recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Det digitale sendenet
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Opdatering af DVB-T boxer
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketOpdatering af DVB-T boxer

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked Baglæns sortering
urup Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 12-December-2009
Sted: Odense, Danmark
Status: Offline
Point: 670
Direkte link til dette indlæg Emne: Opdatering af DVB-T boxer
    Sendt: 20-December-2009 kl. 14:31
Jeg kan huske at jeg en gang fandt en  liste, som indeholdt alle fimaer som udgav software opdateringer til DVB-T boxe både via internettet og OAD (via DTT nettet). Problemet er at jeg ikke kan finde siden igen. Er der nogle der kender sådan en side? Jeg har en sagem DTR94500 TA HD og jeg er ikke sikker på min box er fuldt opdateret da Sagems svenske hjemmeside ikke er til meget hjælp. Jeg har dog fundet brugermanualer til både Danmark, Norge og Sverige. I bruger manualer til Danmark og Sverige står der software version 0.20 og nyere, disse manualer er oprettet: Onsdag den 17. September 2008 (mercredi 17. septembre 2008) og Torsdag den 18. September 2008 (jeudi 18. septembre 2008) mens den norske er oprettet onsdag den 7. maj 2008 og har software version: 3.0 og højere. Derfor synes jeg det er mærkelig boxen ikke skal opdates.
 


Redigeret af urup - 20-December-2009 kl. 15:04
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu