hansens skrev:
Prøvede lige at gøre det samme, men jeg har ikke mulighed for at vælge de ting. Når jeg laver en automatisk søgning, kan jeg ikke vælge noget overhovedet (heller ikke om det er kabel eller antenne som jeg kan når region er ND), og når jeg laver en manuel søgning på digitale kanaler kan jeg vælge 'kanal', 'frekvens' og 'båndbredde'. Kanal og frekvens er gensidigt afhængige og mht. båndbredde kan jeg vælge mellem 7 og 8. Har prøvet forskellige kombinationer, men kan stadig ikke finde nogle digitale kanaler. Gad vide om vores model er så sølle, at det ikke kan lade sig gøre? Håber man kan komme ud af det på en smart måde, så Samsung ikke får det sidste ord mht. vores kanalrækkefølge :-). |
Hansens: Er du kommet videre med det problem?
Jeg har nøjagtigt det samme problem, og nu har jeg kontaktet Samsung (igen), samt El-giganten hvor tv'et er købt. Jeg gider det ikke mere, og allerværst er det at mine digitale kanaler forsvinder med jævne mellemrum, så jeg skal søge efter dem igen, OG sortere hele listen!
Nu får de det retur...og de har bare at have et låne-tv til mig!
(jeg kan som dig godt få det til at virke når det er sat til ND og Norge...men kanalerne forsvinder stadig...og jeg er TRÆT af at sortere kanaler et par gange om ugen!)
YouSee har i øvrigt være ude hos mig og måle med feltstyrkemåler på alle udtag samt forstærker/fordeler, og mit signal er okay, så det kan kun være tv'et det er galt med!
Jeg håber et eller andet sted de ikke kan/vil reparere det, og jeg derved får en nyere model der kan firmware-opgraderes, lige som PerW gjorde. (eller allerbedst at jeg/vi får refunderet pengene, så jeg kan købe noget helt andet!)
PerW: HVad gjorde du helt nøjagtigt for at få pengene refunderet? Nægtede du bare at modtage en nyere/større model?