recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Bærbare medie afspillere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Nye in-ear hovedtelefoner?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketNye in-ear hovedtelefoner?

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
andje00 Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 01-Marts-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 58
Direkte link til dette indlæg Emne: Nye in-ear hovedtelefoner?
    Sendt: 16-December-2009 kl. 18:45
Jeg skal ud og have investeret i et par nye in-ear hovedtelefoner. De skal bruges sammen med en ipod Nano. Budgettet er på ca 300-400 kr.
 
Uden at kende det helt store til dem, overvejer jeg at købe et par Denon AH-c360
 
 
Er der nogle der har et bedre forslag?
Til top
McNiklas Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 17-Oktober-2007
Sted: 4100 Ringsted
Status: Offline
Point: 1691
Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-December-2009 kl. 20:41
Sony laver også rigtig gode hovdetelefonerBig smile
Til top
Molbech Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 07-Marts-2009
Status: Offline
Point: 114
Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-December-2009 kl. 21:05
Har selv et par Sennheiser CX300 - tror jeg nok de hedder.

Dem er jeg fint tilfreds med, klar opgradering i forhold til det plastik pis man får af Apple.
Til top
Henrik Nygaard Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 01-December-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 424
Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-December-2009 kl. 14:33
Uden tvivl Sennheiser CX300-II.

Udsalgsprisen i DK er 500.- men kan, hvis du ser dig lidt for, findes i UK til ca. 150.-
Til top
Mindtrekker Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 27-Maj-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 41
Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-December-2009 kl. 20:56
Jeg har selv flre ipods og har altid startet med at smide de tilhørende "ørepropper" ad hel.... til. Jeg har i et års tid kørt med Skullcandy. som sådan nogle fine øretelefoner, men de har en stor svaghed nemlig i ledningsnettet - jeg fik mine byttet 2 gange på et årUnhappy. Du skriver at dit budget er ca 300-400 kr. her vil jeg sige det kan VIRKELIG betale sig at spare lidt mere sammen. Jeg har i sidste uge købt BOSE in ear http://www.boseathorsham.com/admin/uploads/824df83c78fb4b1698e394f7f4feadac.jpg
Fantastiske in ear. Det der er specielt ved dem er at de for det første er designet af ørelæger - hvad det måske er endnu mere interessant er at der både er diskant, mellemtone, og bas de spiller KANON - meeen prisen ligger også på 800,- held og lykke med lyden
Til top
Henrik Nygaard Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 01-December-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 424
Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-December-2009 kl. 10:15
Oprindeligt skrevet af Mindtrekker Mindtrekker skrev:

Jeg har selv flre ipods og har altid startet med at smide de tilhørende "ørepropper" ad hel.... til. Jeg har i et års tid kørt med Skullcandy. som sådan nogle fine øretelefoner, men de har en stor svaghed nemlig i ledningsnettet - jeg fik mine byttet 2 gange på et årUnhappy. Du skriver at dit budget er ca 300-400 kr. her vil jeg sige det kan VIRKELIG betale sig at spare lidt mere sammen. Jeg har i sidste uge købt BOSE in ear http://www.boseathorsham.com/admin/uploads/824df83c78fb4b1698e394f7f4feadac.jpg
Fantastiske in ear. Det der er specielt ved dem er at de for det første er designet af ørelæger - hvad det måske er endnu mere interessant er at der både er diskant, mellemtone, og bas de spiller KANON - meeen prisen ligger også på 800,- held og lykke med lyden

Lyder som noget af en overpris du har givet. De går for 150-160kr. i England - og modtager ret blandet anmeldelser.
Lyden skulle ikke fejle noget, men har læst rigtig mange kritisere dem på byggekvaliteten og holdbarheden.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu