Community for AV forbrugerelektronik     250.000 unikke besøgende per måned   (gns.)
Forum Start Forum Start > Visnings- og lytte-udstyr > Min hjemmebiograf
  Aktive emner Aktive emner  Ubesvarede Ubesvarede   Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue
  Regler og retningslinjer for recordere.dk Regler  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Nyt i Hothers setup, nu med minianmeldelse

Besvar Besvar Side  <1 838485
Forfatter
Indlæg som besvares
Hother Se Drop Down
Redaktionen
Redaktionen
recordere.dk teamet

Medlem siden: 12-Juli-2006
Land: Denmark
Status: Offline
Beskeder: 12646
Valgmuligheder Valgmuligheder   Svar m/citat Hother Svar m/citat  BesvarBesvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Nyt i Hothers setup, nu med minianmeldelse
    Sendt: 02-September-2010 kl. 11:07
Citat: rhsin

jeg ved for mig selv det har løst meget af det bøvl jeg syntes jeg havde på min bærbare.. som også kørte vista før.
Men husk inden upgrade.. hav nu backup af alt.
Og tjek om HP har et upgradeprogram for præcist din maskine http://h30014.www3.hp.com/offers/us/home.aspx?jumpid=ex_r602_go/offercenter .. dvs du kan sikkert både spare penge, også få en cd hvor alle drivere til din maskine er på.. det er mest optimalt... det glemte jeg.. og herregud det kører fint på min.. men jeg kunne have sparet penge for acers upgradeprogram var billigere end den skive jeg havde købt....

der står lidt om det hos hp her http://h10025.www1.hp.com/ewfrf/wc/document?lc=da&dlc=fi&cc=cz&lang=cs&docname=c01906041 (der står godtnok også at upgradeprogrammet er slut.. men monikke man kan få fat i det et sted) 

Med dette program kan du tjekke om din bærbare kan køre win7 http://windows.microsoft.com/da-dk/windows/downloads/upgrade-advisor

PS jeg tror faktisk jeg har en ubrugt win7pro liggende derhjemme, jeg købte nemlig en til både sønnikke og mig selv.. men endte med at købe en mac til sønnikke... dog vil jeg nu stadig da du ikke er hardcore pcbruger at vælge HP cden med deres installguides.. så er du 100% safe. 
Jamen mange tak for hjælpen René. Jeg går lige i tænkeboks med dine forslag. Tak skal du haveTongueClap
Panasonic TX-P50VT20
Pioneer SC-LX71
Sony SCD-XA5400ES
Panasonic DMP-BDT300
Velodyne SPL-800i,
ELAC FS-247, ELAC CC-241 samt Audiovector K1 Super
Samsung SMT-H3126PVR
CSN Custom Cables
Til top
PerW Se Drop Down
Guld medlem
Guld medlem

Medlem siden: 20-Marts-2008
Beskeder: 1513
Valgmuligheder Valgmuligheder   Svar m/citat PerW Svar m/citat  BesvarBesvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 02-September-2010 kl. 11:15
Hvis du laver en ny installation vil det sikkert hjælpe. Men det vil det nok også hvis du reinstallerede Vista på pc'en.

Win7 kører langt bedre end Vista.
Til top
Killerfly Se Drop Down
Ny bruger
Ny bruger

Medlem siden: 15-Juni-2008
Beskeder: 10
Valgmuligheder Valgmuligheder   Svar m/citat Killerfly Svar m/citat  BesvarBesvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 02-September-2010 kl. 11:29
hej 
skal jeg ikke tage et kik på din PC, når jeg henter min højtaler på søndag, vi kan jo ikke have du har alle de problemer jo

lauritz 
Til top
Hother Se Drop Down
Redaktionen
Redaktionen
recordere.dk teamet

Medlem siden: 12-Juli-2006
Beskeder: 12646
Valgmuligheder Valgmuligheder   Svar m/citat Hother Svar m/citat  BesvarBesvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 02-September-2010 kl. 11:39
Citat: Killerfly

hej 
skal jeg ikke tage et kik på din PC, når jeg henter min højtaler på søndag, vi kan jo ikke have du har alle de problemer jo

lauritz 
Ja for pokker Lauritz hvorfor har jeg ikke tænkt på digLOLEmbarrassed Hva....frokost?LOL

Fantastisk forum, med en meget stor grad af hjælpsomhed. Det er bare så skøntClap

Redigeret af Hother - 02-September-2010 kl. 12:00
Panasonic TX-P50VT20
Pioneer SC-LX71
Sony SCD-XA5400ES
Panasonic DMP-BDT300
Velodyne SPL-800i,
ELAC FS-247, ELAC CC-241 samt Audiovector K1 Super
Samsung SMT-H3126PVR
CSN Custom Cables
Til top
 Besvar Besvar Side  <1 838485
Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down