recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Min hjemmebiograf
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - BS - AV udstyr. Akustikforbedring.
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

BS - AV udstyr. Akustikforbedring.

 Besvar Besvar Side  <12345 30>
Forfatter
Besked
strandvasker Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 30-September-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2387
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér strandvasker Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Maj-2010 kl. 22:16
Oprindeligt skrevet af Bschmidt Bschmidt skrev:

Jeg mangler TID er der noget til salg ?


Hmm, at sælge sin tid, det lugter alt for meget af arbejde.. LOL

Nydelig NAS, af ren nysgerrighed, hvorfor lige den fremfor 117 andre muligheder?
Til top
Bschmidt Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 05-November-2009
Sted: Virtual-utopia
Status: Offline
Point: 3291
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bschmidt Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Maj-2010 kl. 22:24
Oprindeligt skrevet af strandvasker strandvasker skrev:

Oprindeligt skrevet af Bschmidt Bschmidt skrev:

Jeg mangler TID er der noget til salg ?


Hmm, at sælge sin tid, det lugter alt for meget af arbejde.. LOL

Nydelig NAS, af ren nysgerrighed, hvorfor lige den fremfor 117 andre muligheder?
NICE bargain :-) + den appelerer til mit nørd gen :-)
 
BS
Til top
jonaskp Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 20-Juli-2006
Sted: Brønshøj
Status: Offline
Point: 2272
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jonaskp Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Maj-2010 kl. 22:39
Har WD rettet de "fejl" de har haft tidligere på deres Green serie som gjorde dem uegnede til NAS (og raid generelt)?
Jeg ved ikke om problemet også var på 2TB modellerne, men jeg har ihvertfald 3 WD Green 1,5TB liggende som jeg ikke kan bruge til noget grundet dette.
Til top
Bschmidt Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 05-November-2009
Sted: Virtual-utopia
Status: Offline
Point: 3291
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bschmidt Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Maj-2010 kl. 22:49
Tja... jeg tjekkede hos Thecus hvilke drev der var kompatible og der stod WD green 2TB på og hos wd skriver de at hvis der er taget højde for desktop versionens fejlkorrigering i NAS'en kan de bruges i RAID.
 
Hvilke problemer oplever du jonas?
 
BS
Til top
jonaskp Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 20-Juli-2006
Sted: Brønshøj
Status: Offline
Point: 2272
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jonaskp Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Maj-2010 kl. 09:38
Jeg oplevede ustabilitet og elendige hastigheder. Nogen gange kunne jeg slet ikke få forbindelse til NAS'en. Det er en QNAP, og her står drevene også som inkompatible på hjemmesiden, så det kan være der er forskel - jeg glemte bare at kontrollere det inden jeg købte NAS'en.
Da istedet satte nogle kompatible drev i, forsvandt alle problemer med det samme. Det ville bare være ærgeligt at bruge en masse penge på drev, hvis det viste sig at de ikke virkede optimalt, så ville bare være sikker på du var klar over den mulige problemstilling. Hvis de står som kompatible påThecus hjemmeside, så bør der jo ikke være nogen problemer.
 
Mener også at det var EADS serien som jeg havde der var problemer med, men det var jo så også 1,5TB og der kan måske være forskel.
Til top
Bschmidt Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 05-November-2009
Sted: Virtual-utopia
Status: Offline
Point: 3291
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bschmidt Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Maj-2010 kl. 23:06
Strikker stadig på et script til automatisk nedlukning ved ingen frobindelse forbindelse og Raid array clean... i´m getting there :-)
 
BS


Redigeret af Bschmidt - 18-Maj-2010 kl. 23:10
Til top
Bschmidt Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 05-November-2009
Sted: Virtual-utopia
Status: Offline
Point: 3291
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bschmidt Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Juli-2010 kl. 22:08
Fik et nyt legetøj idag....
 
Er monteret mangler bare setup.
 
BS
Til top
bQvle Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 27-November-2009
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 150
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bQvle Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Juli-2010 kl. 12:52
Hey,

Hvor har du købt din nas, kan ikke finde nogle danske butikker som forhandler det mærke
Til top
Bschmidt Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 05-November-2009
Sted: Virtual-utopia
Status: Offline
Point: 3291
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bschmidt Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Juli-2010 kl. 12:58
Den er købt hos SHG.dk - de har dem i deres sortiment men ikke på lager.
BS
Til top
Ozzy Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 03-December-2009
Sted: Andst, Denmark
Status: Offline
Point: 698
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ozzy Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Juli-2010 kl. 13:39
BS du går jo helt amok dreng, glæder mig til at komme ned og se dit udstyr.... råber lige højt næste gang jeg er i byen :)
 
I sær din nas server. Skal jo have en til huset når det er færdig bygget hertil vinter jo :)
 
Har selv kigget på en Qnap men er din bedre ??? :)
| Samsung 55" D8005 | Samsung 40" C6715 Hvid | Samsung 40" M87 | Samsung 26" R87 | Samsung 22" T220HD |
Til top
Bschmidt Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 05-November-2009
Sted: Virtual-utopia
Status: Offline
Point: 3291
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bschmidt Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Juli-2010 kl. 15:50
Ha.... Amok og amok det er som man tager det. Vi er vel jyder ;-)
 
Der sker lidt hen af vejen men jeg ser stadig mit setup som værende i hobby segmentet i lyset af de andre setups herinde Thumbs Up
 
Du er altid velkommen til en visit, det ved du da.
 
Om jeg vil betegne Thecus NAS som bedre eller dårligere en QNAP ved jeg ikke rigtigt, men det er et alternativ. Jeg har aldrig været vild med at betale for navnet alene.
 
BS


Redigeret af Bschmidt - 17-Juli-2010 kl. 15:50
Til top
Sæderup Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 27-Juni-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 154
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Sæderup Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Juli-2010 kl. 21:53
Oprindeligt skrevet af Bschmidt Bschmidt skrev:

Fik et nyt legetøj idag....
 
Er monteret mangler bare setup.
 
BS
Lever dit nye legtøj op til forventningerneSmile tænker selv på at skifte min lille NAD ud med noget der kan afspille de nye lyd formater.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12345 30>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu