Community for AV forbrugerelektronik     250.000 unikke besøgende per måned   (gns.)
Forum Start Forum Start > Modtagelse og distribution > Det digitale sendenet
  Aktive emner Aktive emner  Ubesvarede Ubesvarede   Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue
  Regler og retningslinjer for recordere.dk Regler  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

mini-anmeldelse Denver DVBT MPEG4 PVR - DMB105HD

Besvar Besvar Side  <1 122123124
Forfatter
Indlæg som besvares / Se Ulæst Post
Pannen Se Drop Down
Bruger
Bruger

Branchemedlem

Medlem siden: 12-Maj-2004
Land: Denmark
Status: Offline
Beskeder: 100
Valgmuligheder Valgmuligheder   Svar m/citat Pannen Svar m/citat  BesvarBesvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: mini-anmeldelse Denver DVBT MPEG4 PVR - DMB105HD
    Sendt: i går kl. 09:15
Hej igen

ja det er netop et kort videoklip der viser problemet vi gerne vil have. 
Vi har virkelig svært ved at finde ud af hvorfor nogle brugere har DR HD sync problemer og andre ikke har, og det vil vi naturligvis gerne have rettet op på. 

Det virker også som om boksen afvikler DR HD fint eftersom den kan optage det uden sync problemer. Derfor kunne det måske tyde på at det er via afviklingen til tv'et. .Jer der har sync problemer, sker det både ved Scart og HDMI tilslutning?

Jeg kan iøvrigt anbefale jer at skrive til vores firma mail hvis i har spørgsmål, vi kigger løbende herinde, men nogle gange får vi ikke lige set om der er kommet poster, så hvis i vil være sikre på et svar, så kør det af de officielle veje. 

på forhånd tak. 

mvh.
DENVER ELECTRONICS A/S

Morten Pannen

Til top
b.breum Se Drop Down
Bruger
Bruger

Medlem siden: 11-Marts-2010
Land: Danmark
Beskeder: 164
Valgmuligheder Valgmuligheder   Svar m/citat b.breum Svar m/citat  BesvarBesvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: i går kl. 11:13
Jeg kører direkte fra boks over til TV via HDMI og der er sync prob. Når jeg kører den via scart til min video som fordeler ud til 3 fjernsyn er der også sync problemer.
Der er sync problemer når det kun er hdmi stik der er sat i boksen, der er sync problemer når det kun er scart der er sat i boksen.
Jeg har ikke spurgt om beta'en for jeg er glad for min abeo som kører dr hd med de samme stik (alle aktive på en gang) uden sync probl. 
Har beholdt 105 fordi det jo stadig er sjovt at lege med teknik.
Har desværre ikke mulighed for at optage videoklip.
Til top
Pannen Se Drop Down
Bruger
Bruger

Branchemedlem

Valgmuligheder Valgmuligheder   Svar m/citat Pannen Svar m/citat  BesvarBesvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: i går kl. 11:59
Jeg har en lille bøn, hvis i vil hjælpe. 

kan i sende mig en mail på morten.pannen@intersales.dk
med følgende info:

Serienummer på boksen(bare de 4 første tal fra den hvide label).
Hvor i landet i bor:
Antennetype:
Kabel type (færdigsamlet eller hjemmelavet):

Så videre giver jeg også dette til ingeniørerne. 

på forhånd tak

Mvh
DENVER ELECTRONICS A/S

Morten Pannen
Til top
Pannen Se Drop Down
Bruger
Bruger

Branchemedlem

Valgmuligheder Valgmuligheder   Svar m/citat Pannen Svar m/citat  BesvarBesvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: i går kl. 12:00
Og gerne hvilket TV i tilslutter til og med hvilken type kabel. .

på forhånd tak. 
Til top
Slyerfox Se Drop Down
Bruger
Bruger

Medlem siden: 17-December-2009
Beskeder: 51
Valgmuligheder Valgmuligheder   Svar m/citat Slyerfox Svar m/citat  BesvarBesvar Nyt Indlæg: Direkte Link til dette Indlæg Sendt: I dag kl. 00:07
Citat: len61

Jeg siger den koster billigt, og har "kun" haft probs med sync på drhd hver 1/2 time ,det synes jeg sgu da ikke er meget, det er da værre at købe en fremtidssikret computer, og den med bøffen, så er den ikke rådden ,der er for meget fedt i ,men det kan jeg skære fra, selvom jeg har betalt for den. Den virker ! bare ikke 100.% men 98% Wink   

98 % ??? - Så har du da ikke gennemprøvet beta-udgaven grundigt (Ellers er jeg en idiot..). Intet virker bare nogenlunde anstændigt når man optager - det er som at komme tilbage til November firmwaren, hvor alt bare rasler fra hinanden i løbet af et par timer. - jeg vil sige 55-60% MAX. !

Optagelsen dør, "USB drive Full" med 320 GB fri (Alle kanaler), kan ikke optage mere end 1 fil ad gangen uden at gå i selvsving.
   Selvom man har enabled subs inden REC, kommer de ikke nødvendigvis med på optagelsen, ingen reelt fungerende pass-through på TTV, boksen nægter periodisk at tænde, skrig, gråd og tænders gnidsel følger med, Konen vil skilles, da hun ikke længere kan optage, og har fået Denveritis. Fundamentalister som har købt boksen, brænder Denver flaget i gaderne (De fryser jo de stakler) - ja den seneste firmware har medført stiftelsen af foreningen "Buddhister for indførsel af voldelig adfærd mod elektronikimportører", samt Pia Kjærsgaard til fest hos Enhedslisten, Uha, smerten vil ingen ende tage....

Il os til undsætning Hr. Pannen, ellers nærmer vi os jo en folkelig opstand (O.s.v.) - om ikke andet, så smid en firmware ud, som tillader nedgradering til en tidligere firmware - her kunne man ikke spole, men i det mindste optage - og det er jo ligesom meningen med en PVR....

PS : Idé til Julehadegave : DMB-105 HD med BETA firmwaren under juletræet i år - det bliver en grum grum Jul !  

Redigeret af Slyerfox - I dag kl. 00:13
Til top
 Besvar Besvar Side  <1 122123124
Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down