recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Min hjemmebiograf
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Work in progress - Hjemmebio
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Work in progress - Hjemmebio

 Besvar Besvar Side  <1234>
Forfatter
Besked
Rasmusdc Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 09-December-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1756
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rasmusdc Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Januar-2010 kl. 10:55
nej tapet var faktisk ikke slemt dyrt, mener jeg gav 150kr pr rulle, med Locbuy kort rabat gennem min forlovedes firma.
 
det jeg har i soveværelset kostede 500kr pr 6 meter rulle så i forhold til var det spotpris, og der var 10meter pr rulle.
 
vinyl tapet, med en god overflade, forskellen er dog at til det her i biffen der maler man stadig væggen med tapet klister, det i soveværelset der maler man tapetet før man sætter det op så det var noget andet..
 
købte 3 ruller for at være sikker på jeg havde nok brugte lidt under 2. så ca 300kr for den væk + 120 kr til lidt tapetklister og diverse..
 
skal dog siges, at kan man tapesere sammen i et forhold, så holder det evigt, for jeg har godt nok fuldt renoveret en lejlighed med min forlovede, men tapet og mønstre, det er godt nok frustrerende.
 
købt i et farveland i struer, kan ikke huske hvad det hedder. (edit  sadolin farveland) det andet blev købt i en lidt mere speciel butik.


Redigeret af Rasmusdc - 29-Januar-2010 kl. 13:05
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Januar-2010 kl. 12:59
Oprindeligt skrevet af Skyum Skyum skrev:

Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Oprindeligt skrevet af Skyum Skyum skrev:

Flot og lækkert setup Thumbs Up   (Og rigtig fed sub.....LOL)
Sub? Hvor ser du den henne? Er det den støvsuger ved siden af reolen? TongueLOL
Angry  Grrrrr.Ouch     Tongue
Undskyld HenrikEmbarrassedLOL
Til top
Sterler Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 22-Januar-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 44
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Sterler Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Januar-2010 kl. 19:51
Hej.. ser godt ud, har selv B&W pv1- min står på skrå i hjørnet som giver fed bass. som de anbefaler i Hifi klubben.
Til top
Rasmusdc Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 09-December-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1756
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rasmusdc Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Februar-2010 kl. 08:51
synes ikke det giver bedre lyd at skråstille den. var heller ikke anbefalingen i min hifiklub. men hver person er jo forskellig
Til top
Rasmusdc Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 09-December-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1756
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rasmusdc Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Marts-2010 kl. 07:59
..


Redigeret af Rasmusdc - 13-Marts-2010 kl. 08:31
Til top
Mad Dog Tannen Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 30-Oktober-2009
Status: Offline
Point: 77
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mad Dog Tannen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Marts-2010 kl. 08:59
Hej.
Fed hjemmebio du der har banket dig ned. Jeg tænkte lidt på din Logitech remote, er det bare det fedeste. Kan man selv ligge ikoner og alt muligt ind på den. Det kan være at det næsten er en mini udgave af Philips Pronto ??
Til top
Rasmusdc Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 09-December-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1756
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rasmusdc Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Marts-2010 kl. 09:16
Ja og nej, synes Harmony 1100 gør jobbet godt, har ikke leget ret meget med at bygge om på ikoner endnu, lige nu kører den bare standart PS3 / Xbox360 / mediacenter and so on.
 
den er suveræn til min hjemme bio, men den er dårligere end min Harmony One til tv.. bruger jeg så sjældent, grundet begrænsningerne i at have favorit kanaler med logo.
 
men fungere fint for mig, da de eneste kanaler jeg gider se på lærred er HD kanaler, når der er sport, så de ligger bare fast som ikoner.
 
Den er forholdsvis lækker, men kunne godt tænke mig en bedre skærm. og en bedre touch del.
 
samt det med at ligge ikonerne helt ude i siderne, det fungere ikke optimalt.
 
er den pengene værd... Nej... køb en Harmony One istedetfor denne.
 
Bedre alternativ ville måske være en TOUCH + den TOUCH base man kan koble til wifi og styre enheder over.
 
der har man jo også XBMC styring samt apple remote. issuet er bare du så kun kan være koblet til basen ELLER wifi. så XBMC styring bliver over 3G.


Redigeret af Rasmusdc - 17-Marts-2010 kl. 09:18
Til top
Rasped Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 08-September-2007
Status: Offline
Point: 181
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rasped Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Marts-2010 kl. 12:22
Det ser satme flot ud. Godt arbejde.

Til top
Firebird Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 14-Marts-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2195
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Firebird Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Marts-2010 kl. 00:05
LÆKKERT! Godt lavet, og meget originalt! Thumbs Up
Venlig hilsen Firebird {;-)

Lytter til en del til 3 Doors Down, AC/DC, Billy Idol, Bruce Springsteen, Daughtry, Dire Straits, Evanescence, ZZ Top, og Within Temptation.

JVC X3
?
?
?
?
Til top
UferTeich Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 17-Marts-2010
Status: Offline
Point: 2
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér UferTeich Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Marts-2010 kl. 00:37
Kinky ;-)
OK, det er gennemført - det må man lade dig .....
Til top
Mad Dog Tannen Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 30-Oktober-2009
Status: Offline
Point: 77
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mad Dog Tannen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Marts-2010 kl. 12:07
Ok, tak for svaret ang. Logitech remoten. Så er det ikke sådan en jeg skal have næste gang. Jeg har pt. en sunwave scr3000 som jo efter min mening ser lækker ud, men desværre kun med nogle faste ikoner at vælge imellem og de kan ikke placeres hvor man vil :-(
Men ok, jeg fik den billigt i HFK.
Til top
Rasmusdc Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 09-December-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1756
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rasmusdc Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Marts-2010 kl. 12:30
har fingrene i et par beo5´eren fra mit gamle job, som var langt under prisen på 1100, ved ikke om jeg kan få en mate til at hjælpe og programmere den, vil næsten hellere den end 1100´eren..
 
tak for de positive kommentarer..
 
Er også glad for det, har nogle små kinks som jeg selv er lidt utilfreds med, bl.a. en lidt pivende Sanyo Z3000 men nok fordi den er så lydløs med blæser at man kan hører en mikro smule elektronisk støj (jeg er den eneste) dog piver den på kold pære.
 
Derudover så driller min marantz også en smule. men det spiller genialt.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1234>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu