recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Bærbare medie afspillere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Gode in-ear
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketGode in-ear

 Besvar Besvar Side  <12345 7>
Forfatter
Besked
ArtGaard Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 20-Marts-2010
Sted: dk
Status: Offline
Point: 2
Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Marts-2010 kl. 14:35
Oprindeligt skrevet af Anders_b Anders_b skrev:

Oprindeligt skrevet af Allan OlesenJeg går ud fra, at de ikke blev sendt fra EU. Holdt prisen på de 300,-, eller kom du til at betale told og moms til Skat + dummebøde til postvæsenet? 
<DIV> </DIV>
<DIV>Du har vel i øvrigt ikke tilfældigvis noget erfaring med deres <a href=http://mp4nation.net/catalog/index.php?main_page=product_info&cPath=62_46&products_id=281 target=_blank>Portable Foldable Headphones</A>?</DIV></td></tr></table><BR><BR>Jeg blev ikke taget i tolden, så det var heldigt nok.<BR>Jeg har ingen erfaring med dem, men har stærkt overvejet at bestille et par. De er jo rigtig billige, og hvis de leverer noget i stil med PL-50, er de det værd.<BR>[/QUOTE Allan OlesenJeg går ud fra, at de ikke blev sendt fra EU. Holdt prisen på de 300,-, eller kom du til at betale told og moms til Skat + dummebøde til postvæsenet?
 
Du har vel i øvrigt ikke tilfældigvis noget erfaring med deres Portable Foldable Headphones?


Jeg blev ikke taget i tolden, så det var heldigt nok.
Jeg har ingen erfaring med dem, men har stærkt overvejet at bestille et par. De er jo rigtig billige, og hvis de leverer noget i stil med PL-50, er de det værd.
[/QUOTE skrev:

Hej - Ja det håber jeg, de er kun lige "på vej" - venlig hilsen M Dalgaard.
Hej - Ja det håber jeg, de er kun lige "på vej" - venlig hilsen M Dalgaard.
Til top
RuzzFrog Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 11-September-2007
Sted: Søborg
Status: Offline
Point: 230
Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Marts-2010 kl. 17:30
Så røg jeg også på et par, som skal bruges til en touch jeg gerne skulle modtage i morgen. Og til brug på mine løbeture, så er spændt på dem..
Til top
Casper Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 594
Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Marts-2010 kl. 20:07
Fin lille anmeldelse Anders_b Smile
Overvejer lidt hvad jeg gør..
Til top
Casper Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 594
Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Marts-2010 kl. 20:14
Jeg sidder lige og ser lidt på Fiio forstærkeren, og der dukker også en E5'er op når jeg søger.. Hvad kan den i forhold??


Jeg har søgt lidt på nettet og har fundet lidt:

E5'eren skulle have volume, og on/off knap, indbygget genopladeligt batteri og lydkvaliteten skulle også være forbedret..


Redigeret af Casper - 21-Marts-2010 kl. 20:44
Til top
Anders_b Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 10-November-2007
Sted: Aarhus
Status: Offline
Point: 226
Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Marts-2010 kl. 22:14
Oprindeligt skrevet af Casper Casper skrev:

Fin lille anmeldelse Anders_b Smile
Overvejer lidt hvad jeg gør..


Tak, selvom jeg måske godt kunne have gjort lidt mere ud af den :) havde bare ikke så meget tid igår, så det blev en lille hurtig en.


Oprindeligt skrevet af Casper Casper skrev:

Jeg sidder lige og ser lidt på Fiio forstærkeren, og der dukker også en E5'er op når jeg søger.. Hvad kan den i forhold??


Jeg har søgt lidt på nettet og har fundet lidt:

E5'eren skulle have volume, og on/off knap, indbygget genopladeligt batteri og lydkvaliteten skulle også være forbedret..


Det jeg godt kan lide ved E3'eren er, at der ingen on/off knap er på den. Den tænder når man tilslutter høretelefonerne og slukker når man tager dem ud. Dog er der ikke noget indbygget genopladeligt batteri.
E5'eren er jo bare en "opgradering" af E3'eren, som sikkert kan forbedre lyden endnu mere. Jeg ved, at der ligger anmeldelser af begge, rundt på nettet.
Til top
Casper Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 594
Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Marts-2010 kl. 22:35
Ja, sådan opfatter jeg det også.. Men du har købt både in-ear sættet og amp'en på samme side, mp4nation.net ikke?? 

På dealExtreme.com har de 5'eren til 95 kr. inkl. levering.. Sgu billigt! Og på mp3nation.net koster den 112 kr.. Og det var så også inkl. levering.. Hvad med told og alt det der pjat??



Redigeret af Casper - 21-Marts-2010 kl. 22:37
Til top
Allan Olesen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 08-Juli-2008
Status: Offline
Point: 3249
Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Marts-2010 kl. 22:36
Jeg bryder sammen og tilstår: Jeg købte 5'eren, fordi den ser smartere ud og har bælteclips.
Til top
Casper Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 594
Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Marts-2010 kl. 22:37
Hehe :) Er du tilfreds med den, Allan Olesen?? Den minder sjovt nok også om iPod Shuffle.. Hvor købte du din henne??

Redigeret af Casper - 21-Marts-2010 kl. 22:38
Til top
Allan Olesen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 08-Juli-2008
Status: Offline
Point: 3249
Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Marts-2010 kl. 22:52
Oprindeligt skrevet af Casper Casper skrev:

Hehe :) Er du tilfreds med den, Allan Olesen?? Den minder sjovt nok også om iPod Shuffle.. Hvor købte du din henne??
Se mine indlæg på side 3. Det er nok lidt tidligt til en bedømmelse.
 
Jeg købte den på mp4nation.
Til top
RuzzFrog Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 11-September-2007
Sted: Søborg
Status: Offline
Point: 230
Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Marts-2010 kl. 23:07
Oprindeligt skrevet af Allan Olesen Allan Olesen skrev:

Jeg bryder sammen og tilstår: Jeg købte 5'eren, fordi den ser smartere ud og har bælteclips.
 
Også jegSmile, og jeg skal bruge den mest når jeg cykler så derfor. 
Til top
Casper Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 594
Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Marts-2010 kl. 23:10
Ja okay, jeg sidder vidst og halvsover :) Det er klart, at du ikke kan anmelde dem endnu..
Men iflg. forskellige sider så skulle FiiO'en være rimelig ok..

Men hvad med told, ved du på stående fod hvad det koster, hvis man bliver taget? Mp4nation.net er vel fra England (eller?), så er det ikke noget med at der ikke kommer told og det der på? Kunne ikke lige umiddelbart selv finde svaret på nettet.. 


Redigeret af Casper - 21-Marts-2010 kl. 23:26
Til top
tipsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 29-August-2005
Sted: Odense, Denmark
Status: Offline
Point: 3722
Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Marts-2010 kl. 23:38
Der er en (moms-)bagatelgrænse på omkring 80kr - under det betaler man vist hverken told eller moms. Så er der told-bagatelgrænsen - den er vist noget højere - ved ikke specifikt hvor højt. Men over 80kr betaler du moms (+25%) af (varens værdi + fragt) og hvis det er PostDK som skal lave udregningen for dig, betaler du yderligere omkring 165kr i gebyr (de er vist ikke så skarpe til dét med matematik, så det tager lidt tid). Hvis du også er over told-bagatelgrænsen, skal du også lægge moms til (varens værdi + fragt) - og jeg mener også der kommer moms af en evt. told. Den specifikke toldsats afhænger af varetype - der er mange forskellige satser og så vidt jeg ved også mange forskellige bagatelgrænser afhængig af hvilket land der handles med.

Redigeret af tipsen - 21-Marts-2010 kl. 23:38
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12345 7>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu