recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Popcorn Hour C-200 anmeldelse @ spawn
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Popcorn Hour C-200 anmeldelse @ spawn

 Besvar Besvar Side  <1 4849505152 56>
Forfatter
Besked
Neato Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 16-September-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 117
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Neato Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Oktober-2010 kl. 21:38
Hvordan får man BDLIVE på en USB stick?
Venligst

Neato
Til top
Neato Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 16-September-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 117
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Neato Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Oktober-2010 kl. 13:24
Måske det er et dumt spørgsmål, men er der nogen der kan hjælpe mig at få BD-Live på en USB-nøgle?
Venligst

Neato
Til top
trollo Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 13-November-2009
Sted: Taastrup
Status: Offline
Point: 191
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér trollo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Oktober-2010 kl. 14:04
neato kig her : http://www.networkedmediatank.com/showthread.php?tid=45012

1.) Format an USB Stick with 2GB or more to ntfs,fat32 or ext3
2.) Plugin the Stick
3.) Now you can playback BD's with BD-J and BD Live

TX-P50V20
DS209+II
Denon AVR-1910
Samsung BD C5500 blu-ray
Harmony one Remote
Logitech Squeezebox duet
xbox slim og wii
Til top
Neato Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 16-September-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 117
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Neato Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Oktober-2010 kl. 14:28
Mange tak.
Venligst

Neato
Til top
hunter123 Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 22-Marts-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 83
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hunter123 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Oktober-2010 kl. 09:08
Efter jeg har kørt den seneste opdatering overfører den kun med ca 1,5 megabyte og jeg bruger kabel. Nogen ideer til hvad der er galt? Den står på noget auto.
Til top
hunter123 Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 22-Marts-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 83
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hunter123 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Oktober-2010 kl. 10:32
Jeg ved ikke hvad jeg gjorde, men nu virker det :-)
Til top
spawn Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 30-November-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 6822
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér spawn Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-November-2010 kl. 11:34
Så er der kommet ny væsentlig firmware til Popcorn Hour C-200
Vigtigste nyhed er den indbyggede flash baserede Jukebox samt ny flash app store hvorfra der kan installeres flash apps til forskellige internet services, eks. youtube o.a. - nye apps vil løbende blive tilføjet og kan herefter installeres af brugeren. Samme princip som Android Marked og Iphone Appstore

Hent den nu - før din nabo   

http://www.networkedmediatank.com/showthread.php?tid=46109
Philips 65OLED705/12 - ATV4K
Til top
godowsky Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 13-Februar-2008
Status: Offline
Point: 357
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér godowsky Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-November-2010 kl. 16:20
Oprindeligt skrevet af spawn spawn skrev:

Så er der kommet ny væsentlig firmware til Popcorn Hour C-200
Vigtigste nyhed er den indbyggede flash baserede Jukebox samt ny flash app store hvorfra der kan installeres flash apps til forskellige internet services, eks. youtube o.a. - nye apps vil løbende blive tilføjet og kan herefter installeres af brugeren. Samme princip som Android Marked og Iphone Appstore

Hent den nu - før din nabo   

http://www.networkedmediatank.com/showthread.php?tid=46109



hm, - jeg har lige installeret updaten, - jeg kan god se at der er forskellige apps, - men hvor er den flash baserede jukebox?


Til top
Spaghetti Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 08-Februar-2006
Status: Offline
Point: 256
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Spaghetti Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-November-2010 kl. 16:34
Oprindeligt skrevet af godowsky godowsky skrev:

hm, - jeg har lige installeret updaten, - jeg kan god se at der er forskellige apps, - men hvor er den flash baserede jukebox?
 
 
Tjek releasenoten: "Triggered by pressing Video, Music, Photo button twice. First will select the filter, Second press will go into NMJ UI. Another press will get you back to the legacy UI."
Pioneer 5090H,Popcorn Hour C-200 & A-400
Til top
Spaghetti Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 08-Februar-2006
Status: Offline
Point: 256
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Spaghetti Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-November-2010 kl. 16:35
Btw.... hvor er det FUCKING NICE at den nye UI er kommet... har ventet knap et år på det, siden jeg købte C200!
Pioneer 5090H,Popcorn Hour C-200 & A-400
Til top
godowsky Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 13-Februar-2008
Status: Offline
Point: 357
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér godowsky Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-November-2010 kl. 16:43
ah... man skulle trykke på den røde knap :)




Til top
rhsin Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
recordere.dk teamet

Oprettet: 19-Januar-2007
Sted: Århus
Status: Offline
Point: 5990
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér rhsin Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-November-2010 kl. 19:27
damn det tager tid at indeksere... det bliver vist et spørgsmål om dage for mig Shocked
Mvh

René
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 4849505152 56>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu