recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Distribution og udstyr generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Internet på din WII surf og vær glad
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketInternet på din WII surf og vær glad

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
daskino Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 08-Februar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 783
Direkte link til dette indlæg Emne: Internet på din WII surf og vær glad
    Sendt: 05-September-2009 kl. 09:08
Sjovt her sidder man så og tænker damn hvorfor kan min medie afspiller ikke gå på nettet, skal jeg virkelig ud og købe en lille ION HTPC for at kunne det også på mit tv?

og så finder jeg ud af at Nintendo sammen med Opera har lavet en ganske handy browser til Wii som kan styres med wiimoten.

Helt fantastisk lille program der passer godt til tv skærmen og nemt at navigere med wiimoten.

Derudover understøtter wii interne channel FlashLite*, så man kan bruge de avancerede funktioner på nettet såsom billed og video visning.

*In addition it updated Flash Player to Adobe Flash Lite 3.1 which corresponds to a full implementation of Adobe Flash version 8 with certain features of Flash 9."

jeg brugte wii broweseren til at se mine billeder i diashow inde på picasa, og var et smut inde på på div sider, den viser alle elementer fint.

Så fedt at kunne se film på min medieafspiller og surfe på min wii , tjek det ud for dem som har en wii der ellers bare står og samler støv

nævnte jeg at det er gratis at hente den på wii channel siden?







Redigeret af daskino - 05-September-2009 kl. 09:15
Sony 46HX823 Samsung H5505

Roku LT, Google nexus player, Sidewinder 4 Xtreamer,

WD TV HD, Live Mini og Ryan Mini2, SB 3, Wii,

Til top
Letten Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 12-Januar-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1963
Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-September-2009 kl. 09:17
Ja, det er jo ikke ligefrem nogen nyhed, opera browseren kom samtidig med Wii i 2006

Det er tilgengæld nyt at den nu er blevet gratis!
og at flash er opdateret så den understøtter flere sider.

Jeg kan iøvrigt anbefale jer at prøve Youtube på Wii, de har lavet en særlig XL version der er optimeret til Wii (det var ikke super godt tidligere). Den kommer automatisk når man tilgår youtube.com fra en Wii.

I kan se hvordan det ser ud her.


Til top
daskino Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 08-Februar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 783
Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-September-2009 kl. 09:30
Ja det er godt lang tid siden kunne jeg se på wiki. Der er også lige kommet noget som hedder playon til wii, det er lidt ala tversity server som kan tilgås fra ens wii. man kan her se netflix, hulu og cnn og andre internet kanaler på sin wii. leger lidt med det nu men er ikke synderligt imponeret, men der er også mulighed for at kunne se sine egne videoer på serveren via playon, men har ikke kunnet få det til at virke endnu.

http://www.themediamall.com/playon
Sony 46HX823 Samsung H5505

Roku LT, Google nexus player, Sidewinder 4 Xtreamer,

WD TV HD, Live Mini og Ryan Mini2, SB 3, Wii,

Til top
MATRIX Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 05-November-2008
Status: Offline
Point: 265
Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-September-2009 kl. 14:15

Tak for info
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu