recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Modtagelse og udstyr generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Sony Bravia KDL-32T2600 problem
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketSony Bravia KDL-32T2600 problem

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
jensenflemming Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 21-December-2009
Status: Offline
Point: 2
Direkte link til dette indlæg Emne: Sony Bravia KDL-32T2600 problem
    Sendt: 21-December-2009 kl. 16:07
Hej - jeg købte for lidt over et år siden sådan et sony tv til min far og efter vi har tunet kanaler ind på DVB-C på YouSee kabelnet i Tranbjerg, oplever han at der nogen gange ikke kommer billede på når han tænder for tv'et.

Han er derefter nødt til at slukke for stikkontakten og tænde igen for at få billede på igen...

Efter at have set denne tråd om firmware til Sony: http://www.recordere.dk/indhold/templates/design.aspx?articleid=2338&zoneid=5

Tænker jeg - gad vide om det er et firmware problem?

Hvilken firmware skal der være i en 32T2600 for at denne er opdateret med det nyeste?

Er der andre der har samme problemer?

Har lige snakket med Sony support og de kunne kun snakke om det var signal styrken der var problemet.


Redigeret af jensenflemming - 21-December-2009 kl. 16:09
Til top
DrageMester Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 30-November-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1660
Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-December-2009 kl. 16:39
Der er ingen firmware tilgængelig på Sonys supportside for denne model:

http://support.sony-europe.com/tv/lcd/lcd.aspx?site=odw_da_DK&m=KDL-32T2600
Sony KDL-37W5500 + KDL-32W705B, YouSee tv-boks, Panasonic DMR-BCT820, Boxee Box, Chromecast, Synology DS414
Til top
JensenAmager Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 11-December-2008
Sted: 2300 Kbh. S
Status: Offline
Point: 53
Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-December-2009 kl. 08:42
Jeg har de seneste måneder oplevet noget af det samme på mit lidt over 2 år gamle D3000. Det sker dog kun en gang imellem. Jeg zapper så over på analog og tilbage igen, hvilket plejer at hjælpe med det samme.
 
Mit gæt er, at det er en tunerfejl.
Til top
jensenflemming Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 21-December-2009
Status: Offline
Point: 2
Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-December-2009 kl. 12:47
Hmmm...

Det er sgu ved at være en træls fejl...

Det er jo selvfølgelig sådan at når jeg besøger min far er fejlen der ikke. Sekundet efter at jeg er kørt ostår problemet. Har snakket med SHG hvor apparatet er købt og se henviste til Sony. Sony kunne kun snakke om signal forhold og styrke. Men det er nu i top.

Sidst jeg var derude skrev jeg lige lidt tekniske detaljer ned ang. sw versioner o.s.v.

Under Digital opsætning og teknisk info tror jeg det hedder:

Er der to SW versions numre:

2.12.102
&
0.15.9

Nogen der har samme tv - og hvilke versioner står der i denne menu... Samme version?

Der er jo ingen tvivl om at hvis jeg indleverer tv'et til reklamation hos SHG - så opstår problemet ikke ligesom jeg heller ikke har set det pågældende problem endnu...

AARGH
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu