recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Bærbare medie afspillere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Gode in-ear
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketGode in-ear

 Besvar Besvar Side  <1 23456 7>
Forfatter
Besked
RuzzFrog Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 11-September-2007
Sted: Søborg
Status: Offline
Point: 230
Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Marts-2010 kl. 23:44
Oprindeligt skrevet af Casper Casper skrev:

Ja okay, jeg sidder vidst og halvsover :) Det er klart, at du ikke kan anmelde dem endnu..
Men iflg. forskellige sider så skulle FiiO'en være rimelig ok..

Men hvad med told, ved du på stående fod hvad det koster, hvis man bliver taget? Mp4nation.net er vel fra England (eller?), så er det ikke noget med at der ikke kommer told og det der på? Kunne ikke lige umiddelbart selv finde svaret på nettet.. 
 
Nej så hvidt jeg lige hurtigt kan se er det usa, men bliver sent fra østen. Ja nu ved jeg ikke hvem der leverer, men håber ikke det er Pestdk da de er de dyreste. Men hvis du ryger i, vil prisen nok ligge tæt dansk pris..
Til top
RuzzFrog Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 11-September-2007
Sted: Søborg
Status: Offline
Point: 230
Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Marts-2010 kl. 23:51
Nå tipsen kom mig i forkøbet mht. efterspil herhjemme, men han glemte dippen, "toldbagatelgrænsen" ca. 160 Dkkr. Wink.. Ja jeg har kun bestilt i håb om jeg slipper.
Til top
Allan Olesen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 08-Juli-2008
Status: Offline
Point: 3249
Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Marts-2010 kl. 00:17
Oprindeligt skrevet af Casper Casper skrev:

Men hvad med told, ved du på stående fod hvad det koster, hvis man bliver taget? Mp4nation.net er vel fra England (eller?), så er det ikke noget med at der ikke kommer told og det der på? Kunne ikke lige umiddelbart selv finde svaret på nettet.. 
Jeg bryder mig ikke om udtrykket "at blive taget". Jeg gør jo ikke noget indsmuglingsforsøg. Jeg køber varen i forventning om, at den bliver korrekt fortoldet ved ankomsten til Danmark.
 
At det så meget ofte ikke sker, kan man jo kun undre sig over. Jeg har flere gange set pakker fra ikke-EU-lande med en fakturakopi i en plastiklomme udenpå, og så burde toldbehandlingen jo være ganske ligetil. Alligevel har PostDanmark på disse pakker undladt toldbehandlingen.
 
Mp4nation sender fra Hongkong, så det er helt sikkert, at der skal moms på - og sandsynligvis også told.
Til top
tipsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 29-August-2005
Sted: Odense, Denmark
Status: Offline
Point: 3722
Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Marts-2010 kl. 00:39
Oprindeligt skrevet af Allan Olesen Allan Olesen skrev:

Jeg bryder mig ikke om udtrykket "at blive taget". Jeg gør jo ikke noget indsmuglingsforsøg. Jeg køber varen i forventning om, at den bliver korrekt fortoldet ved ankomsten til Danmark.

Det er så vidt jeg ved overordnet DIT ansvar at varen fortoldes - hvis myndighederne har misset en pakke er det dit ansvar selv at fortolde varen efterfølgende!
Til top
Allan Olesen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 08-Juli-2008
Status: Offline
Point: 3249
Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Marts-2010 kl. 07:56
Oprindeligt skrevet af tipsen tipsen skrev:

Oprindeligt skrevet af Allan Olesen Allan Olesen skrev:

Jeg bryder mig ikke om udtrykket "at blive taget". Jeg gør jo ikke noget indsmuglingsforsøg. Jeg køber varen i forventning om, at den bliver korrekt fortoldet ved ankomsten til Danmark.

Det er så vidt jeg ved overordnet DIT ansvar at varen fortoldes - hvis myndighederne har misset en pakke er det dit ansvar selv at fortolde varen efterfølgende!
Ja, naturligvis er det mit ansvar.
 
Men nu skrev jeg om, hvorfor det er forkert at snakke om at "blive taget".
Til top
Casper Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 594
Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Marts-2010 kl. 09:45

Jeg vil give Allan ret i at, dem som køber jo ikke forsøger indsmugling, men pga. det ikke kan købes i Danmark, så er dette jo den eneste valgmulighed.. Så hvis man "ryger i", så skal man ligge et par hundrede kr. oven i, alt i alt??



Redigeret af Casper - 22-Marts-2010 kl. 09:46
Til top
tipsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 29-August-2005
Sted: Odense, Denmark
Status: Offline
Point: 3722
Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Marts-2010 kl. 10:50
Oprindeligt skrevet af Casper Casper skrev:

Så hvis man "ryger i", så skal man ligge et par hundrede kr. oven i, alt i alt??

Hvis det du køber samlet set koster omkring en 100kr, så passer det vist fint med et par 100kr oven i.
Til top
Casper Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 594
Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Marts-2010 kl. 10:55

Okay.. Men hvis jeg så køber sættet med E5'eren inkl. til ca. 400 danske kroner, så bliver det vel en del dyrere? Ouch

Til top
tipsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 29-August-2005
Sted: Odense, Denmark
Status: Offline
Point: 3722
Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Marts-2010 kl. 11:05
Ja, hvis det bliver tolddeklareret, så gør det - se den forklaring jeg gav ovenfor - inkl. satser og grænser - vil *gætte* på omkring 320kr oven i.
Til top
Anders_b Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 10-November-2007
Sted: Aarhus
Status: Offline
Point: 226
Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Marts-2010 kl. 11:50

Pakkerne fra MP4Nation.net bliver overdraget til postDK når de ankommer til Danmark, så der er god chance for at blive taget i tolden. Men man kan jo være heldig

Til top
Casper Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 594
Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Marts-2010 kl. 13:08
Oprindeligt skrevet af tipsen tipsen skrev:

Ja, hvis det bliver tolddeklareret, så gør det - se den forklaring jeg gav ovenfor - inkl. satser og grænser - vil *gætte* på omkring 320kr oven i.

Okay ja, det er også en del penge..
Til top
Gooferen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 23-April-2006
Sted: Århus
Status: Offline
Point: 505
Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Marts-2010 kl. 13:21
Oprindeligt skrevet af Sylvest Sylvest skrev:

Jeg er meget tilfreds med mine Bose In-Ear Triport,  de fås til omkring 795,- rundt omkring i det lille kongeringe
 
Hej,, jeg må give Sylvest ret.
Jeg er rigtig glad for mine Bose, de giver en rigtig god lyd, har prøvet både senheiser cx300 og creative auvana,, og her er Bose helt klart bedre.
 
+ En stor fordel, er at man ikke behøver skrue så højt op for musikken, filmen osv, for at få en god detaljeret lyd med god bas.
 
- Blokkere ikke udefra kommende støj så godt, som eksempelvis de nævnte creative.
 
 
Men hvis du skal bruge dem på farten, eksempelvis til at cykle, kan de ikke anbefales, da de falder ud. Til det formål har jeg købt et par senheiser mx85 sport 2 :)
 
 
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 23456 7>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu