recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Flyt mail fra en udbyder til en anden
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketFlyt mail fra en udbyder til en anden

 Besvar Besvar Side  <1 567
Forfatter
Besked
lunddal Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 09-Februar-2006
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 8549
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Marts-2010 kl. 22:37
Det var dog satans så sur du er i denne tråd.
Til top
MCenterFreak Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 09-Februar-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 5446
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Marts-2010 kl. 22:55
Ja men hvad er formålet med det her. En bruger har et problem. Han stiller et spørgsmål.  Nogen svarer. Men som noget nyt går nogen af dem som ved noget om det i selvsving. De kæmper nu om hvem der ved mest om forskellige standarder for hvordan internettet er opbygget. Hvad fanden skal han bruge det til. Har i ikke fattet at BRUGER forums er et sted hvor BRUGERE kan stille spørgsmål, og så kan VENLIGE mennesker svare, hvis de har lyst.
DVBViewer klient/Server, LG Ultra HD TV 65", Digital Devices DVB-S2, 4 tunere IHC Net og Control, som magisk tænder og slukker alt
P.S. Hvis jeg har mest grej når jeg dør, så har jeg vundet!-)
Til top
mbw2001 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 09-August-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 463
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Marts-2010 kl. 23:57
Så nu er vi ikke venlige fordi vi ikke svarer det samme som dig.
Brugeren spørger ind til Google Apps da han ikke vil betale for mail. Han sender mig endda en PM og spørger ind til GratisDNS.
Så lad være med at være så dumsmart og lad os andre hjælpe brugeren efter hans ønske i stedet for bare at pushe et eller andet betalingsprodukt.

BTW kan ikke finde www.idoterderersåklogeatdekanundværestortsetalt.dk. De har sq nok glemt at oprette en A-record... eller CN... fuck im lost...

Redigeret af mbw2001 - 09-Marts-2010 kl. 00:03
Til top
B-CLG Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 24-April-2009
Status: Offline
Point: 655
Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Marts-2010 kl. 08:20
Der er næppe tvivl om at folk her er venlige og kompetente, og alene ønsker at hjælpe manden.
At tråden pludselig bliver teknisk og flyver ud af et sidespor, bekræfter nu bare, at det nok ikke er denne vej  brugeren skal ledes.

Det er i øvrigt ikke et spørgsmål om disrespekt for mandens intellekt. Man kan jo sagtens være æresmedlem af Mensa og hjernekirurg og samtidig være bedst tjent med en enkelt løsning på IT fronten.

/B
Til top
mbw2001 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 09-August-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 463
Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Marts-2010 kl. 08:28
Oprindeligt skrevet af B-CLG B-CLG skrev:

At tråden pludselig bliver teknisk og flyver ud af et sidespor, bekræfter nu bare, at det nok ikke er denne vej  brugeren skal ledes.

Mener stadigvæk at det er respektløst at træffe dette valg henover hovedet på trådstarter. Jeg kommer med mit forslag. Hvis ingen gider kommentere mit forslag så var det nok ikke særlig godt. Hvis der spørges nærmere ind til det så svarer jeg.
Til top
B-CLG Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 24-April-2009
Status: Offline
Point: 655
Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Marts-2010 kl. 08:49
Nu er trådstarter jo ikke tvunget til noget som helst.
Fra begyndelsen fremgår det heller ikke, at der måske senere støder lidt web til, ligesom det er vanskeligt at vurdere trådstarters niveau eller ambition.

Men som tråden skrider frem, synes jeg at det giver mening at stoppe op og se hvad der er gang i - uanset den tekniske kvalitet af tilbagemeldingerne. Ud fra denne vurdering synes jeg ikke det er respektløst at anbefale en "keep it simple" løsning. Også selv om det koster et eller andet.

/B
Til top
mbw2001 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 09-August-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 463
Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Marts-2010 kl. 09:07
Det er absolut ikke respektløst at foreslå one.com. Det er endda et godt forslag. Det er respektløst at påstå at det er den eneste rigtige mulighed og at alle som foreslår andet er kloge idioter.
Til top
xEmiilx Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 03-December-2009
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 122
Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Marts-2010 kl. 22:36
Tak for hjælpen allesammen, det er jeg meget taknemlig for :)
jeg har endelig fået det til at virke, ved at logge ind på dk-hostmasters side, og indtaste navne severne manuelt, desuden har jeg også severplads til mit domæne fra dinhost.net som varmt kan anbefales da det gik nemt og smerte frit med gratisdns.

Så endnu engang tak for hjælpen, i har virkelig været til stor hjælp :)
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 567
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu