recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Kabel-TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Ingen undertekster på TV2 (DVB-C, Yousee)
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketIngen undertekster på TV2 (DVB-C, Yousee)

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Sschmidt Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 02-December-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 379
Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Oktober-2009 kl. 11:18

Problemet er løst. Jeg kan nu vælge de korrekte DVB_subtitles på TV2 også på min PVR. På TV2 (og TV2 Zulu, tror jeg nok), blev der udsendt flere end ét sæt DVB_subtitles - 3 stk. faktisk. Det ene var tomt (det var det der blev vist default på min PVR), det andet er med tekstning af de danske programmer, og det tredje er med tekstning af de udenlandske programafsnit.

Når jeg vælger de 3. DVB_subtitles, så bliver alt tekstet korrekt på TV2 for mit vedkommende. Jeg vidste jeg kunne vælge imellem Teletext og DVB undertekster (og subtitles Off), men var ikke klar over jeg kunne vælge imellem flere DVB undertekster. Så egentlig en betjeningsfejl fra min side, men jeg kan så være glad for min Vantage PVR har fleksibiliteten til at lade mig vælge imellem de forskellige udsendte undertekster. Måske Samsung TV (og Yousee boksene) blot vælger de forkerte default undertekster?

Mvh Steen



Redigeret af Sschmidt - 14-Oktober-2009 kl. 11:19
Til top
cnn3 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 20-Oktober-2004
Sted: Århus
Status: Offline
Point: 3195
Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Oktober-2009 kl. 12:37
OK, er konklusionen efterhånden at din Vantage bare spiller, og der ikke er nogle mangler du har opdaget?
mvh Christian
Til top
Sschmidt Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 02-December-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 379
Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Oktober-2009 kl. 12:51

Oprindeligt skrevet af cnn3 cnn3 skrev:

OK, er konklusionen efterhånden at din Vantage bare spiller, og der ikke er nogle mangler du har opdaget?

Det ser sådan ud, pånær;

Der er stadig et lille issue omkring hakkeri når harddisken starter op, men det har været meget meget lidt de sidste uger - og det kan under alle omstændigheder afhjælpes ved ikke at lade disken gå i dvale når maskinen er tændt. Jeg kunne nu godt tænke mig det bliver ordnet, således det bliver helt flydende når disken starter - det er ok maskinen fryser de 2-3 sekunder den skriver "HDD is waking up", da det jo som regel er noget man selv beder den om, fordi man vil til at afspille noget. Men at TV-signalet/lyden hakker i et stykke tid efter dette, det er ikke i orden.

Ellers er det en super-boks. Rigtig god support fra Vantage (i deres forum), og et produkt der opfylder mine behov.

Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu