbetjening:
Popcorn: stor med mange mange knapper
WDTV: lille og kun med det du lige skal bruge

Størrelse:
Popcorn: fylder godt og vel som en meget tyk og lang dvd afspiller
wdtv: kan være i en håndflade

Brugerflade:
Popcorn: du får et have af valgmuligher med uendelige undermenuer og et look der ligner en tidlig distro af et linux styresystem
WDTV: få menuer og valgmuligher, det er bare at vælge play, noget du kender fra din dvd afspiller.

tilsluting til netværk
Popcorn, her er igen et hav af valgmuligher man skal tage stilling til
wdtv: du vælger upnp protokollen og den finder din windows pc delte foldere.

Medialibary:

WDTV scanner automatisk dit eksterne harddisk og finder hurtigt de forskellige filer efter om det er film billeder og musik.

wdtv slukker automatisk for din harddisk når du vælger sluk på wdtv'en fjernbetjening.
Sony 46HX823 Samsung H5505

Roku LT, Google nexus player, Sidewinder 4 Xtreamer,

WD TV HD, Live Mini og Ryan Mini2, SB 3, Wii,

Til top
abacus Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 12-Februar-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 491
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér abacus Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-April-2010 kl. 20:43
wdtv-live-hd kan afspille isofiler, både fra dvd'er og bluray's
Niels
Til top
spawn Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 30-November-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 6822
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér spawn Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-April-2010 kl. 18:17
WD TV er ikke mere plug and play end en Popcorn Hour - en Popcorn Hour kan bare mere og har flere muligheder, men det er op til dig om du vil bevæge dig ud i disse eller du blot vil tilslutte den plug and play som en WD TV. Den basale tilslutning, opsætning og afspilning er "detsamme" på alle afspillere. Forbind HDMI kabel, tænd maskinen, vælg hvilket video output du vil benytte, vælg din media fil fra menuen og spil. Der er ikke noget svært i det overhovedet og ikke noget der gøres anderledes på den ene fremfor den anden. På begge skal man vælge video output, på begge skal man vælge om vil kigge på en USB disk eller et netværks drev efter sine media filer, osv.  
 
Fordi en bil kan køre 200 km/t og en anden kun 150 km/t, betyder det ikke at det er sværere at køre 150 km/t i den der kan køre 200 km/t - man træder bare lidt mindre på gaspedalen ;)
 
Dermed ikke sagt at du nødvendigvis skal købe en Popcorn Hour, der er jo stor prisforskel på eks. en WD TV Live og en C-200 - men det er en misforståelse hvis du tror at en Popcorn hour er sværere eller mindre plug and play end en WD TV så du skal ikke lade dig skræmme af misforståelser.
Philips 65OLED705/12 - ATV4K
Til top
Kentex Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 10-April-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 64
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kentex Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-April-2010 kl. 17:57
jeg har læst det meste af denne tråd igennem...Det har givet mig følgene indtryk...Wd Tv Hd er mere plug&play end f.eks popcorn hour c200 er det... altså den er nemmere at sætte op for en noob...jeg er lidt i tvivl om den kan afspille img/iso?...jeg står og svæver lidt mellem denne og den popcorn hour c200..men er lidt i tvivl om hvilken der er den rigtige for mig
Til top
daskino Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 08-Februar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 783
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér daskino Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Februar-2010 kl. 22:35
Oprindeligt skrevet af noob30 noob30 skrev:

Har den nye model problemer med 720p & 1080p MKV filer ?


havde den gamle da det? mener jeg ikke den havde.
Sony 46HX823 Samsung H5505

Roku LT, Google nexus player, Sidewinder 4 Xtreamer,

WD TV HD, Live Mini og Ryan Mini2, SB 3, Wii,

Til top
 
 Besvar Besvar Side  123 36>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu