recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - "Se mit HTPC setup" - en oversigt
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

"Se mit HTPC setup" - en oversigt

 Besvar Besvar Side  123 5>
Forfatter
Besked
strandvasker Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 30-September-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2384
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér strandvasker Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: "Se mit HTPC setup" - en oversigt
    Sendt: 12-Januar-2010 kl. 16:52
Indlægget her er beregnet til én ting, at samle en række links til de beskrivelser gruppens brugere har lavet af deres HTPC løsninger.

Du kan bruge indlægget her som en oversigt der gør det nemt for dig at finde de beskrivelser andre har lavet gennem tiden.

Hvis du selv har en HTPC løsning du har lyst til at fortælle os andre om, så kan du gøre det ved først at oprette et nyt emne i "Microsoft Mecia Center, MCE og HTPC" forummet med din beskrivelse og bagefter klikke Besvar til indlægget her og skrive fx. "Se min Mythbuntu baserede HTPC her <link>" og så lægge et link til din beskrivelse.

Det er mit håb at tråden her kan holdes fri for debat og nøjes med at indholde links og en kort "overskrift".

Slid det med helse.. LOL

Edit: Nu med "street credit" til Diazz for også at have fået ideen..


Redigeret af strandvasker - 17-Januar-2010 kl. 00:17
Til top
Bschmidt Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 05-November-2009
Sted: Virtual-utopia
Status: Offline
Point: 3291
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bschmidt Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Januar-2010 kl. 18:05

HTPC-Setup oversigt.                 

Herunder kan du finde en opdateret oversigt over de indlæg der er postet i HTPC tråden - for overblikkets skyld. Naturligvis efter aftale med strandvasker. Enjoy LOL.
 

Vil i have en kort beskrivelse (tags) på så send en PM

MVH BS


Redigeret af Bschmidt - 22-Januar-2015 kl. 20:14
Til top
Kristjan Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 30-Juni-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 158
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kristjan Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Januar-2010 kl. 18:24
Har man sagt A må man også sige GF....
Til top
diazz Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 27-Juni-2008
Status: Offline
Point: 118
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér diazz Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Januar-2010 kl. 17:57
Standvasker, hvis du lige havde brugt 2 min på at søge ville du se at der allerede er oprettet sådan en tråd :) 

http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=73229&title=vis-dit-media-center
Til top
confused Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 29-August-2006
Status: Offline
Point: 2686
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér confused Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Januar-2010 kl. 19:41
diazz : hvis du lige havde brugt 2 min, ville du have opdaget, at i modsætning til dig, har strandvasker formået at få hans tråd prioriteret, så den ikke ender i "glemmebogen" ;-)
 
Men hvad med dem af jer, der bidragede i den anden tråd, samlede jeres links herinde ?
 
(jeg skal nok slette dette indlæg om lidt)
 
(kan desværre ikke længere slette indlægget)


Redigeret af confused - 17-Januar-2010 kl. 10:54
Min "videobåndoptager" kan optage mere end 10 tv kanaler samtidigt, men jeg når jo aldrig at se alle programmerne....
Til top
jgni Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 31-Oktober-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 157
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jgni Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Januar-2010 kl. 23:31
Oprindeligt skrevet af confused confused skrev:

(jeg skal nok slette dette indlæg om lidt)


HvorforQuestion

Det er da relevant nok, det du siger...

(Ja oki, jeg havde glemt det med at strandvasker håbede på ingen debat herinde...)


Redigeret af jgni - 16-Januar-2010 kl. 23:31
Mvh. Jan
Til top
diazz Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 27-Juni-2008
Status: Offline
Point: 118
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér diazz Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Januar-2010 kl. 00:15
Confused så kunne man jo ha overvejet at få lavet den tråd der allerede var igang som sticky i stedet for at starte 20 nye tråde. 
Til top
wanjer Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 20-December-2007
Status: Offline
Point: 251
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér wanjer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Januar-2010 kl. 16:28

Så fik jeg taget mig sammen til at tage lidt pics. og skrive lidt tekst om mit setup.

Her.

Ps. hvorfor er sticky blevet fjernet?
Pioneer 5090H
Marantz SR6003
KEF 5005.2
Oppo 831 (når den engang rammer landet)
Til top
Hansio Se dropdown menu
Pause fra forummet
Pause fra forummet


Oprettet: 04-September-2007
Status: Offline
Point: 78
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hansio Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Januar-2010 kl. 21:52
wanjer.... Jeg kan sku næsten ikke sige andet end, hold dog kæft hvor ser det pisse godt ud Thumbs Up Thumbs Up Virkelig imponerende uden at ha nået at læse indholdet af dit hw setup.
Til top
strandvasker Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 30-September-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2384
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér strandvasker Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Marts-2010 kl. 15:34
Så fik jeg også møffet mig langt nok i mit projekt til at ville dele det med jer..

http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=77036&title=strandvaskers-htpc-cirkus er linket til mit setup.
Til top
Slettet_120331 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 10-Maj-2009
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 1123
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Slettet_120331 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Marts-2010 kl. 10:42
Til top
pilehave Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 01-Marts-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1260
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér pilehave Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Marts-2010 kl. 09:06
Til top
 
 Besvar Besvar Side  123 5>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu