recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - JVC Support - Hvad sker der ?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketJVC Support - Hvad sker der ?

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Carsten Hjorth Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 11-April-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 76
Direkte link til dette indlæg Emne: JVC Support - Hvad sker der ?
    Sendt: 28-Oktober-2005 kl. 23:31

Jeg har lige ofret 20K på et JVC tv, og det her er den besked man får når man henvender sig til dem !!!  

 

Vi gør venligst opmærksom på, at info@jvc.dk er lukket.
 
Har du brug for hjælp til - eller oplysninger om et JVC produkt, bedes du venligst kontakte din Radio/TV forhandler.

Med venlig hilsen
JVC Danmark A/S

PS : det tror jeg sku'  denver eller prosonic kan gøre bedre.

 

/ Carsten

Til top
Carsten Hjorth Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 11-April-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 76
Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Oktober-2005 kl. 23:52

Er jeg den eneste der syntes, at denne service er under par ?

/Carsten

Til top
Carser Se dropdown menu
--
--
Avatar

Oprettet: 11-Juli-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4805
Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Oktober-2005 kl. 00:12

Tja - så vidt jeg husker, var du inde på deres website og fandt der ud af, at man ikke kunne maile til dem, da der ved @ ikke var nogen mail-adresse! Så fandt jeg en via KRAK og oplyste dig om den.

Om det, at den er lukket, så er tyndt eller om KRAK ikke har opdateret eller hvad - jeg ved det ikke.

Men uanset dit apparats pris og vores søgen er der vel ikke andet at gøre end det, JVC foreslår.

Jeg kan tilføje, at Sony heller ikke er for lette at kontakte - de har et telefonnummer til alt og der er kø. Deres mail besvares efter mange uger og en del rykken. Kedeligt.

Sådan er det ikke her og måske kan nogen her hjælpe med det, du ønsker at vide?

M.v.h. Carser

Sony RDR-HX710B, Sony KV-32FX66E, Sony DVP-S325, Sony STR-DE635, Sony MDS-JE320, Sony DCR-HC17E, Sagem 60 Selector + skarpt syn.
Til top
Bravia Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 15-Oktober-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 257
Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Oktober-2005 kl. 05:13

Carser.

Sony har fået meget bedre support. Jeg har skrevet til dem 2 gange her for nylig og fået besked samme dag eller senest dagen efter.

Det er rigtigt - tidligere fik man stort set aldrig et svar, når man mailede.

De har fået nyt hovedsæde i Ballerup og det har måske hjulpet.

Mvh. lars 

Til top
Carser Se dropdown menu
--
--
Avatar

Oprettet: 11-Juli-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4805
Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Oktober-2005 kl. 08:51

Hej Lars - det forklarer to ting: Jeg har besøgt deres gamle for 3 år siden og kunne ikke forstå, at min recorder i år skulle sendes et helt andet sted hen til service. Nu giver det mening og samtidig lægger Sony iflg. eget katalog stor vægt på kundesupport og det kan en flytning så have påvirket.

Jeg synes som Carsten Hjorth, at det bør være helt naturligt, at man som kunde kan maile og måske få håndteret noget, en forhandler ikke har ressourcer, tid eller viden nok til at klare. 

M.v.h. Carser

Sony RDR-HX710B, Sony KV-32FX66E, Sony DVP-S325, Sony STR-DE635, Sony MDS-JE320, Sony DCR-HC17E, Sagem 60 Selector + skarpt syn.
Til top
Lars Se dropdown menu
Administrator
Administrator

recordere.dk teamet

Oprettet: 05-Oktober-2003
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 15689
Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Oktober-2005 kl. 09:07

Oprindeligt skrevet af Carser Carser skrev:

Jeg synes som Carsten Hjorth, at det bør være helt naturligt, at man som kunde kan maile og måske få håndteret noget, en forhandler ikke har ressourcer, tid eller viden nok til at klare. 

Ja, en fabrikant uden officiel email virker som en dinosaur - en fabrikant der hører fortiden til.

Når det er sagt, så gætter jeg på at det skyldes at JVC Danmark heller ikke har resourcer til den formentlig stigende antal kundehenvendelser. Og hvis de har vurderet at de fleste henvendelser var fra kunder af parallel-importerede produkter fra supermarkeder, lavpris-netbutikker og international handel, så forstår jeg reaktionen men ikke midlet.

JVC burde tilbyde email henvendelser - og så enten finde en bedre måde at sortere dem på, eller ansøge moderfirmaet om økonomisk tilskud til den nødvendige support.

  /Lars

Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk
Til top
BrianJVC Se dropdown menu
--
--
Avatar
Brian er stoppet hos JVC

Oprettet: 26-Maj-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1188
Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Oktober-2005 kl. 10:21
Oprindeligt skrevet af Carsten Hjorth Carsten Hjorth skrev:

Jeg har lige ofret 20K på et JVC tv, og det her er den besked man får når man henvender sig til dem !!!  

 

Vi gør venligst opmærksom på, at info@jvc.dk er lukket.
 
Har du brug for hjælp til - eller oplysninger om et JVC produkt, bedes du venligst kontakte din Radio/TV forhandler.

Med venlig hilsen
JVC Danmark A/S

PS : det tror jeg sku'  denver eller prosonic kan gøre bedre.

 

/ Carsten

Hej Carsten,

Der er flere grunde til hvorfor denne email adresse er stoppet, dels har vi ikke resourcerne til at indstille en videomaskine over email, dernæst mener vi også det er bedre for kunden og for vores forhandlere hvis de får denne kontakt op at køre således at kunden bliver tryg ved at handle det samme sted og kan få hele service ordningen samme sted.

Flere af vores forhandlere har da også en sådan hotline eller support telefon hvor kunden enten køber sig adgang til eller har fri adgang til, og vi skal jo ikke gå denne sag i bedende.

Jeg har arbejdet lidt på at få denne email adresse op at køre igen, men jeg ved ikke om det lykkedes.

Ellers ved du jo jeg jævnligt er herinde, du kan jo bare sende mig en PB, så skal jeg nok hjælpe dig.



Redigeret af BrianJVC
JVC Dynapix HD - Picture processing without comprimize

Til top
lahan Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 14-September-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 9325
Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Oktober-2005 kl. 11:18

Der er jo meget hjælpe at hente fra andre brugere herinde, det må da lette arbejdet fra JVC og de andre producenter.

Burde JVC ikke gå i spidsen og blive officiel sponsor herinde ??
De kunne evt spytte lidt i kassen eller måske udlode en maskine i ny og næ....

mvh L

Til top
Carser Se dropdown menu
--
--
Avatar

Oprettet: 11-Juli-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4805
Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Oktober-2005 kl. 11:37

Oprindeligt skrevet af BrianJVC BrianJVC skrev:

Jeg har arbejdet lidt på at få denne email adresse op at køre igen, men jeg ved ikke om det lykkedes.

Hvis det ikke lykkes, ville det være på sin plads at fjerne det store @ på hjemmesiden:

da det i høj grad lægger op til, at der findes en anvendelig e-mailadresse til kontakt til JVC. 
PS: KRAK kunne ved samme lejlighed informeres.  



Redigeret af Carser
M.v.h. Carser

Sony RDR-HX710B, Sony KV-32FX66E, Sony DVP-S325, Sony STR-DE635, Sony MDS-JE320, Sony DCR-HC17E, Sagem 60 Selector + skarpt syn.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu