recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > Plasma TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Ny test af pana 42G20E d.d. 
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketNy test af pana 42G20E d.d. 

 Besvar Besvar Side  <1 171819
Forfatter
Besked
casm Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 18-April-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 9
Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-April-2010 kl. 15:20
Oprindeligt skrevet af erling1000 erling1000 skrev:

Oprindeligt skrevet af Iznogoud Iznogoud skrev:

Nogen som har testet eller har kendskab til DY-WL10E  (dongle til trådløst signal) ?
 
Jeg må indrømme at mit kendskab til den slag er yderst begrænset.  men jeg kan udemærket se ideen hvis det er korrekt opfattet at jeg ikke behøver trække lange antenne kabler for at modtage signal...  (eller har jeg misforstået noget? )
Så vidt jeg ved er den kun til at tilslutte dit tv til hjemmenetværket, så du kan få internettjenester på tv uden netværkskabel (men du skal jo så have bredbåndsmodem og router). Det giver ikke adgang til antennesignal, Måske medmindre du har internet-tv... ved ikke om det virker trådløst.
 
Jeg går også og venter på at den trådløse dims kommer til salg (19 april siges det) imens har jeg dog købt disse http://www.edbpriser.dk/Product/Details.aspx?pid=791716
Netværk via dit strømstik (næsten trådløst). En løsning som hjemme ved mig fungerer ganske upåklageligt.
 
Det er begrænset hvad jeg har prøvet af internet tjenester og mht. at køre film/musik fra min server ind på tv'et (TXP42G20ES) har jeg ikke fået det til at fungere. Den brokker sig over at den ikke understøtter fil typen.
 
Andre der har erfaring med nogle af disse emner ?
 
Mvh
Carsten

------------------------------
TX-P42G20ES
Til top
Ghidora Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 27-Marts-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 206
Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-April-2010 kl. 19:36
bantam - Har du fået prøvet med en PS3 SLIM? 
 
 
Går med tanker om at opgradere til G20 men hvis den er direkte dårlig med PS3 som afspiller så duer det jo ikke :X


Redigeret af Ghidora - 14-April-2010 kl. 19:39
Panasonic G20 50" Plasma
Sony PS3 Slim 320 GB
AVI ADM 9.1T Hvid
Til top
Lorentzen1337 Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 18-Januar-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 28
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Maj-2010 kl. 13:20
Hej jeg har lige et enkelt spørgsmål har siddet og hugget alle menuerne igennem efter den funktion der skulle gøre at 1.4 HDMI porten (ARC-porten) automatisk skifter over til en tilsluttet enhed når den tændes, men det virker altså bare ikke med min ps3 den gider simpelthen ikke at gå automatisk over på hdmi indgangen.
Er det fordi den endnu ikke er opgraderet til 1.4 ps3eren eller hvad er årsagen?

I testen fremlægges det bare således:
"Den ene HDMI 1.4 indgang tillader også, at der automatisk skiftes til denne, når en kilde er tilsluttet og bliver tændt. Ser du f.eks. TV og tænder din PlayStation som er tilsluttet HDMI2 (som er HDMI ver. 1.4), så skifter G20 automatisk hen på PlayStationen."
Til top
Bryann Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 16-Februar-2007
Status: Offline
Point: 51
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Maj-2010 kl. 13:52
Oprindeligt skrevet af Lorentzen1337 Lorentzen1337 skrev:

Hej jeg har lige et enkelt spørgsmål har siddet og hugget alle menuerne igennem efter den funktion der skulle gøre at 1.4 HDMI porten (ARC-porten) automatisk skifter over til en tilsluttet enhed når den tændes, men det virker altså bare ikke med min ps3 den gider simpelthen ikke at gå automatisk over på hdmi indgangen.
Er det fordi den endnu ikke er opgraderet til 1.4 ps3eren eller hvad er årsagen?

I testen fremlægges det bare således:
"Den ene HDMI 1.4 indgang tillader også, at der automatisk skiftes til denne, når en kilde er tilsluttet og bliver tændt. Ser du f.eks. TV og tænder din PlayStation som er tilsluttet HDMI2 (som er HDMI ver. 1.4), så skifter G20 automatisk hen på PlayStationen."

Det gad mit G20 heller ikke da jeg havde det stående.

Jeg har en PS3 slim med den nyeste firmware.
Til top
bantam Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 30-August-2006
Status: Offline
Point: 1371
Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Maj-2010 kl. 22:14
Oprindeligt skrevet af Ghidora Ghidora skrev:

bantam - Har du fået prøvet med en PS3 SLIM? 
  
Går med tanker om at opgradere til G20 men hvis den er direkte dårlig med PS3 som afspiller så duer det jo ikke :X
Ups - havde overset dette spørgsmål.
 
Nej - jeg har ikke prøvet med en PS3 Slim - men nu er den gamle PS3 jo ikke en dårlig BD-afspiller - setup'et (TV + afspiller etc.) skal bare indstilles korrekt  - så mon ikke det samme gør sig gældende for PS3 Slim + G20?
 
Hvis der er nogen lige omkring Viborg, der har en PS3 Slim og en G20 eller VT20 (som ser ud til at opføre sig som G20 med PS3 som afspiller), kan jeg sagtens kigge forbi og komme med et bud på en optimal indstilling.
/lars
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 171819
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu