|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
fltk ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10514 |
![]() Sendt: 18-Januar-2010 kl. 14:39 |
Så kom det endelig: Videoredo med h.264/HE-AAC og undertekst support http://www.videoredo.net/msgBoard/showthread.php?t=15759
Flemming
|
|
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
|
![]() |
|
xcardman ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8672 |
![]() |
Det var dejligt.
må se på det senere |
|
![]() |
|
fltk ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10514 |
![]() |
Jeg har nu prøvet programmet med et par optagelser fra DR HD og Kulturkanalen. Der er bare kanon. Jeg glæder mig til en final release.
Flemming
|
|
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
|
![]() |
|
jonaskp ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Juli-2006 Sted: Brønshøj Status: Offline Point: 2272 |
![]() |
Har også lige prøvet det på et par filer, og det ser ud til at virke rigtigt godt.
Er der nogen der ved om man kan fjerne undertekstsport fra en .ts fil uden for meget postyr? Jeg kan ikke lige gennemskue om Videoredo kan gøre det.
|
|
![]() |
|
Badsted ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-November-2004 Sted: Ølstykke DK Status: Offline Point: 1042 |
![]() |
Tusind tak for den oplysning. Endelig kan jeg redigere i optagelserne på min server uden at skulle flytte dem til min laptop og tilbage igen
![]() De andre programmer, jeg har prøvet virker ikke igennem en RDP session, men det gør VideoReDo.
Med venlig hilsen
Henrik Badsted
|
|
![]() |
|
![]() |
Jeg vil tro det forsvinder, hvis du vælger MP4 som outputformat, men eller kan TS Doctor dette.
Hvorfor vil du egentlig fjerne undertekstsporet? Du kan jo blot fravælge undertekster ved afspilning.
Flemming
|
|
Samsung UE55F7005
|
![]() |
|
![]() |
[slettet
Redigeret af fltk - 18-Januar-2010 kl. 23:04 |
|
Samsung UE55F7005
|
![]() |
|
Hansemand ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 537 |
![]() |
Slettet
Redigeret af Hansemand - 18-Januar-2010 kl. 23:16 |
|
Mvh Hansemand
|
|
![]() |
|
jonaskp ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Juli-2006 Sted: Brønshøj Status: Offline Point: 2272 |
![]() |
Ja, det ender jeg nok også bare med at gøre. Mine optagelser indeholder for det meste bare 4 undertekstspor: TEletext, teletext (Hearing impaired), DVB, DVB (Hearing Impaired).
Og så ville det bare være mere logisk at fjerne de 3 af dem og kun beholde det jeg skulle bruge. Men jeg har aldrig haft problemer med at de forkerte undertekstspor bliver valgt. Det var bare når jeg alligevel var igang med VideoRedo ville det være smart hvis man i VRD kunne fjerne undertekster. Jeg har aldrig før lagt mærke til at de har en batch-manager hvor man kan queve en masse optagelser. Ret fikst.
|
|
![]() |
|
Hansemand ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 537 |
![]() |
Jeg mangler muligheden for at konverte 5.1 lyd spor til evt. Ac3 i 5.1. Har prøvet at reencode HE-AAC til AAC og det gik fint, men det var kun i stereo. Der skulle komme output til Ac3 lyd inden så længe, det er så spændende om det er mere end stereo.
|
|
Mvh Hansemand
|
|
![]() |
|
Aspagilus ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-December-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 543 |
![]() |
Spørgsmålet er så om det er v1 eller v2 den supporter af HE-AAC (DR's er v2)
Så inden folk køber den, vil jeg anbefale at prøve deres trial version igennem først, for det vil dælme være surt hvis den kun kan klare v1 og ikke v2. |
|
![]() |
|
![]() |
Det kan den, no problems.
Flemming
|
|
Samsung UE55F7005
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |