recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Kabel-TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Bedste/billigste CA-modul til YouSee
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Bedste/billigste CA-modul til YouSee

 Besvar Besvar Side  <1234 7>
Forfatter
Besked
Casper Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 594
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Casper Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Februar-2010 kl. 15:55
Eller koster modul'et udover leje af kort?? Jeg har nemlig luftet idéen for min far..
Til top
JesperLund Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 21-Januar-2006
Sted: Darknet
Status: Offline
Point: 8022
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JesperLund Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Februar-2010 kl. 16:01
Oprindeligt skrevet af Casper Casper skrev:

Men i teorien, kan man så købe f.eks. CA-modulet fra Elgiganten, og så se HD-kanaler fra Yousee der følger med ens pakke - uden at skulle betale 30 kr./m., og snart 15 kr./m??


Kort fra YouSee skal i CA modulet, som dernæst skal i et CI (common interface) slot i dit TV. Så begge skal bruges.
Linux FTW, afspiller nu Blu-ray film på Ubuntu 12.04 med VLC direkte fra optisk disc.
Til top
Casper Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 594
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Casper Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Februar-2010 kl. 16:03
Der står på Yousee's side, at en digital kortlæser koster 595 kr. Så er det vel her at man kan købe en billigere hos Elgiganten??


Redigeret af Casper - 02-Februar-2010 kl. 16:19
Til top
Boost Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 03-September-2008
Sted: Hedehusene
Status: Offline
Point: 271
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Boost Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Februar-2010 kl. 16:22
Oprindeligt skrevet af Casper Casper skrev:

Der står på Yousee's side, at en digital kortlæser koster 595 kr. Så er det vel her at man kan købe en billigere hos Elgiganten??

Korrekt. Smile

Men du skal stadig have et kort fra Yousee til 30 kr om måneden før du kan se HD kanalerne.


Redigeret af Boost - 02-Februar-2010 kl. 16:23
Panasonic TX-P50ST50Y
openElec 5.08 på Lenovo M83 tiny
Yamaha RX-V473
Til top
Casper Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 594
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Casper Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Februar-2010 kl. 16:26
Godt så :)

Ja, men det med tvillingekort, det gælder vel også private husstande, altså udover foreninger og virksomheder, når det lanceres??

Er der nogen nærmere dato for hvornår Tvillingekort lanceres, udover gæt i denne uge, næste uge eller først d. 1. marts?


Redigeret af Casper - 02-Februar-2010 kl. 16:29
Til top
Gooferen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 23-April-2006
Sted: Århus
Status: Offline
Point: 505
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Gooferen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Februar-2010 kl. 16:58
Et andet spørgsmål i forbindelse med tråden her.
 
Jeg har købt mig et terratec cinergy kort med ci modul, vil det nænvte kort fra befro ligeledes kunne benyttes med et tvkort, eller kan det kun bruges med fjernsyn?
 
På forhånd tak
Jonas B
Til top
dieseldk Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 28-Maj-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 334
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér dieseldk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Februar-2010 kl. 17:14
Oprindeligt skrevet af Boost Boost skrev:

Tak for det karkov.
Men kender I det hvor man bare gerne vil have kortet i dag, og der så ikke er nogen butikker i København og omegn der har det på lager. Men så må jeg jo vente til i morgen.


Så giv da den 20,- mere for det og hent det i elgiganten Wink (hvis det ikke er en anden pris i butikken)

Det er jo smit indmad i strong modulet
Til top
Boost Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 03-September-2008
Sted: Hedehusene
Status: Offline
Point: 271
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Boost Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Februar-2010 kl. 17:15
Oprindeligt skrevet af dieseldk dieseldk skrev:

Oprindeligt skrevet af Boost Boost skrev:

Tak for det karkov.
Men kender I det hvor man bare gerne vil have kortet i dag, og der så ikke er nogen butikker i København og omegn der har det på lager. Men så må jeg jo vente til i morgen.


Så giv da den 20,- mere for det og hent det i elgiganten Wink (hvis det ikke er en anden pris i butikken)

Det er jo smit indmad i strong modulet

Det vidste jeg ikke. Havde bare læst at det andet var det bedste til et Panasonic tv.
Panasonic TX-P50ST50Y
openElec 5.08 på Lenovo M83 tiny
Yamaha RX-V473
Til top
dieseldk Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 28-Maj-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 334
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér dieseldk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Februar-2010 kl. 17:18
Oprindeligt skrevet af Boost Boost skrev:

Oprindeligt skrevet af dieseldk dieseldk skrev:

Oprindeligt skrevet af Boost Boost skrev:

Tak for det karkov.
Men kender I det hvor man bare gerne vil have kortet i dag, og der så ikke er nogen butikker i København og omegn der har det på lager. Men så må jeg jo vente til i morgen.


Så giv da den 20,- mere for det og hent det i elgiganten Wink (hvis det ikke er en anden pris i butikken)

Det er jo smit indmad i strong modulet

Det vidste jeg ikke. Havde bare læst at det andet var det bedste til et Panasonic tv.


Elgiganten skriver selv på hjemmesiden
Specifikationer for Strong Dual Viaccess CAM modul
SMITDUALVIA
Og hvis jeg ikke husker helt forkert står det også på selve kortet. Men de skriver internet pris så det kan være at de vil have mere i butikken end online
Til top
Boost Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 03-September-2008
Sted: Hedehusene
Status: Offline
Point: 271
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Boost Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Februar-2010 kl. 17:25
Har lige ringet til dem.. 499 kr hvis jeg kørte direkte ud og hentede det.
Og hvis jeg bestiller det nu over nettet, så kan jeg sikkert ikke engang hente det i aften, selvom de har det på lager i Glostrup.


Redigeret af Boost - 02-Februar-2010 kl. 17:28
Panasonic TX-P50ST50Y
openElec 5.08 på Lenovo M83 tiny
Yamaha RX-V473
Til top
dieseldk Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 28-Maj-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 334
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér dieseldk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Februar-2010 kl. 17:33
Oprindeligt skrevet af Boost Boost skrev:

Har lige ringet til dem.. 499 kr hvis jeg kørte direkte ud og hentede det.
Og hvis jeg bestiller det nu over nettet, så kan jeg sikkert ikke engang hente det i aften, selvom de har det på lager i Glostrup.


Det giver jo bare så meget mening Confused
Til top
Boost Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 03-September-2008
Sted: Hedehusene
Status: Offline
Point: 271
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Boost Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Februar-2010 kl. 17:41
hehe ja jeg ved ikke hvad forskel det gør om jeg bestiller det i butikken eller over nettet.
I begge tilfælde ville jeg selv skulle hente det.

Men nu har jeg bestilt det og har fået bekræftet at jeg kan hente det med det samme til 319 kr.
Så er jeg bare spændt på om det virker Smile
Panasonic TX-P50ST50Y
openElec 5.08 på Lenovo M83 tiny
Yamaha RX-V473
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1234 7>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu