recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - PCH C-200 - Lyden ved BD ISO
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketPCH C-200 - Lyden ved BD ISO

 Besvar Besvar Side  <123
Forfatter
Besked
rhsin Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
recordere.dk teamet

Oprettet: 19-Januar-2007
Sted: Århus
Status: Offline
Point: 5990
Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Januar-2010 kl. 21:17

har du prøvet at afspille den direkte fra download uden at remuxe den (hvordan gjorde du foorresten det, kan TSmuxer gøre det og hvilke indstillinger?)

Mvh

René
Til top
spawn Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 30-November-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 6822
Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Januar-2010 kl. 21:32

jep, importer filen i tsmuxer, sæt kryds i Blu-ray disk under output indstillinger og vælg en mappe den skal skrive til - helt simpelt

Så får du en fin BDMV folder inde i den mappe du har valgt - herefter gå ind i den mappe du valgte og slet certificate folderen der ligger ved siden af BDMV folderen, den skal ikke bruges og jeg har oplevet et par enkelte gange at den har drillet afspilning.
 
Hvis jeg afspiller m2ts filen alene får jeg ikke TrueHD sporet men istedet kun Dolby Digital og hakken i lyden - men det er en kendt problem stilling med single m2ts filer. 
Philips 65OLED705/12 - ATV4K
Til top
rhsin Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
recordere.dk teamet

Oprettet: 19-Januar-2007
Sted: Århus
Status: Offline
Point: 5990
Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Januar-2010 kl. 21:44
ok jamen så kører den korrekt, så er der ihvertfald en bug, men den var kendt så jeg lige Embarrassed

Redigeret af rhsin - 04-Januar-2010 kl. 21:57
Mvh

René
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <123
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu