recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Distribution og udstyr generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - WD TV HD Media player version 2.0
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

WD TV HD Media player version 2.0

 Besvar Besvar Side  <12345 36>
Forfatter
Besked
daskino Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 08-Februar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 783
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér daskino Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Oktober-2009 kl. 18:27
WD har ige konfimeret at den nye wdtv 2 bruger sigma 8655 chipset...


No need to break open your boxes... It is using the Sigma 8655.

Sony 46HX823 Samsung H5505

Roku LT, Google nexus player, Sidewinder 4 Xtreamer,

WD TV HD, Live Mini og Ryan Mini2, SB 3, Wii,

Til top
daskino Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 08-Februar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 783
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér daskino Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Oktober-2009 kl. 08:28
Og kan fortælle at den har samlet 1 gb RAM og flash ram


512MB Flash & 512MB RAM

Sony 46HX823 Samsung H5505

Roku LT, Google nexus player, Sidewinder 4 Xtreamer,

WD TV HD, Live Mini og Ryan Mini2, SB 3, Wii,

Til top
daskino Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 08-Februar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 783
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér daskino Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Oktober-2009 kl. 08:34
mere info på af spiller

There is a 24hz and 23.97 (or whatever the correct number is) setting... So if you have something encoded at exactly 24fps, I guess you can play it back like that...

TrueHD -- I will be yet another one to confirm this bitstreams. Actually this is the first device I've had to actually bitstream TrueHD where I can see the lights on my Onkyo.


DVD ISO - it can play it, but no menus as others have mentioned.

M2TS - plays these as well. As I mentioned above, with trueHD, it's fine, but with DTS MA, it seems to be downconverting to 2.0.

Zoom, has 1.0, 1.1, 1.2, 2.0, etc... I like the 1.2 because it lets me zoom in on non-anamorphic widescreen, but perhaps 1.4 or 1.5 may have been better.

Subtitles worked on one MKV that i tried


Sony 46HX823 Samsung H5505

Roku LT, Google nexus player, Sidewinder 4 Xtreamer,

WD TV HD, Live Mini og Ryan Mini2, SB 3, Wii,

Til top
AndersHP Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 04-August-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 262
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér AndersHP Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Oktober-2009 kl. 09:03

Det lyder rigtig godt...

Er der nogen der har bestilt den fra ProVantage?
Det er fristende, dollarkursen er i bund for tiden jo :) Til gengæld har jeg lidt dårlig erfaring med at bestille fra USA, har oplevet alt imellem 1 uge til 1 måneds leveringstider....

Til top
daskino Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 08-Februar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 783
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér daskino Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Oktober-2009 kl. 09:20
har en ven der skal til canada så tror jeg prøver at købe den der, når den kommer i bestbuy Canada. Ellers tror jeg faktisk wd lancererdette produkt world wide så mon ikke vi har den her i europa ret hurtigt.

Redigeret af daskino - 12-Oktober-2009 kl. 09:28
Sony 46HX823 Samsung H5505

Roku LT, Google nexus player, Sidewinder 4 Xtreamer,

WD TV HD, Live Mini og Ryan Mini2, SB 3, Wii,

Til top
daskino Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 08-Februar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 783
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér daskino Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Oktober-2009 kl. 09:43
ser faktisk ud til at de tyske forhandlere og distributører har fået den på lager

http://geizhals.eu/deutschland/a458684.html
Sony 46HX823 Samsung H5505

Roku LT, Google nexus player, Sidewinder 4 Xtreamer,

WD TV HD, Live Mini og Ryan Mini2, SB 3, Wii,

Til top
daskino Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 08-Februar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 783
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér daskino Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Oktober-2009 kl. 10:51
så er den købt i tyskland til ominrg 1000 kr. inkl fragt. leveringen skulle ske inden for 2 dage. betaling med paypal, det er jeg mest til, bryder mig ikke om deres vorkasse system.

https://www.paketfabrik.de/electronis.de/index.php?page=arti cle&ID=64853
Sony 46HX823 Samsung H5505

Roku LT, Google nexus player, Sidewinder 4 Xtreamer,

WD TV HD, Live Mini og Ryan Mini2, SB 3, Wii,

Til top
daskino Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 08-Februar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 783
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér daskino Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Oktober-2009 kl. 11:07
så er manualen lagt op på nettet


http://drop.io/wdtvlive
Sony 46HX823 Samsung H5505

Roku LT, Google nexus player, Sidewinder 4 Xtreamer,

WD TV HD, Live Mini og Ryan Mini2, SB 3, Wii,

Til top
daskino Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 08-Februar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 783
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér daskino Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Oktober-2009 kl. 11:32
Nye Funktioner

* stadig 2 usb porte

* man kan nu søge på ens medier, der er en søgefelt og on-screen keyboard.

* kabler og understøttelse af både Component og Composite og HDMI (ingen HDMI kabel med)

* Musik kan indeles efter , kunster, nummer, album, genre, og den kan læse playlister.

* Netværk DHCP eller statisk IP adr.

* Mulighed for wireless netværks adapter via USB port, og understøttelse af wirless setup i menu'en med WPA2

* En tilsluttet USB harddisk til wdtv'en kan fungere som Netværks harddisk, som andre enheder på netværket kan se og dele filer med, viker også med MAC.

* flickr, youtube, 365 og Pandora web services indbygget i menuen med mulighed for login og søgning. ved ikke om den kan streame hd mat. fra youtube.

* mulighed for at slette og kopiere filer på usb harddisk.

* ændring af størrelser på undertekster.

* Foto scaling og mulighed for forskellige overgange i slideshow, samt interval mellem billeder

* 3 gange så hurtigt respons mellem fjernbetjening og interface.

Redigeret af daskino - 12-Oktober-2009 kl. 12:05
Sony 46HX823 Samsung H5505

Roku LT, Google nexus player, Sidewinder 4 Xtreamer,

WD TV HD, Live Mini og Ryan Mini2, SB 3, Wii,

Til top
AndersHP Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 04-August-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 262
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér AndersHP Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Oktober-2009 kl. 11:40

Venter lige til de kommer til Amazon tror jeg... BestBuy sender ikke til Europa, og Paketfabrik.de kunne ikke finde ud af at min adresse sluttede på 3.tv

Og jeg stoler ikke på, at ProVantage produktet er det rette, billedet viser den gamle, og der står ingen specs...



Redigeret af AndersHP - 12-Oktober-2009 kl. 11:40
Til top
daskino Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 08-Februar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 783
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér daskino Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Oktober-2009 kl. 12:01
sjovt jeg skrev til packet fabrik jeg boede på 3. 4. tv., skrev du ude i deres nummer felt ved siden af navnet på adr.? Ups min stod også forkert , har skrevet til dem.

amazon sender ikke elektronik til Europa heller, det gør tyske ang eneglesk amazon heller ikke til DK altså.

Redigeret af daskino - 12-Oktober-2009 kl. 12:04
Sony 46HX823 Samsung H5505

Roku LT, Google nexus player, Sidewinder 4 Xtreamer,

WD TV HD, Live Mini og Ryan Mini2, SB 3, Wii,

Til top
AndersHP Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 04-August-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 262
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér AndersHP Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Oktober-2009 kl. 16:06
Pudsigt.. Nu er boksen "on hold" på ProVantage... ?
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12345 36>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu