recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Kan ikke få Harmony One til at virke med C-200?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketKan ikke få Harmony One til at virke med C-200?

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Nicoleif Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 07-Februar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 987
Direkte link til dette indlæg Emne: Kan ikke få Harmony One til at virke med C-200?
    Sendt: 09-Marts-2010 kl. 22:47
Har prøvet at få Harmony One til at lære koderne fra PCH C-200men forgæves. Andre der er løbet ind i samme problemer?
Til top
Cami Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 14-December-2009
Status: Offline
Point: 166
Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Marts-2010 kl. 07:17
PCH C-200 er rf - det er din Harmony One ikke :)
 
Det er noget med at man kan tilkøbe en IR modtager til C-200'eren, men jeg har selv "kun" en A-200, så jeg ved ikke meget om den.
Mvh. Allan
Til top
Nicoleif Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 07-Februar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 987
Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Marts-2010 kl. 14:59
Oprindeligt skrevet af Cami Cami skrev:

PCH C-200 er rf - det er din Harmony One ikke :)
 
Det er noget med at man kan tilkøbe en IR modtager til C-200'eren, men jeg har selv "kun" en A-200, så jeg ved ikke meget om den.


Er der nogen der har fået denne IR modtager til C-200 til at virke sammen med Harmony One?
Til top
BoH Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 23-December-2009
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 5
Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Marts-2010 kl. 15:16
Jeps!
 
Jeg bruger Harmony One og det virker fint. Man skal som nævnt skifte fjernbetjening til den infrarøde IRK-200. På Logitechs hjemmeside søger man i databasen 'Medicenter-PC' - 'Popcorn Hour' - 'IRK-200'
 
mvh.....Bo H
Til top
@lex Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 21-Maj-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 242
Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Marts-2010 kl. 16:27
Hvad med Harmony 1100, der også har RF, kan den umiddelbart betjene PCH-C200 eller skal man via IR Kit for C200 ?
 
MVH .... @lex
Til top
Nicoleif Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 07-Februar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 987
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Marts-2010 kl. 11:22
Jeg tror jeg prøver at klare mig med den medfølgende remote, selvom jeg så kommer til at have 2 remotes!
Til top
HansHenrik Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 08-August-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 162
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Marts-2010 kl. 12:58
Jeg har en Harmony 900 og en C-200. Den RF del, der sidder i Harmony 900 kan ikke bruges til C-200 (eller min PS3). Den går alene på overførslen fra Harmony 900 og den medfølgende IR-Blaster, der så sender de infrarøde signaler ud.

Problemet kan løses let ved at købe IRK infrarød kittet til C-200. Det koster næsten ingenting og det er en ny fjernbetjening samt en lille infrarød modtager der sættes i et stik på bagsiden af C-200. Det disabler den medfølgende RF fjernbetjening, men man kan så bruge IR udgaven.

Umiddelbart virker det fint. Et par enkelte ting følger ikke med som standard (skift af output resolution) så vidt jeg kan se, men det skal man så bare ind og tilføje selv bagefter.
Til top
Nicoleif Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 07-Februar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 987
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Marts-2010 kl. 14:34
Oprindeligt skrevet af HansHenrik HansHenrik skrev:

Jeg har en Harmony 900 og en C-200. Den RF del, der sidder i Harmony 900 kan ikke bruges til C-200 (eller min PS3). Den går alene på overførslen fra Harmony 900 og den medfølgende IR-Blaster, der så sender de infrarøde signaler ud.

Problemet kan løses let ved at købe IRK infrarød kittet til C-200. Det koster næsten ingenting og det er en ny fjernbetjening samt en lille infrarød modtager der sættes i et stik på bagsiden af C-200. Det disabler den medfølgende RF fjernbetjening, men man kan så bruge IR udgaven.

Umiddelbart virker det fint. Et par enkelte ting følger ikke med som standard (skift af output resolution) så vidt jeg kan se, men det skal man så bare ind og tilføje selv bagefter.
Du skriver "det koster næsten ingenting" MEN det billigste jeg har kunnet finde sættet til er lige under 200 kr!
Til top
Cami Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 14-December-2009
Status: Offline
Point: 166
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Marts-2010 kl. 14:44
Oprindeligt skrevet af Nicoleif Nicoleif skrev:

Du skriver "det koster næsten ingenting" MEN det billigste jeg har kunnet finde sættet til er lige under 200 kr!

Alt er jo relativt, hvis der er en fjernbetjening med - så er under 200 da ikke meget? :)
Mvh. Allan
Til top
HansHenrik Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 08-August-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 162
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Marts-2010 kl. 15:31
Oprindeligt skrevet af Nicoleif Nicoleif skrev:


Du skriver "det koster næsten ingenting" MEN det billigste jeg har kunnet finde sættet til er lige under 200 kr!


Jeg købte det som en samlet pakke fra Dustinhome.dk, og der koster IR kittet 139 kr. I forhold til den samlede pris for C-200 løsningen var det "næsten ingenting" oveni

Her købte jeg den

Der kommer selvfølgelig porto oveni hvis du bestiller den separat.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu