recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Distribution og udstyr generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - WD TV HD Media player version 2.0
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

WD TV HD Media player version 2.0

 Besvar Besvar Side  <1 2930313233 36>
Forfatter
Besked
wiggumdk Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 31-Marts-2009
Status: Offline
Point: 227
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér wiggumdk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-November-2009 kl. 12:02
Oprindeligt skrevet af tf-uno tf-uno skrev:

Ved ikke hvor meget cpu kræft XBMC kræver, men et okey grafikkort hjælper nok også godt på det.
Må nok indrømme jeg er lidt skuffet over WD TV Live i forhold til xbmc. WD TV live er super fin og simpel og sætte op ingen tvivl om det, men er man typen der gerne vil kunne bestemme lidt selv/pille ved tingene holder det bare ikke :) for man kan ikke ændre det store.

Har haft WD TV live en lille uge, men overvejer og sælge den. Har fundet et meget bedre alternativ sys jeg.
 
Har selv taget en gammel pc som jeg har installeret XBMC live på, gjort så den kan tænde med wake on lan. (tager ca 30 sek fra man sender WOL pakken til XBMC køre.)
Bruger min Iphone som remote til xbmc (XBMC app fra app store). Køre virkelig fedt, samt man kan bladre i sine film på iphonen, vælge hvilken en man gerne vil se og wupti den køre på skærmen :) sku lidt fixt. (har samtid installeret et WOL program på Iphonen så man kan tænde maskinen der fra.)
Hvis du er skuffet, så er det nok fordi du ikke har været grundig nok inden du købte den. Den er aldrig solgt på at kunne køre XBMC eller andet. Det er er medie afspiller og ikke så meget andet.
Til top
Scubaghost Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 30-Marts-2007
Sted: Norsjælland
Status: Offline
Point: 1176
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Scubaghost Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-November-2009 kl. 12:08
Kan WDTV HD tilsluttes min USB printer og dermed fungere som netværksprinter?
Til top
tf-uno Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 26-Oktober-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 407
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér tf-uno Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-November-2009 kl. 14:36
Har heller ikke på noget tidspunk sagt den skulle kunne køre XBMC. (for er jeg godt klar over den ikke kan).
Siger bare at XBMC er mere "nørde" versionen, og man kan næsten få det som man vil. Det mangler der lidt i WD TV Live.
Til top
wiggumdk Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 31-Marts-2009
Status: Offline
Point: 227
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér wiggumdk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-November-2009 kl. 15:48
Det kan jeg personligt også, men er glad for WD TV fordi den er lille, bruger ingen strøm og er lydløs. Så kan jeg godt leve med at den ikke er så "nørde" venlig og at man ikke kan ligge alle mulige fed widgets osv. ind.
 
 
Til top
FriendlyMots Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 30-Maj-2007
Status: Offline
Point: 195
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér FriendlyMots Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-November-2009 kl. 19:05
Som jeg forstår det inde fra
http://wdtvforum.com/main/index.php?board=14.0
kan vi godt forvente at den som minimum kan "hackes" lige så godt som version 1 (og nok også en del mere da Live har væsentlig mere kraft end den originale boks). Det vil sige at inden for 1-22 måneder kan vi forvente homebrew der understøtter torrent download, usenet download, skins med movie-sheets og så videre. Så nærmer vi os da noget der ligner noget lækkert XBMC :)
Til top
tf-uno Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 26-Oktober-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 407
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér tf-uno Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-November-2009 kl. 20:42
Ville bare blive glad hvis man kunne mappe FTP shares på WD TV live :)
Til top
Maria Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 19-Oktober-2003
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 620
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Maria Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-November-2009 kl. 09:59
Nu har 'rette ejer' så haft afspilleren hjemme i knapt et par uger og er meget tilfreds ... næsten.
Afspilning af SD fra ekstern harddisk er som "lovet" herinde meget stabilt og billedet er fint.
Rigtig lækkert at den kan huske hvor man er kommet til ved én titel selvom man skulle være startet på en anden. Desværre gælder dette ikke når der har været afbrudt for strømmen ved sluk på kontakten, hvilket sker hver aften ved sengetid.
Kunne være rart om dette kunne rettes ved en ny FW. Jeg har set at seneste FW har rettet fejl ved 'file repeat' efter 'system reset'. Så det burde kunne lade sig gøre ved det andet også.
Krydser fingre.

edit: Nogle der har installeret B-rads firmware? Erfaringer?


Redigeret af Maria - 30-November-2009 kl. 10:02
Mvh Maria
Til top
Kermode Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 10-November-2008
Status: Offline
Point: 221
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kermode Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-December-2009 kl. 23:57
Oprindeligt skrevet af Rasmusdc Rasmusdc skrev:

mener da ikke XBMC kræver en stor CPU..

Kræver et 3d kort.
Til top
Kermode Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 10-November-2008
Status: Offline
Point: 221
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kermode Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-December-2009 kl. 00:01
Oprindeligt skrevet af Scubaghost Scubaghost skrev:

Kan man sætte en hvilken som helst harddisk til WDTV og bruge som netværksdisk? Altså ment: En alm. ekstern harddisk eller kan en netværksharddisk også sættes til,  eller kommer det til at konflikte?


Du kan sætte 2 USB diske i, så viser WDTVLiven dem som shares til resten af netværket.
Til top
jhjorsal Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 06-Februar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 354
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jhjorsal Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-December-2009 kl. 20:29
Youtube playlist og WDTV
Kan man få wdtv til at spille hele sin playliste på Youtube, uden at skulle starte dem enkeltvis?
Til top
chrek Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 30-Oktober-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 66
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér chrek Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-December-2009 kl. 11:14
man skal IKKE updater til den nye wdtvlive_1.01.12 min kan ikke state mereCry jeg slukkede min efter en time hvor den bare stod på wd tv live media player skræm Cry
har prøvet og ligge wdtvlive_1.01.11 ind uden held Angry
 
håber nogen har en løsning.
Sonos 1 X ZP90

Sonos 1 x ZP100

Sonos 1 X Connect

Sonos 1 x Playbar

2 x Sonos Play 5

synology ds411



WD TV Live plus
Til top
daskino Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 08-Februar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 783
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér daskino Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-December-2009 kl. 11:18
uha uha, og det var officel firmware? hørte lige a b-.rad havde brændt sin ad men sin egen firmware den anden dag.
Sony 46HX823 Samsung H5505

Roku LT, Google nexus player, Sidewinder 4 Xtreamer,

WD TV HD, Live Mini og Ryan Mini2, SB 3, Wii,

Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 2930313233 36>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu