recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Kabel-TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - YouSee kanalændringer 2. februar 2010
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketYouSee kanalændringer 2. februar 2010

 Besvar Besvar Side  123 9>
Forfatter
Besked Baglæns sortering
Casper Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 594
Direkte link til dette indlæg Emne: YouSee kanalændringer 2. februar 2010
    Sendt: 17-Februar-2010 kl. 14:14
Jeg har i dag fået HD-kanalerne på min boks.. Da jeg ringede ind til kundeservicen tidligere (for knap 2 uger siden), og spurgte til det, lovede medarbejderen at teknikeren var i gang med ordne problemet.. Men fandt så ud af min brors boks havde HD-kanalerne, men ikke min.. Det fik jeg så ikke lige tjekket før i dag (D'oh).. Men så har YouSee, noget nyt tror jeg, fået en valgmulighed som hedder "Bestil HD-pakken til dit YouSee Kort", som passer til os med Boks.. 2 Min. efter jeg trykkede "Godkend" kom HD-kanalerne.. Det er sgu lækkert! :D
Til top
Casper Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 594
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Februar-2010 kl. 21:05
Synes som regel altid, at der er problemer.. Det fungere aldrig i første skud.. Men heldigvis er det ikke så ofte, at jeg skal ringe derind osv..
Til top
Casper Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 594
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Februar-2010 kl. 20:39
Selv tak da...

Jeg har faktisk i skrivende stund lige tjekket, men stadig samme resultat.. Jeg ringede igen til kundeservicen, og der var vidst noget teknisk der var skyld i det.. Medarbejderen sagde vidst senest onsdag, skulle Jeg kunne se dem.. En tekniker var i gang med at fikse det..


Redigeret af Casper - 12-Februar-2010 kl. 20:40
Til top
Vilhelm Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 24-Marts-2009
Sted: København Ø
Status: Offline
Point: 1508
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Februar-2010 kl. 20:06
Oprindeligt skrevet af Casper Casper skrev:

Jeg synes, at det er en god og pæn guide du har lavet Vilhelm, som også er formuleret godt! Et godt initiativ! Wink

Tak for din rosende omtale af min vejledning.
Hvordan går det med HD-kanalerne?
Venlig hilsen, Vilhelm
Til top
Casper Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 594
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Februar-2010 kl. 11:05
Jeg synes, at det er en god og pæn guide du har lavet Vilhelm, som også er formuleret godt! Et godt initiativ! Wink

Redigeret af Casper - 12-Februar-2010 kl. 11:07
Til top
Casper Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 594
Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Februar-2010 kl. 23:02
Okay ja.. Jeg har lige tjekket igen, prøvede Animal HD og BBC HD, og der er intet nyt.. Jeg ser lige i morgen, hvad den siger der.. Ellers så ringer jeg derind igen.. EuroSport 2 HD kan jeg dog godt se.. Men ja, jeg er også meget sikker på, at det er YouSee's plan.. Men umiddelbart er det heller ikke kanaler jeg sådan vil se fremover.. Bare lige pt., da det er HD :D Jeg får også kun brug for DR HD, Kanal 5 HD, TV3+ HD, og så TV 2 Film HD en gang i mellem..
Til top
jonaskp Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 20-Juli-2006
Sted: Brønshøj
Status: Offline
Point: 2272
Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Februar-2010 kl. 21:12
Jeg snakkede med en Yousee medarbejder tidligere idag, og tilmeldte mig HD pakken. Og her til aften kunne jeg se de fleste af kanalerne. Det er via en HTPC løsning (DVB-C tunerkort) og jeg har hverken haft computeren slukket eller kortene pillet ud, eller foretaget ny kanalsøgning.
Jeg kan dog ikke finde EuroSport 2 HD, men det kan være jeg bare har kommet til at slette den tidligere.
Rigtigt fedt med endnu flere HD kanaler, og især når de er gratis. Ideen med kampagnen fra Yousees side er jo selvfølgeligt at lokke os til at blive afhængige af kanalerne og så købe dem når den gratis periode udløber, men det tvivler jeg nu på jeg vil gøre.
80 kr. om måneden mener jeg stadig er for meget. Det HDTV jeg ville komme til at se normalt, ligger alligevel hovedsageligt på de gratis HD kanaler (TV2Film HD, DR HD, Kanal 5 HD og nu også TV3+ HD).
Til top
Casper Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 594
Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Februar-2010 kl. 17:48
Nu har jeg lige tjekket efter HD-kanalerne (til 0 kr.), som jeg skulle kunne modtage nu her.. Men de er selvfølgelig ikke kommet endnu, selv medarbejderen sagde at der gik 2-4 timer.. Skal man gøre noget specielt for at modtage nye kanaler?? Søge kanalerne ind igen, tage kortet ud og sætte det i igen eller??
Til top
pkylle Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 03-Maj-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 159
Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Februar-2010 kl. 17:10
Oprindeligt skrevet af Vilhelm Vilhelm skrev:

YouSee har lagt 2 nye brochurer online:

YouSee Plus - få mere ud af dit tv (pdf)
Brochuren som tryksag hedder "YouSee Plus ... få mere ud af dit tv". Februar 2010

Overblik over digitale tv-pakker (pdf)
Brochuren som tryksag hedder: "Få stribevis af tv-kanaler". Februar 2010




Bemærk rettelsen nederst på side 3 i Overblik over digitale tv-pakker
"Forudsætter Fuldpakken" er streget over og rettelsen er "Kanalen er også bonuskanal til Fuldpakken"
Til top
Vilhelm Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 24-Marts-2009
Sted: København Ø
Status: Offline
Point: 1508
Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Februar-2010 kl. 11:32

Min guide om digitalt kabel-tv fra YouSee er ajourført med de seneste ændringer hos YouSee.  Den er i går uploadet på recordere.dk og kan downloades  her  (PDF, 6 sider).

Den har med skemaerne på s. 5 og 6 gode oversigter over de valgmuligheder man har som YouSee-kunde.

Venlig hilsen, Vilhelm
Til top
Casper Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 594
Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Februar-2010 kl. 11:12
Jeg har lige for 2 min. siden, ringet til YouSee og bestilt HD-pakken for 0 kr, til mit nuværende YouSee Plus abonnement.. Jeg kom igennem med det samme, og fik fat i en flink medarbejder.. Der går nu 2-4 timer, så lovede han at det kørte.. Så der var intet ventetid, som jeg havde "frygtet"...

Redigeret af Casper - 11-Februar-2010 kl. 11:56
Til top
Rtorp Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 07-December-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 186
Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Februar-2010 kl. 10:30
Tak for det. 30 kr. for 6 eller er det 7 HD kanaler, Start forfra, Cinema og TV Arkiv. Kortet er nu bestilt.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  123 9>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu