Problemer med Pioneer DVR-530H-S |
Besvar
|
Side <12 |
| Forfatter | |
tvegaard
Junior bruger
Medlem siden: 24-Januar-2006 Land: Denmark Status: Offline Beskeder: 25 |
Valgmuligheder
Svar m/citat Besvar
Emne: Problemer med Pioneer DVR-530H-SSendt: 19-November-2009 kl. 12:51 |
|
Tak for svar. Det kan meget vel være rigtigt.
Der er egentlig kun 16:9 i optagelsen, men den har åbenbart stået og hoppet frem og tilbage mellem formaterne. Er der noget jeg kan gøre nu, eller er det umuligt?
|
|
![]() |
|
sommelle
Guld medlem
Medlem siden: 27-Januar-2005 Land: Hjemme :) Status: Offline Beskeder: 1357 |
Valgmuligheder
Svar m/citat Besvar
Sendt: 19-November-2009 kl. 12:42 |
|
Mit bud er at der i optagelsen er både 4:3 og 16:9, det kan den ikke kopiere til DVD som en optagelse.
|
|
![]() |
|
tvegaard
Junior bruger
Medlem siden: 24-Januar-2006 Land: Denmark Status: Offline Beskeder: 25 |
Valgmuligheder
Svar m/citat Besvar
Sendt: 19-November-2009 kl. 09:37 |
|
Hej.
Jeg har en Pioneer DVR-530H-S, som jeg i mange år har optaget programmer med og derefter overført dem til dvd'er. Men nu har jeg et problem. Én (og kun en) af mine optagelser er markeret med et gult udråbstegn over billedet, når jeg går ind i Copy-menuen og forsøger at kopiere den til en DVD. Det betyder, at den ikke vil kopiere optagelsen. Jeg kan simpelthen ikke finde ud af, hvad der er galt - heller ikke i manualen. Jeg kan tilføje, at jeg ikke har noget problem med at kopiere andre optagelser. Kan I kloge mennesker hjælpe? Mvh. Tvegaard
|
|
![]() |
|
Besvar
|
Side <12 |
| Skift forum | Forum Tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare beskeder i dette forum Du kan ikke slette dine beskeder i dette forum Du kan ikke redigere dine beskeder i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |
| |