recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Kabel-TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Bedste/billigste CA-modul til YouSee
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Bedste/billigste CA-modul til YouSee

 Besvar Besvar Side  123 7>
Forfatter
Besked
JENC Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 22-April-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 611
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JENC Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Bedste/billigste CA-modul til YouSee
    Sendt: 01-Februar-2010 kl. 21:51
Hej
 
Nu må tiden være moden til at få bonus HD-kanalerne med et Plus-kort til kr. 30,- om måneden. Jeg har YouSee.
 
- Men hvilket CA-modul skal man vælge?
 
Det skal være "godt nok" og virke fejlfrit, men behøver ikke være top-pops. Altså bedste kort til prisen.
 
- Og hvis nogen har kendskab/link til et sted hvor den gode/bedste pris er, vil det være perfekt.
 
CA-modulet skal direkte i fjernsynet, der er et Samsung LE46B755. Det skal selvfølgelig være MPEG og kunne klare HD-kanaler (hvis det kræver særlige/nyere kort).
 
Thanx
Jens
Til top
JesperLund Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 21-Januar-2006
Sted: Darknet
Status: Offline
Point: 8022
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JesperLund Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Februar-2010 kl. 22:14
Så vidt jeg ved sælger YouSee selv et Smit CAM, og det må svare til dette fra DVBShop.
Linux FTW, afspiller nu Blu-ray film på Ubuntu 12.04 med VLC direkte fra optisk disc.
Til top
Brixen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 19-Juni-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 6626
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brixen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Februar-2010 kl. 22:16
Jeg har Stofa, og købte CA-modulet hos Stofa, for kun at have ét sted at gå hen, hvis der blev problemer.
Det blev der så sidste uge. De krypterede kanaler blev lukket hver nat, så jeg skulle have Stofa til at åbne dem igen hver dag.
I det tilfælde var det lettere at det var samme forhandler til kort og modul.
Venlig hilsen
KB
Til top
Boost Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 03-September-2008
Sted: Hedehusene
Status: Offline
Point: 271
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Boost Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Februar-2010 kl. 22:21
Jeg er selv i gang med at finde et CA-modul.
Jeg har et Panasonic 42G10E Tv og her skulle dette kort være det bedste:

http://www.befro.dk/shop/viaccess-ca-modul-3610p.html

Det er samtidig også det billigste sted jeg har fundet.


Redigeret af Boost - 01-Februar-2010 kl. 22:23
Panasonic TX-P50ST50Y
openElec 5.08 på Lenovo M83 tiny
Yamaha RX-V473
Til top
kskruger Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 05-Februar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 3498
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kskruger Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Februar-2010 kl. 08:38
Noget kan tyde på, at en del Samsung tv, er lidt kræsen med hvilken CA-modul man bruger.
Derfor vil jeg anbefalde dette fra Elgiganten, som flere har haft succes med:
Strong Dual Viaccess CAM modul - jeg bruger det selv, efter ha prøvet andre som ikke virkede.
 
Til top
karkov Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 08-December-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 469
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér karkov Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Februar-2010 kl. 10:55
Boost her er det samme kort 50 øre billigere Smile
http://www.computersalg.dk/produkt.html?varenummer=544346
Til top
Boost Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 03-September-2008
Sted: Hedehusene
Status: Offline
Point: 271
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Boost Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Februar-2010 kl. 11:54
Tak for det karkov.
Men kender I det hvor man bare gerne vil have kortet i dag, og der så ikke er nogen butikker i København og omegn der har det på lager. Men så må jeg jo vente til i morgen.
Panasonic TX-P50ST50Y
openElec 5.08 på Lenovo M83 tiny
Yamaha RX-V473
Til top
Brixen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 19-Juni-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 6626
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brixen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Februar-2010 kl. 12:17
Oprindeligt skrevet af Boost Boost skrev:

Tak for det karkov.
Men kender I det hvor man bare gerne vil have kortet i dag, og der så ikke er nogen butikker i København og omegn der har det på lager. Men så må jeg jo vente til i morgen.

Hvorfor ikke købe det hos en Yousee forhandler, så er du sikker på det virker:
http://yousee.dk/Kontakt/Kontakt.aspx

Venlig hilsen
KB
Til top
Boost Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 03-September-2008
Sted: Hedehusene
Status: Offline
Point: 271
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Boost Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Februar-2010 kl. 12:31
Mest pga prisen.
Yousee vil have 500 kr for sådan et modul, og det kan købes på nettet for 300 kr.
Panasonic TX-P50ST50Y
openElec 5.08 på Lenovo M83 tiny
Yamaha RX-V473
Til top
alias Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 17-November-2006
Status: Offline
Point: 157
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér alias Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Februar-2010 kl. 13:41
Oprindeligt skrevet af Boost Boost skrev:

Jeg er selv i gang med at finde et CA-modul.
Jeg har et Panasonic 42G10E Tv og her skulle dette kort være det bedste:

http://www.befro.dk/shop/viaccess-ca-modul-3610p.html

Det er samtidig også det billigste sted jeg har fundet.
Jeg har også købt dette Ca-modul til mit panasonic tv og det virker super med yousee.
Til top
alias Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 17-November-2006
Status: Offline
Point: 157
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér alias Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Februar-2010 kl. 13:43
Oprindeligt skrevet af JENC JENC skrev:

Hej
 
Nu må tiden være moden til at få bonus HD-kanalerne med et Plus-kort til kr. 30,- om måneden. Jeg har YouSee.
 
Thanx
Jens
Yousee kommer snart med tvillingekort til 15 kr. pr. måned.

YouSee Tvillingkort

Snart lanceres Tvillingkort, som gør det nemmere og billigere at få adgang til ekstrapakker på alle fjernsyn i husstanden.

Tvillingkortet er et ekstra programkort, og giver mulighed for at:

  • Se samme tv-kanaler som med et YouSee Kort, dog med undtagelse af kanalerne fra TV1000 og CANAL+
  • Benytte On Demand-tjenesterne StartForfra, TV Arkiv og Cinema, forudsat at kortet sættes i en HD-boks fra YouSee
Til top
Casper Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 594
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Casper Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Februar-2010 kl. 15:53
Men i teorien, kan man så købe f.eks. CA-modulet fra Elgiganten, og så se HD-kanaler fra Yousee der følger med ens pakke - uden at skulle betale 30 kr./m., og snart 15 kr./m??
Til top
 
 Besvar Besvar Side  123 7>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu