recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - tvix6500 eller wd tv live?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukkettvix6500 eller wd tv live?

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
MartinT Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 28-December-2005
Sted: Ballerup
Status: Offline
Point: 104
Direkte link til dette indlæg Emne: tvix6500 eller wd tv live?
    Sendt: 02-Marts-2010 kl. 10:06
Hej
 
Jeg kan muligvis købe en brugt tvix6500, men spørgsmålet er om der er mere fornuft i at købe en wd tv live istedet for?
Ud over at tvix'en kan have intern harddisk er der så de store forskelle f.eks. med hvilke formater mv de kan æde?
Jeg skal som udgangsmpunkt bare bruge boksen til at afspille iso backups, mkv, avi og vob filer samt evt mp3-musik og billeder.
 
Jeg har desværre ingen NAS så derfor vil wd skulle trække fra min pc.... så måske ville tvix med intern harddisk være et bedre valg. Er dog i tvivl om om tvix'en kan klare alle formater(inkl hd) da den jo har lidt alder på bagen.
 
Håber nogen kan hjælpe mig i den rigtige retning...evt et helt 3. alternativ uden at prisen ryger for højt op.
 
mvh
Martin
Til top
confused Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 29-August-2006
Status: Offline
Point: 2686
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Marts-2010 kl. 10:09
Det her forum handler om mediecentre - prøv at spørge igen i forumet omkring medieafspillere. Det vil nok give bedre svar Smile
 


Redigeret af confused - 02-Marts-2010 kl. 10:11
Min "videobåndoptager" kan optage mere end 10 tv kanaler samtidigt, men jeg når jo aldrig at se alle programmerne....
Til top
MartinT Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 28-December-2005
Sted: Ballerup
Status: Offline
Point: 104
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Marts-2010 kl. 11:11
ach, sorry....my bad
 
takker
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu