recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Distribution og udstyr generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - WD TV HD Media player version 2.0
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

WD TV HD Media player version 2.0

 Besvar Besvar Side  <1 3132333435 36>
Forfatter
Besked
Cami Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 14-December-2009
Status: Offline
Point: 166
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Cami Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-December-2009 kl. 07:28
Oprindeligt skrevet af pendec pendec skrev:

jeg har min gamle wdtv på min harmony one, og det er ikke særlig hurtig selv om jeg har optimeret One med mindre koder sendt og delays etc..

Derimod er min Philips SRM7500 rimlig ok, den syntes jeg da kører rimlig hurtig i menuerne

 

Hej Pendec
 
Sidder og læser tråden igennem, da jeg overvejer om jeg skal have sådan en fin boks, og så falder jeg over ovenstående post, så det er meget offtopic, beklager - men hvad har du gjort for at optimere din Harmony One? Jeg har prøvet at google lidt osv. men har intet kunne finde.
 
Er det noget alle med en "smule" teknisk snilde kan rode med - eller findes der noget guideværk på nettet et sted? :)
Mvh. Allan
Til top
M-P-A Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 21-August-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 387
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér M-P-A Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-December-2009 kl. 11:18
Oprindeligt skrevet af Cami Cami skrev:

[QUOTE=pendec]

jeg har min gamle wdtv på min harmony one, og det er ikke særlig hurtig selv om jeg har optimeret One med mindre koder sendt og delays etc..

Derimod er min Philips SRM7500 rimlig ok, den syntes jeg da kører rimlig hurtig i menuerne

 



Den nye WD TV Live er en del hurtigere ifm respons tid i forhold til den gamle WD TV.
Samsung F7005 & Pana TH-42PX80E
Samsung 3126 + Netget 7700
HTPC Xbmc:
Intel 2100-T, 8Gb ram, 64Gb SSD, mini itx.

FilServer/
xpenology HP N54L, 8gb ram - 4x3TB WD Red
Til top
tvillumsen Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 19-September-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 308
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér tvillumsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-December-2009 kl. 13:09
Hejsa

Jeg fik en WD TV Live igår, men jeg kan simplethen ikke få liv i den.. Har prøvet med både Euro UK stik med den er helt død... 

Er der andre der har oplevet noget ligende eller har jeg bare fået en DOA?

På forhånd tak og glædelig jul
Pioneer 427XA
Pioneer DVR-545H-S
Pioneer HTZ-7
Sonos
PS3 Slim - Wii
WD TV Live
Til top
bQvle Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 27-November-2009
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 150
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bQvle Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-December-2009 kl. 19:04
Jeg fik også en, den tændte så snart stikket blev sat i, så den er nok desværre doa.

Er der andre der køre med Wifi på den? Det fungere helt fint og afspiller flydende, men den bugger engang imellem hvert 5. - 10. min. så forsvinder lyden og billedet lagger. det stopper ikke igen før jeg spoler 1 sek. frem og player igen. Det er 802.11n med fuldt signal, så der burde være over 100mbit hul igennem. Jeg bruger en D-link dongle, og har også D-link 802.11n router.

Min bærbar kan fint afspille alle mine hd film over netværket med 54mbit, så jeg tror ikke det er pga. den ikke kan følge med, men nærmere at der sker en bug.

En anden ting, hvis der er undertekster i en MKV film, så er de placeret fint i bunden. men hvis jeg så vælger en anden undertekst som ligger i mappen, fx. dansk, så rykker den lige det hele en Linies højde op. det ser lidt trælst ud? er der nogle der har fixet det?

Til top
tvillumsen Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 19-September-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 308
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér tvillumsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-December-2009 kl. 19:21
Jeg har lige prøvet alt en gang til, men der kommer slet ikke liv i den... sikke noget L...!

Nå men i det mindste er dustinhome normalt flinke til at sende en ny med det samme hvis noget ikke virker...
Pioneer 427XA
Pioneer DVR-545H-S
Pioneer HTZ-7
Sonos
PS3 Slim - Wii
WD TV Live
Til top
MadMouseDK Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 28-Marts-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 156
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MadMouseDK Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Januar-2010 kl. 14:05
Jeg har lige fået mig en WD TV Live, og har også købt en USB, N-netværksadapter ,
samt en WD MyBook Essential 1.5TB USB 2.0.

Når jeg nu har fået sat de ting sammen, kan jeg så gemme WD MyBook væk, og tilgå den fra min computer
trådløst igennem WD TV Live?

Jeg ved man kan kopierer filer trådløst mellem computer og den harddisk der er tilsluttet WD TV Live,
igennem WD TV Live menusystem, og det er også smart nok, men der kan man jo ikke rename, slette osv.

Så derfor ville det være super lækkert hvis jeg kunne tilgå disken direkte fra min computer, og derved
rename, slettet, oprette mapper, lægge covers ind osv.

Anyone?
Til top
daskino Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 08-Februar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 783
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér daskino Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Januar-2010 kl. 14:35
@madmouse.

Det kan du godt, det er simpelt.

I wdtv Liven menu vælger du under indstillinger at andre skal kunne se din Live på netværket.

du åbner dit network neighbourhood i windows og ser efter delte computere på netværket her ksulle wdtv gerne optræde og her kan du se din mybook, og kopiere til og fra den og slette mv.
Sony 46HX823 Samsung H5505

Roku LT, Google nexus player, Sidewinder 4 Xtreamer,

WD TV HD, Live Mini og Ryan Mini2, SB 3, Wii,

Til top
MadMouseDK Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 28-Marts-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 156
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MadMouseDK Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Januar-2010 kl. 14:52
Uh det er lækkert :-) Så kommer harddisken jo faktisk til at virke lidt som en NAS.
Håber så bare min netværks-adapter fungerer når jeg modtager den i morgen.

Det er en: D-LINK DWA-140 WIRELESS N W-LAN USB, som skulle være understøttet, godt nok
skriver WD at det skal være en v. 1.30, men det har jeg ikke kunne finde ud af om det er...

Redigeret af MadMouseDK - 08-Januar-2010 kl. 14:52
Til top
Rasmusdc Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 09-December-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1756
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rasmusdc Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Januar-2010 kl. 19:05
har prøvet med en D-link wifi dongle på min airport extreme har ikke problemer, den fiser bare derud af.. men kører kablet i dag.

har haft enormt problemer med den gamle DIR-655, men efter jeg fik en Airport Extreme N i julegave så har alle de netproblemer løst sig....

har læst om en DEL issues med DIR655 ved ikke om det er den du har.
Til top
MadMouseDK Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 28-Marts-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 156
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MadMouseDK Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Januar-2010 kl. 13:48
hm, næh - der står ikke noget om DIR-655 i modelnummeret, men nu kommer posten nok snart
med den, så kan jeg teste den. Jeg har en Airport Express N, så den skulle også virke fint. Jeg har ikke en
extreme pga. den ikke har Airtunes.

Har du prøvet at streame 720p/1080p materiale fra din Airport til WD TV ?
Til top
forzajuve Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 17-Juni-2007
Sted: Jyllinge
Status: Offline
Point: 6388
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér forzajuve Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Januar-2010 kl. 17:12
kører det med den lille wifi dongle er nysgerrrig -.-- mega nysgerrig... Og er det nemt at sætte den på netværket, er lidt en rookie indenfor netværk opsætning..
LG 60 PK250 | Pioneer VSX-1021 | | Audio Pro Image 44
Til top
Snippermanden Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 17-April-2007
Status: Offline
Point: 178
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Snippermanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Januar-2010 kl. 23:59
Jeg bruger selv en kombination af dir-655 og en SMC Wireless router i bridge mode som er koblet til boksens ethernet udgang. Det spiller fint, også med 1080P med relativt høje bitrates.
Parasound Halo A2 + C2
M&K Surround
Monitor Audio FB212
BenQ W10000
Sony PS3
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 3132333435 36>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu