HDHomerun Diskussion |
Besvar
|
Side <1234 62> |
| Forfatter | ||
kenp
Medlems Profil
Send personlig besked
Find Medlems Indlæg
Besøg Medlems Hjemmeside
Føj til venneliste
Bruger
Medlem siden: 14-Oktober-2006 Land: Denmark Status: Offline Beskeder: 212 |
Valgmuligheder
Svar m/citat Besvar
Emne: HDHomerun DiskussionSendt: 28-August-2010 kl. 19:28 |
|
|
Jeg har så fået problemer på min Netbook, hvor jeg brugte totalmedia.. efter den nye version, er det som om den åbner et helt MUX.. også kan mit trådløse ikke følge med da det kun er 54mbit på netbook..
Det problem havde jeg ikke i de gamle udgaver :( virker fint nok på kabel...
|
||
![]() |
||
Patriarken
Guld medlem
Medlem siden: 12-April-2005 Land: Vatican City State Status: Offline Beskeder: 2202 |
Valgmuligheder
Svar m/citat Besvar
Sendt: 28-August-2010 kl. 12:55 |
|
Hele virker også her! |
||
![]() |
||
jakeh
Ny bruger
Medlem siden: 29-Januar-2010 Status: Offline Beskeder: 9 |
Valgmuligheder
Svar m/citat Besvar
Sendt: 28-August-2010 kl. 12:06 |
|
|
Der er nu også kommet ny officiel firmware opdatering og jeg kan melde at alle mine problemer med pixeleringer er væk! yeees! Fixed: HDHR-EU: Fix video corruption seen in Denmark with DVB-C. |
||
![]() |
||
Cruzz
Junior bruger
Medlem siden: 26-Januar-2010 Status: Online Beskeder: 35 |
Valgmuligheder
Svar m/citat Besvar
Sendt: 28-August-2010 kl. 10:07 |
|
Så er der kommet en ny beta firmware, der skulle løse ovenstående. Den kan findes her.
Min HDHomerun er desværre på vej til Silicon Dust, så jeg kan ikke teste den
Cruzz
|
||
![]() |
||
kharder
Junior bruger
Medlem siden: 26-December-2007 Land: Denmark Status: Offline Beskeder: 34 |
Valgmuligheder
Svar m/citat Besvar
Sendt: 27-August-2010 kl. 22:55 |
|
|
Jeg benytter hdhomerun på mac med eyetv, og kan ikke genkende nogen problemer med epg. Jeg har fuldpakke fra yousee. Jeg ved dog, at epg fra yousee ikke går så langt frem i tiden, men det arbejder de på.
|
||
![]() |
||
Cruzz
Junior bruger
Medlem siden: 26-Januar-2010 Status: Online Beskeder: 35 |
Valgmuligheder
Svar m/citat Besvar
Sendt: 27-August-2010 kl. 21:35 |
|
|
Min har samme problem, men bare på tuner 0. Jeg har dog sendt den retur til silicon dust. Det sjove er, at den umiddelbart virkede hvis jeg kun tilsluttede den ene tuner(en af gangen).
Jeg er sikker på, at der er et hardwareproblem.
Jeg har prøvet med både den sidste firmware release, samt den sidste beta release. Der var ingen forskel!!
Thomas
|
||
![]() |
||
jakeh
Ny bruger
Medlem siden: 29-Januar-2010 Status: Offline Beskeder: 9 |
Valgmuligheder
Svar m/citat Besvar
Sendt: 27-August-2010 kl. 16:41 |
|
Hej torbenrp og Patriarken, Min gør også det samme på tuner 1. Jeg er igang med at debugge sammen med deres support - Synes i skal gøre det samme, så de kan få flere eksempler og dermed få løst det hurtigere.. Redigeret af jakeh - 27-August-2010 kl. 16:42 |
||
![]() |
||
mm-bob
Bruger
Medlem siden: 03-Marts-2010 Status: Offline Beskeder: 163 |
Valgmuligheder
Svar m/citat Besvar
Sendt: 23-August-2010 kl. 09:08 |
|
Ja - det er også mine (dårlige...) erfaringer med epg fra dvb strømmen.
Der er nogen der udtaler, at med YouSee, så har de bare ingen problemer med epg fra dvb strømmen. Jeg har også YouSee, og jeg er ikke imponeret.
Jeg kan dog godt få lidt mere data end nu og næste. Det kræver bare at man har været tunet ind på kanalen. Og helst i et stykke tid. Men 1 uge eller 2 - det får man altså ikke...
Efter som det ikke er muligt at vælge epg via MS, men kun via dvb strømmen ser jeg kun 1 mulighed for at få mere epg på DR kanalerne:
xml import.
Flere er glade for ontv pro abonnement og NielsR parser/importer.
|
||
|
HDHomerun, YouSee, Asus eb1501, 7MC
|
||
![]() |
||
paqi1968
Ny bruger
Medlem siden: 21-Juli-2010 Status: Offline Beskeder: 6 |
Valgmuligheder
Svar m/citat Besvar
Sendt: 22-August-2010 kl. 20:38 |
|
|
Hej igen,
Efter at jeg nu har kørt med min homerun i et par uger, så har jeg en enkelt ting jeg har brug for hjælp til. Jeg er på Yousee mellempakke i 2400NV. Jeg har problemer med at kanalerne DR HD, DR K og Ramasjang ofte ikke har nogle guide data. Jeg kan optage og se kanalerne og går jeg ind for at se live tv så giver de mig også data for nogle timer frem. Hvad gør jeg forkert? På denne måde kan jeg jo ikke opdate 3 dage frem som det er lige nu. Tak for jeres input! Jeppe
|
||
![]() |
||
erazmuz
Ny bruger
Medlem siden: 08-August-2009 Status: Offline Beskeder: 17 |
Valgmuligheder
Svar m/citat Besvar
Sendt: 18-August-2010 kl. 10:18 |
|
|
Du skal vælge dvbt-udgaven, men det letteste er bare at hente 20100609beta1.exe (p.t. nyeste beta) og køre den. Her er firmwaren inkluderet, og vil automatisk blive installeret.
|
||
![]() |
||
Besvar
|
Side <1234 62> |
| Skift forum | Forum Tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare beskeder i dette forum Du kan ikke slette dine beskeder i dette forum Du kan ikke redigere dine beskeder i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |
| |