recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Modtagelse og udstyr generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - tyske kanaler fra yousee
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukkettyske kanaler fra yousee

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Rune k Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger
Avatar

Oprettet: 29-Oktober-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 46
Direkte link til dette indlæg Emne: tyske kanaler fra yousee
    Sendt: 24-Januar-2010 kl. 14:32
Hej.

Jeg har mellem pakke fra yousee, og ville så høre hvilke muligheder der er for at modtage pro7,sat1,rtl2 fra dem. Efter dette link http://yousee.dk/privat/nyheder/publish.php?id=17311
skulle man kunne modtage dem med en boks?. Nu har jeg stadig et gammel tv, men ville man kunne modtage dem med et fladskærm med DVB-C tuner og mpeg4 i ???
Til top
Circon Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 05-Januar-2005
Status: Offline
Point: 299
Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Januar-2010 kl. 14:44
Ja, hvis du betaler extra.
Er du tysker?Smile
Til top
Startrek Se dropdown menu
--
--

Bruger stoppet på recordere.dk

Oprettet: 02-Marts-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 5740
Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Januar-2010 kl. 14:46

Tysk pakke ophører

28.05.2008

Vox    Sat.1    RTL    NDR    ProSieben  

Tysk pakke lukker 1. juni, da alle vores kunder med digital boks i løbet af 2008 vil kunne se de tyske kanaler SAT.1, RTL og NDR uden ekstra betaling. VOX og ProSieben, der udgjorde de sidste to kanaler i Tysk pakke, kan ses med Favorit. 

Fortsat muligt at se SAT.1, RTL, NDR, VOX og ProSieben

Kunder, der i dag har Tysk pakke, vil fortsat kunne se alle deres tyske kanaler, fordi SAT.1, RTL og NDR kan ses med digital boks uden ekstra betaling. Samtidig får de automatisk en Favoritpakke med VOX (kanal 57), ProSieben (kanal 56), Showtime (kanal 90) og Nat Geo Wild (kanal 120).  De kunder, der allerede har Showtime og/eller Nat Geo Wild, vil i stedet få Travel Channel (kanal 117 og/eller Discovery Science (kanal 101). Kunder med Tysk pakke får dermed to ekstra kanaler, og sparer 1 kr. om måneden.

De kunder, der både abonnerer på Tysk pakke og Superpakken, får opsagt deres Tyske pakke, og sparer dermed 49 kr. pr. måned.



Redigeret af Startrek - 24-Januar-2010 kl. 14:46
Til top
Startrek Se dropdown menu
--
--

Bruger stoppet på recordere.dk

Oprettet: 02-Marts-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 5740
Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Januar-2010 kl. 14:48
Oprindeligt skrevet af Circon Circon skrev:

Ja, hvis du betaler extra.
Er du tysker?Smile

Nemlig, men skal man ikke havde fuldpakke (som har jo nu måske har gratis), for at kunne få Favoritpakke Question


Redigeret af Startrek - 24-Januar-2010 kl. 14:49
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Januar-2010 kl. 14:50
 
 Har du Digital, så kan der ses følgende Tyske kanaler ARD, ZDF (også Analogt), samt NDR og RTL. Derudover i Favorit Pro7, Sat1 og Vox.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
Circon Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 05-Januar-2005
Status: Offline
Point: 299
Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Januar-2010 kl. 14:50
ne, mellempakke i følge yousee.Jeg nøjes med grundpakken og har 4 tyske.ARD,ZDF,NDR,RTL
Til top
Startrek Se dropdown menu
--
--

Bruger stoppet på recordere.dk

Oprettet: 02-Marts-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 5740
Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Januar-2010 kl. 14:57
Husk at hvis man køber en Fladskærm med DVB-C tuner og mpeg4, skal man husk et CE kort til YouSee.

Ellers så skulle der være forskellig dumme problemer med Fladskærm med DVB-C tuner og YouSee, kan læse mig frem til i diverse forum, at Sony´s tv og YouSee ikke har det så god sammen.

Så den meste sikker løsning er at vælge YouSee´s ejene digital boks (det er den der virker beste med YouSee´s digital kabel tv), også med tanke om at der måske om et par år komme DVB-C2, og det er jo billiger at udskifte en digital boks til 1000-1600,- kr. end et tv til 5.000-10.000,- kr. 
Til top
dkscan Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 25-Februar-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1333
Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Januar-2010 kl. 15:18
Oprindeligt skrevet af Startrek Startrek skrev:


Ellers så skulle der være forskellig dumme problemer med Fladskærm med DVB-C tuner og YouSee, kan læse mig frem til i diverse forum, at Sony´s tv og YouSee ikke har det så god sammen.

Sony er blandt modellerne med absolut færrest problemer med YouSee. Det er Panasonic tæt fulgt af Samsung, der tegner sig for langt de fleste indlæg omkring bøvl med de digitale kanaler. Førstnævnte fordi indstilling er alt andet end åbenlys og sidstnævnte fordi de har haft noget tåbelige problemer med sortering af de digitale kanaler.


Per H. Nielsen
Dansk Scanner Information
Til top
Startrek Se dropdown menu
--
--

Bruger stoppet på recordere.dk

Oprettet: 02-Marts-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 5740
Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Januar-2010 kl. 15:27
Oprindeligt skrevet af dkscan dkscan skrev:

Oprindeligt skrevet af Startrek Startrek skrev:


Ellers så skulle der være forskellig dumme problemer med Fladskærm med DVB-C tuner og YouSee, kan læse mig frem til i diverse forum, at Sony´s tv og YouSee ikke har det så god sammen.

Sony er blandt modellerne med absolut færrest problemer med YouSee. Det er Panasonic tæt fulgt af Samsung, der tegner sig for langt de fleste indlæg omkring bøvl med de digitale kanaler. Førstnævnte fordi indstilling er alt andet end åbenlys og sidstnævnte fordi de har haft noget tåbelige problemer med sortering af de digitale kanaler.



Og men hvilken Faldskærme med indbygget DVB-C decoder, ville i købe til nogle ælder mennesker, det ville sige at det skal være nul problem med digital tv, og ikke være bøvlet at bruge Question


Redigeret af Startrek - 24-Januar-2010 kl. 15:27
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Januar-2010 kl. 15:44
 
 Hvis der skal være absolut 0 problemer, så er der ikke noget der endnu er fejlfrit.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
dkscan Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 25-Februar-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1333
Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Januar-2010 kl. 15:45
Oprindeligt skrevet af Startrek Startrek skrev:


Og men hvilken Faldskærme med indbygget DVB-C decoder, ville i købe til nogle ælder mennesker, det ville sige at det skal være nul problem med digital tv, og ikke være bøvlet at bruge Question

Mine egne forældre på hhv. 82 og 85 har et Sony og det har de ingen problemer med at finde ud af. Jeg hjalp dem med at indstille det første gang og det gik problemfrit.
Når YouSee introducerer nye kanaler dukker de automatisk op og dem har de selv sørget for at få lagt på plads.
Jeg blev i øvrigt så begejstret for deres tv, at selv købte samme model, og det har jeg absolut ikke fortrudt.

Per H. Nielsen
Dansk Scanner Information
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu