recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Det digitale sendenet
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Samsung: Hvordan sorteres digi. kanaler?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketSamsung: Hvordan sorteres digi. kanaler?

 Besvar Besvar Side  <1 101112
Forfatter
Besked
mureren Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 09-Oktober-2005
Sted: Silkeborg
Status: Offline
Point: 710
Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Marts-2010 kl. 23:13
Langt fra?
Du er da afhængig af Microsofts evne til at levere opdateringer, ikke sandt?
Tilpasset præcist efter dine ønsker....måske...men kun i det omfang Microsoft har tilladt!
(eller også er du dæleme dygtig til at skrive kode...det ved jeg ikke noget om Smile)
 
Så vidt jeg ved var hverken dit Pana eller Pioneer (jeg kan ikke huske om du har haft begge) en monitor.
Signalkilden har intet med sagen at gøre, så længe vi snakker funktionalitet på et almindeligt konsumer-tv.
Hvis Samsung leverer det bedste billede når du skal have nyt tv, så køber du altså det, og lever med de ulemper det måtte have?
(du ender nu nok med et AV-Precision/Bigture tv...eller monitor...hvad det nu bliver til for dem)
 
Mvh. Mureren

"I wish there was a knob on the TV to turn up the intelligence! There's a knob called "brightness", but it doesn't work!"
Til top
PerW Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 20-Marts-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4109
Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-April-2010 kl. 05:59
Jeg startede med over 1½ år siden at have problemer med ikke at kunne sorterer de digitale kanaler. Efter hvad jeg har forstået er det blevet bedre med tiden. Da jeg købte et TV for 1½ år siden. Så skulle man huske at DR1 var plads 45 TV2 var plads 67 etc.
 
Så vi havde heldigvis købt i Elgiganten og TV gik retur efter 2 dag.
 
For Samsung support kunne da ikke se at der var noget problem Confused Man skulle måske bare være lidt god til at tal.
 
Og med den indstilling fra deres support, så har jeg droppet at købe noget Samsung.
Til top
3m3m Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 23-November-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 5
Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-April-2010 kl. 10:20
Så er der skiftet til region EU og det ser ud til at virke :-)
Tak for hjælpen... og hvad sker der for Samsung. Hvor svært kan det lige være at tillade at man selv kan bestemme kanal rækkefølgen uden at rode i service menuer.
Godt der findes et forum som dette..
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24627
Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-April-2010 kl. 10:23
Det kommer jo nok til at virke på de kommende modeller. Vi kan jo se der er kommet en firmware opdatering til de lidt dyrere modeller, så samsung er jo opmærksom på problemet.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
kokkeole Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Februar-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 852
Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Maj-2010 kl. 21:43
Vil det også virke på et LE22b655 at pille ved servicemenuen?
/Ole


Redigeret af kokkeole - 14-Maj-2010 kl. 21:44
Kokkeole
If it's not broken, don't fix it.
Marants NR1604
Panasonic DMP-BDT310
B&W DS 2 Dipole
B&W CM 1
Subwoofer BW PV1
Samsung UE-46D8005/SMT-H3126
Til top
michael9000 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 01-November-2009
Status: Offline
Point: 786
Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Maj-2010 kl. 22:17
Oprindeligt skrevet af kokkeole kokkeole skrev:

Vil det også virke på et LE22b655 at pille ved servicemenuen?
/Ole
 
Det vil jeg tro, da det er en "større" model end B535. Skriv ned hvad det oprindeligt står til, og prøv det; så kan du sætte det tilbage hvis det ikke virker. Koster jo kun en ny søgning efter kanalerne ;)
Til top
mbjgjol Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 05-November-2009
Status: Offline
Point: 16
Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Maj-2010 kl. 13:07
Så kan jeg se at Samsung er kommet med ny firmware til LE32B455:
 
 
Er der nogle som har erfaringer med denne?
 
Hvad med firmwaren til LE32C455, er der nogle som har prøvet denne så det måske bliver muligt at benytte "Share Movie" på USB-porten?
Til top
mureren Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 09-Oktober-2005
Sted: Silkeborg
Status: Offline
Point: 710
Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Maj-2010 kl. 11:24
Oprindeligt skrevet af hansens hansens skrev:

Prøvede lige at gøre det samme, men jeg har ikke mulighed for at vælge de ting. Når jeg laver en automatisk søgning, kan jeg ikke vælge noget overhovedet (heller ikke om det er kabel eller antenne som jeg kan når region er ND), og når jeg laver en manuel søgning på digitale kanaler kan jeg vælge 'kanal', 'frekvens' og 'båndbredde'. Kanal og frekvens er gensidigt afhængige og mht. båndbredde kan jeg vælge mellem 7 og 8. Har prøvet forskellige kombinationer, men kan stadig ikke finde nogle digitale kanaler. Gad vide om vores model er så sølle, at det ikke kan lade sig gøre? Håber man kan komme ud af det på en smart måde, så Samsung ikke får det sidste ord mht. vores kanalrækkefølge :-).
 
Hansens: Er du kommet videre med det problem?
Jeg har nøjagtigt det samme problem, og nu har jeg kontaktet Samsung (igen), samt El-giganten hvor tv'et er købt. Jeg gider det ikke mere, og allerværst er det at mine digitale kanaler forsvinder med jævne mellemrum, så jeg skal søge efter dem igen, OG sortere hele listen!
Nu får de det retur...og de har bare at have et låne-tv til mig!
(jeg kan som dig godt få det til at virke når det er sat til ND og Norge...men kanalerne forsvinder stadig...og jeg er TRÆT af at sortere kanaler et par gange om ugen!)
YouSee har i øvrigt være ude hos mig og måle med feltstyrkemåler på alle udtag samt forstærker/fordeler, og mit signal er okay, så det kan kun være tv'et det er galt med!
 
Jeg håber et eller andet sted de ikke kan/vil reparere det, og jeg derved får en nyere model der kan firmware-opgraderes, lige som PerW gjorde. (eller allerbedst at jeg/vi får refunderet pengene, så jeg kan købe noget helt andet!)
 
PerW: HVad gjorde du helt nøjagtigt for at få pengene refunderet? Nægtede du bare at modtage en nyere/større model?
Mvh. Mureren

"I wish there was a knob on the TV to turn up the intelligence! There's a knob called "brightness", but it doesn't work!"
Til top
PerW Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 20-Marts-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4109
Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Maj-2010 kl. 11:43

Værkstedet mente bare at TV'et bare skulle byttes. De havde så ikke et af samme model og så fik vi nummeret større. Men det kunne heller ikke vise undertekster på TV2, så vi fik vores penge retur. Sønnen købte sig en Sony istedet og det har der ikke været problemer med.

Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 101112
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu