recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Fælleskøb ®
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Fælleskøb af M&K højttalersystemer
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Fælleskøb af M&K højttalersystemer

 Besvar Besvar Side  <1 34567 49>
Forfatter
Besked
Otto J Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Branchemedlem

Oprettet: 04-Marts-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 11218
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Otto J Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-September-2009 kl. 11:15
Oprindeligt skrevet af Frossenfisk Frossenfisk skrev:

Jeg har ikke lige haft fat i lommeregneren, men ved hjælp af lidt hurtig hovedregning, må sættene veje mere end 20 kg., altså er PostDanmark udelukket.

Otto, har du noget specifikt i tankerne? Jeg er interesseret i et køb, men transporten bliver en begrænsende faktor.

Højttalerne leveres i enkeltstyks pakninger, så det er ikke noget problem som sådan at sende dem (og ja de kan sagtens være i en almindelig bil, det er jo små højttalere...). Iøvrigt sender vi normalt med Danske Fragtmænd alligevel, medmindre andet aftales.

Anyway, vi har jævnligt folk på tværs af landet, så bor man i København kan vi tilbyde billig levering såfremt det kan koordineres med at en af os leverer varen til døren. Prisen vil afhænge af hvor, hvornår og hvordan man vil have leveret. Under alle omstændigheder, så foregår levering kun ved betaling via bankoverførsel, AV Precision er ikke en netbutik og vi har ingen intentioner om at det skal være det, derfor har vi ikke dankort-betaling via nettet (men jeg tager Dankort i Vejle).

Til top
Otto J Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Branchemedlem

Oprettet: 04-Marts-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 11218
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Otto J Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-September-2009 kl. 11:19
Oprindeligt skrevet af SVP03 SVP03 skrev:

Otto:
Hvad med de store systemer 150 THX,

er der tilnærmelsesvis samme rabat på dem nu ??
Eller er det kun på de små.

Det er _kun_ de specifikke systemer der er rabat på, det er som sagt et restparti fra et konkursbo, som intet har med de øvrige serier at gøre.

Til top
Otto J Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Branchemedlem

Oprettet: 04-Marts-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 11218
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Otto J Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-September-2009 kl. 11:20
Oprindeligt skrevet af .FTH' .FTH' skrev:

Det er service!

Skal jeg så bare skrive at jeg henter det på onsdag i "noter" ?

Gør det, men jeg er ikke på adressen hele dagen onsdag, så det skal lige koordineres. Som nævnt, fra på torsdag vil jeg være der fast.

Til top
lahan Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 14-September-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 9329
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér lahan Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-September-2009 kl. 11:22
Oprindeligt skrevet af AV Precision AV Precision skrev:

Oprindeligt skrevet af Frossenfisk Frossenfisk skrev:

Jeg har ikke lige haft fat i lommeregneren, men ved hjælp af lidt hurtig hovedregning, må sættene veje mere end 20 kg., altså er PostDanmark udelukket.

Otto, har du noget specifikt i tankerne? Jeg er interesseret i et køb, men transporten bliver en begrænsende faktor.

Højttalerne leveres i enkeltstyks pakninger, så det er ikke noget problem som sådan at sende dem (og ja de kan sagtens være i en almindelig bil, det er jo små højttalere...). Iøvrigt sender vi normalt med Danske Fragtmænd alligevel, medmindre andet aftales.

Anyway, vi har jævnligt folk på tværs af landet, så bor man i København kan vi tilbyde billig levering såfremt det kan koordineres med at en af os leverer varen til døren. Prisen vil afhænge af hvor, hvornår og hvordan man vil have leveret. Under alle omstændigheder, så foregår levering kun ved betaling via bankoverførsel, AV Precision er ikke en netbutik og vi har ingen intentioner om at det skal være det, derfor har vi ikke dankort-betaling via nettet (men jeg tager Dankort i Vejle).

Hvordan kan man lave et fælleskøb hvor der kun kan betales med bankoverførsel. Troede at fælleskøb prøvede at gøre det mere sikkert og give god service.

Edit: Kan se at fælleskøb ikke kan leveres, men kun afhentes hvor der selvfølgelig kan betales med dankort.

Dette er ikke kritik imod AV-P, men derimod en generel advarsel i at betale via bankoverførsel.



Redigeret af lahan - 14-September-2009 kl. 11:25
Til top
SVP03 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 15-Februar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4165
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SVP03 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-September-2009 kl. 11:27
Oprindeligt skrevet af AV Precision AV Precision skrev:

Oprindeligt skrevet af SVP03 SVP03 skrev:

Otto:
Hvad med de store systemer 150 THX,

er der tilnærmelsesvis samme rabat på dem nu ??
Eller er det kun på de små.

Det er _kun_ de specifikke systemer der er rabat på, det er som sagt et restparti fra et konkursbo, som intet har med de øvrige serier at gøre.

Det lægger vi så arm om når den tid kommer. Sender dig en PM inden jul, med hensyn til mit nye hus skråt over for gadekæret. Skal i første omgang købe nogle konsulenttimer.
SVP03
Til top
Otto J Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Branchemedlem

Oprettet: 04-Marts-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 11218
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Otto J Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-September-2009 kl. 11:29
Oprindeligt skrevet af Kandersen Kandersen skrev:

Er det med vilje i blander K4 og K5 i 7.1 setupét? Og hvad er evt. årsagen?

Systemerne er sammensat ud fra antallet vi har af de enkelte modeller, vs. en vurdering af hvilke sammensætninger der vil være interessant for folk, og der er simpelthen ikke lige så mange K4'ere som der er K5'ere til rådighed.

Vi har så valgt at lave nogle flere systemer med to K4 og to K5, i stedet for færre systemer med fire K4, ud fra en vurdering af at tripole løsningen er vigtigst på side-højttalerne - og kigger man på THX specs'ne, er den normale fremgangsmåde faktisk dipole i siderne og monopole bagerst. Ønsker man et 5.1 system med K4 baghøjttalere, så må man købe 7.1 systemet og tage et par "gratis" højttalere med - hvis vi skulle gøre konfigurationen fri, ville prisen ende med at være højere per styk, så reelt giver denne løsning mere for pengene.

Til top
.FTH' Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-Maj-2009
Sted: København
Status: Offline
Point: 819
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér .FTH' Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-September-2009 kl. 11:31
Oprindeligt skrevet af AV Precision AV Precision skrev:

Oprindeligt skrevet af .FTH' .FTH' skrev:

Det er service! Skal jeg så bare skrive at jeg henter det på onsdag i "noter" ?

Gør det, men jeg er ikke på adressen hele dagen onsdag, så det skal lige koordineres. Som nævnt, fra på torsdag vil jeg være der fast.

Jeg har sendt en tilmeldning nu og henter det på torsdag.

JVC - Quality Screen - XTZ - ONKYO - Parasound - PS3
Til top
Otto J Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Branchemedlem

Oprettet: 04-Marts-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 11218
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Otto J Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-September-2009 kl. 11:33

Oprindeligt skrevet af lahan lahan skrev:

Dette er ikke kritik imod AV-P, men derimod en generel advarsel i at betale via bankoverførsel.

Jeg forstår godt modviljen mod at handle via bankoverførsel, derfor er udgangspunktet i tilbuddet afhentning. Men hvis man kan leve med bankoverførsel, eller - hvis det kan koordineres med at vi selv leverer til døren - kontant betaling ved modtagelsen, så kan vi også godt levere. Jeg ønsker ikke at køre en netshop, og ej heller at lave én for dette tilbuds skyld, men jeg synes tilbuddet er for godt til at dem der har mulighed for at afhente, skal afskæres fra det fordi jeg ikke har en netbutik.

Til top
Otto J Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Branchemedlem

Oprettet: 04-Marts-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 11218
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Otto J Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-September-2009 kl. 11:34

Oprindeligt skrevet af SVP03 SVP03 skrev:

Det lægger vi så arm om når den tid kommer.

Det kan vi godt, men udfaldet af dén armlægning bliver uafhængigt af dette tilbud

Til top
Lars Se dropdown menu
Administrator
Administrator

recordere.dk teamet

Oprettet: 05-Oktober-2003
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 15691
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lars Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-September-2009 kl. 11:38

Hej Alle

Antal bestillinger:  5

Mere om bestilling her

  /Lars

Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk
Til top
Otto J Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Branchemedlem

Oprettet: 04-Marts-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 11218
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Otto J Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-September-2009 kl. 11:41

Oprindeligt skrevet af Kandersen Kandersen skrev:

Arrgh sorry, mente selvfølgelig K7 og K5 

Nu er jeg så lidt forvirret... System 1 er 3 K7 til front og center, 2 K4 til side-højttalere, og to K5 til baghøjttalere.

Til top
SVP03 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 15-Februar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4165
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SVP03 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-September-2009 kl. 11:56
Oprindeligt skrevet af AV Precision AV Precision skrev:

Oprindeligt skrevet af SVP03 SVP03 skrev:

Det lægger vi så arm om når den tid kommer.

Det kan vi godt, men udfaldet af dén armlægning bliver uafhængigt af dette tilbud

Ja da

Nu skulle det konkursbo vel ikke være brændt inde med et 150THX ?



Redigeret af SVP03 - 14-September-2009 kl. 11:57
SVP03
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 34567 49>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu