Anmeldelse af TViX 6600A mediaafspiller |
Besvar
|
Side <12345 15> |
| Forfatter | |
hummelmose
Administrator
recordere.dk teamet Medlem siden: 25-Juli-2004 Land: Denmark Status: Offline Beskeder: 1961 |
Valgmuligheder
Svar m/citat Besvar
Emne: Anmeldelse af TViX 6600A mediaafspillerSendt: 14-Oktober-2009 kl. 15:06 |
Den har jeg da endnu. Den skal da med som billede på anmeldelsen. |
|
|
Jens E. Hummelmose
Administrator / Skribent / Udvikler - recordere.dk |
|
![]() |
|
hummelmose
Administrator
recordere.dk teamet Medlem siden: 25-Juli-2004 Land: Denmark Status: Offline Beskeder: 1961 |
Valgmuligheder
Svar m/citat Besvar
Sendt: 14-Oktober-2009 kl. 15:07 |
Hej. Jeg har testet begge filer, og ingen af dem kunne vise undertekster. |
|
|
Jens E. Hummelmose
Administrator / Skribent / Udvikler - recordere.dk |
|
![]() |
|
Brasch
Super bruger
Medlem siden: 14-November-2007 Land: Denmark Status: Offline Beskeder: 291 |
Valgmuligheder
Svar m/citat Besvar
Sendt: 14-Oktober-2009 kl. 15:20 |
|
virker 576i output på HDMI? Det gør det endnu ikke på 6500 |
|
![]() |
|
Sylvest
Super bruger
Medlem siden: 21-Oktober-2007 Land: Denmark Status: Offline Beskeder: 281 |
Valgmuligheder
Svar m/citat Besvar
Sendt: 14-Oktober-2009 kl. 18:18 |
|
Hvor kræsen er 6600'eren mht. share navn? Min 6500 virker kun hvis mit share på min NAS hedder 'tvixhd1' hvilket er lidt træls. |
|
![]() |
|
Micromedie
Ny bruger
Medlem siden: 14-Oktober-2009 Land: Denmark Status: Offline Beskeder: 3 |
Valgmuligheder
Svar m/citat Besvar
Sendt: 14-Oktober-2009 kl. 21:50 |
|
Hejsa:) Har lige selv købt en 6600N - 2BEN, nej den kan desværre ikke afspille BD ISO, TRÆLS.... Har lige forsøgt med en fullrip Bluray, desværre hellere ikke...! Det kan 6500A ellers med en af de firmware.... Så vi må håbe at de snart er ude med en ny FIRMWARE, smiler.... |
|
![]() |
|
ziphnor
Super bruger
Medlem siden: 09-Juni-2005 Land: Denmark Status: Offline Beskeder: 284 |
Valgmuligheder
Svar m/citat Besvar
Sendt: 14-Oktober-2009 kl. 23:18 |
|
Jeg kunne godt tænke mig noget test af video kvalitet
generelt, altså at farve og black level, deinterlacing etc er korrekt. Har hørt rygter om at Realtek chippen der bruges i M6600 ikke giver samme billedkvalitet som Sigma chippen i feks. popcorn hour. Derudover kunne jeg også rigtig godt tænke mig nogle test af TV tuner delen. Av-connection.dk har fortalt mig at M6600 understøtter DVB undertekster, om det så er rigtigt ved jeg ikke. Tilsidst ville det også være rart med noget info omkring hvorledes store filmsamlinger håndteres. Er det bare en liste af filer, eller har den styr på metadata og covers etc? mpcclub har forresten en anmeldelse af M6600 (og andre): http://www.mpcclub.com/forum/links/reviews-2009-9/
Såvidt jeg forstår er det planen at M6600 vil få understøttelse af BD ISO med en senere firmware vil få i det mindste "BD lite" understøttelse på samme måde som M6500. Har selv bestilt en Popcorn Hour C-200, men overvejer lidt at droppe det hvis M6600 får acceptabel BD iso/folder support (jeg er totalt ligeglad med menuer og fysik BD/DVD drev). |
|
![]() |
|
kfcofir
Medlems Profil
Send personlig besked
Find Medlems Indlæg
Besøg Medlems Hjemmeside
Føj til venneliste
Super bruger
Medlem siden: 19-Juni-2006 Land: Denmark Status: Offline Beskeder: 290 |
Valgmuligheder
Svar m/citat Besvar
Sendt: 15-Oktober-2009 kl. 10:37 |
|
Er kommet lidt under tids press .. men skal nok lige komme med lidt info i weekenden.. men er åbenlyst meget positivt her.. opfylder mange af mine forventninger..
Hurtigt maskine, både opstart og finde rundt i menu'eren samt start af diverse formater ( stort + her ) Bugervenligeheden er i top, mangler lige ( 01 - Icon and folder art system not functioning ) som er kendt og der kikkes på det ifg. MPC Club. Rimelige lydløs! kan høres men ikk møj.. + sidder en gl. hardisk ( 160 GB ) i den lige pt men står til udskift med denne og forventer en lille forbedring ? fjerbetjæningen viker nem og overskulige osse.. regerer hurtigt og ikke skide retningen bestem.. skal have min harmony one på ( mere info senere )
det var lige et par hurtige skud herfra af.. mere kommer senere.. skyd gerne løs |
|
|
Pioneer LX 5090H & Pioneer DVD LX50 & BDP-LX52
Onkyo TX-SR 806 Dali Ikon6 Vokal2 On-Wall2 Tara Labs Helix 8 YouSee Pvr 3126 Tvix 6600N & DS 1010+ Harmony One |
|
![]() |
|
hedberg
Guld medlem
Medlem siden: 19-April-2006 Land: Denmark Status: Offline Beskeder: 1964 |
Valgmuligheder
Svar m/citat Besvar
Sendt: 15-Oktober-2009 kl. 11:19 |
har aldrig haft det problem med mine 2 stk 6500. Hvilken firmware kører du med? |
|
![]() |
|
wolle
Junior bruger
Medlem siden: 12-December-2005 Status: Offline Beskeder: 25 |
Valgmuligheder
Svar m/citat Besvar
Sendt: 16-Oktober-2009 kl. 09:14 |
|
Hmmm... Sådan en fætter her har ikke plads til et kort-modul til et Boxer-kort, vel? Så en DVB-T tuner kan kun tage de gratis kanaler?
Kan man flytte en optagelse på harddisken over på en ekstern HD og sætte den til sin PC? Så man kan brænde en optagelse altså. |
|
![]() |
|
miri
Guld medlem
Medlem siden: 21-August-2006 Land: Denmark Status: Offline Beskeder: 958 |
Valgmuligheder
Svar m/citat Besvar
Sendt: 16-Oktober-2009 kl. 09:36 |
|
Den kan, som det tidligere er fremgået, ikke håndtere DVB-undertekster, så relevansen af DVB-T tuner er ikke særlig stor.... |
|
|
miri
Topfield TF5000PVRt Sharp 37XD1E |
|
![]() |
|
Besvar
|
Side <12345 15> |
| Skift forum | Forum Tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare beskeder i dette forum Du kan ikke slette dine beskeder i dette forum Du kan ikke redigere dine beskeder i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |
| |