recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Spillekonsoller
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Battlefield Bad Company 2: Battlefield Vietnam exp
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketBattlefield Bad Company 2: Battlefield Vietnam exp

 Besvar Besvar Side  <1 4142434445>
Forfatter
Besked Baglæns sortering
jan160674 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 14-Juli-2008
Status: Offline
Point: 504
Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Marts-2010 kl. 11:02
Jeg synes det er et superspil.
Jeg stinker dog og bliver konstant dræbt. Jeg undrer mig over så mange spillere der har en enorm høj ranking ift. mig når man tænker på spillet først udkom i går. Har man kunne overføre point fra Beta versionen? 
 
Men er klar på en squad.
Til top
Krusty the Clow Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 27-Juli-2008
Sted: Aalborg
Status: Offline
Point: 354
Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Marts-2010 kl. 22:17
Hej jeg med på lave en squad spiller også snipe eller som ingeniør men spille mest som snipe.



Redigeret af Krusty the Clow - 04-Marts-2010 kl. 22:19
Til top
SteffenD89 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 10-Juli-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4337
Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Marts-2010 kl. 21:07
SP OK. Er ikke nået så langt endnu men der er fed krigsstemning med surround. Fjenderne kaster ikke bare tonsvis af granater på hard, som i MW på veteran. Ehm.. 4 spilmuligheder online, synes dog der er ændret lidt i gadgets i forhold til demoen?! Ellers spiller onlinedelen ligesom demoen.. Skriver ldit mere når jeg har prøvet mere. SKal ud og drikke nogle øl nu, så det blvier desværre ikke i aften.:)
Til top
DonJensen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 13-April-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 841
Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Marts-2010 kl. 20:49
Jeg købte det i Philadelphia i går, så jeg er også snart frisk på noget gaming, men først lørdag.

Hvad er folks dom over spillet so far?
Til top
zulfo Se dropdown menu
Moderator gruppe
Moderator gruppe
Avatar
Branchemedlem

Oprettet: 05-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 3699
Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Marts-2010 kl. 20:42
Oprindeligt skrevet af SteffenD89 SteffenD89 skrev:

Så har jeg fået BC2 :D Nogen der er friske på at danne squads? Jeg spiller selv normalt som sniper, men jeg kan også fungere som medic.
 
Mit er først på vej fra England, men håber det kommer i morgen...
 
Spiller normalt også selv som medic...
Lars B

DENON AVR-2200W, XTZ99.36, XTZ 99.26, XTZ 99.26 Center, XTZ W12.16, SONY AF8 & TH42PV60, Panasonic BDT 300, PS3 160Gb, Xbox 360, PS4, Synology DS414
Til top
SteffenD89 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 10-Juli-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4337
Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Marts-2010 kl. 20:31
Så har jeg fået BC2 :D Nogen der er friske på at danne squads? Jeg spiller selv normalt som sniper, men jeg kan også fungere som medic.
Til top
frugtkompot Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 04-April-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 810
Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Marts-2010 kl. 13:21
Som andre har sagt før, så fyr op for følsomheden, hvis styringen er for tung. I demoen havde de af en eller anden årsag sat en meget lav følsomhed som default, som naturligvis gjorde det hele meget langsomt.

Som jeg har forstået er det et design valg, at styring og bevægelse skal have vægt (i stil med KZ2) for bedre at gengive virkeligheden. Styringen i Modern Warfare 2 er uovertruffen, men de ninja bevægelser man kan lave deri er dog også temmelig langt fra virkeligheden.

Jeg glæder mig umenneskeligt meget til BC2, og har også netop bestilt en 42" Plasma, så jeg for alvor kan få den fulde oplevelse! :D
Til top
SteffenD89 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 10-Juli-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4337
Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Februar-2010 kl. 12:34
Til top
Mathias Bøgh Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 10-April-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 203
Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Februar-2010 kl. 14:28
Har for noget tid siden prøvet at downloade demoen til BC2, men når jeg prøver at åbne for spillet bliver skærmen bare helt blå (som hvis PS3'eren var slukket - PS3'eren kan også kun slukkes på dens egen knap her, og ikke med controlleren). Har prøvet at downloade spillet igen, resettet mine indstillinger, men intet virker. Nogen der har et svar på, hvorfor denne demo ikke virker hos mig, og hvad jeg kan gøre? 

Redigeret af Mathias Bøgh - 09-Februar-2010 kl. 14:29
Til top
SteffenD89 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 10-Juli-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4337
Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Februar-2010 kl. 13:47
Det var altså ikke nødvendigvis et "problem" i KZ2. Jo det kunne føles langsomt, men så kunne man sætte følsomheden op, ligesom i BC2 - hvilket jeg har gjort - men i KZ2 var problemet, at GG blev nødt til "lette" styringen af spilleren, for at please MW spillerne.
 
At Amor ikke gider BC2 er helt iorden, vi kan ikke alle have samme preferencer. Jeg gider jo heller ikke MW spillene, så sådan er det jo bare. 
 
Noget andet er, at jeg synes det kunne være fedt, at når BC2 udkommer om en lille måneds tid, så kunne vi danne vores eget squad (4 mand?). Det burde ikke være et større problem, da der som sagt kun er tale om et squad og ikke en hel klan på flere mand.
Til top
zulfo Se dropdown menu
Moderator gruppe
Moderator gruppe
Avatar
Branchemedlem

Oprettet: 05-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 3699
Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Februar-2010 kl. 13:13
Oprindeligt skrevet af SteffenD89 SteffenD89 skrev:

Oprindeligt skrevet af amorbavian amorbavian skrev:

Zulfo, din forklaring omkring grafik er da godkendt, men det aendrer ikke det faktum at det ikke er saerlig paent. Og saa er banerne da heller ikke SAA store, at det skulle fylde for meget. Vaabnene kunne da sagtens have vaeret mere detaljerede og lyde bedre, selvom der er vehicles og bygninger, der kan smadres. 
 
Nu har jeg proevet demoen og endnu en gang bekraeftet, at det ikke er noget for mig (og det er slet ikke pga. grafikken).
 
Hvad sker der f.eks. med den langsomme maade man drejer rundt paa? Det foeles som at man styrer en 2 tons robot og ikke et menneske.
 
Det eneste jeg kunne lide var foelelsen af at man var i krig, at man havde en mission. Paa det punkt slaar den COD, som til tider foeles helt meningsloest.
 
Fyr op for følsomheden.
Lige nøjagtigt - KillZone 2 havde samme "problem"...
Lars B

DENON AVR-2200W, XTZ99.36, XTZ 99.26, XTZ 99.26 Center, XTZ W12.16, SONY AF8 & TH42PV60, Panasonic BDT 300, PS3 160Gb, Xbox 360, PS4, Synology DS414
Til top
SteffenD89 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 10-Juli-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4337
Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Februar-2010 kl. 11:48
Oprindeligt skrevet af amorbavian amorbavian skrev:

Zulfo, din forklaring omkring grafik er da godkendt, men det aendrer ikke det faktum at det ikke er saerlig paent. Og saa er banerne da heller ikke SAA store, at det skulle fylde for meget. Vaabnene kunne da sagtens have vaeret mere detaljerede og lyde bedre, selvom der er vehicles og bygninger, der kan smadres. 
 
Nu har jeg proevet demoen og endnu en gang bekraeftet, at det ikke er noget for mig (og det er slet ikke pga. grafikken).
 
Hvad sker der f.eks. med den langsomme maade man drejer rundt paa? Det foeles som at man styrer en 2 tons robot og ikke et menneske.
 
Det eneste jeg kunne lide var foelelsen af at man var i krig, at man havde en mission. Paa det punkt slaar den COD, som til tider foeles helt meningsloest.
 
Fyr op for følsomheden.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 4142434445>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu