TV3+HD med lavt lydniveau |
Besvar
|
| Forfatter | |
Mr. Claude
Bruger
Medlem siden: 09-Marts-2010 Land: DK Status: Offline Beskeder: 51 |
Valgmuligheder
Svar m/citat Besvar
Emne: TV3+HD med lavt lydniveauSendt: 10-Marts-2010 kl. 17:31 |
|
Eurosport2HD og SilverHD har slet ikke samme problem. Ej heller SELV SAMME fodboldkamp (Arsenal-Porto) sendt idag på TV2SportHD, lyder så lav som igår! Skruer jeg op på samme niveau som igår på TV3+HD bliver jeg BLÆST omkuld!!!
ALLE mine HD kanaler med Dolby Digital - undtagen TV2FilmHD der har lidt lav lyd - har normal lydstyrke. Hvor klager jeg??
|
|
|
|
|
![]() |
|
Aspagilus
Guld medlem
Medlem siden: 30-December-2004 Land: Denmark Status: Offline Beskeder: 543 |
Valgmuligheder
Svar m/citat Besvar
Sendt: 10-Marts-2010 kl. 15:02 |
|
Jeg tror det generelt er et problem med Dolby Digitalen på alle kanalerne der leverer den lyd, for Canal Plus kanalerne kan også skrives på listen over ret lav lyd, den bliver pludselig en del højere når man slår over på MPEG lyd.
|
|
![]() |
|
flemming larsen
Medlems Profil
Send personlig besked
Find Medlems Indlæg
Besøg Medlems Hjemmeside
Føj til venneliste
Guld medlem
Medlem siden: 24-Oktober-2007 Land: Taastrup Status: Offline Beskeder: 13100 |
Valgmuligheder
Svar m/citat Besvar
Sendt: 10-Marts-2010 kl. 14:32 |
|
Den er også meget lav hos mig. Jeg ser på sd kanalen i stedet for. For der skal godt nok skrues højt op.
|
|
|
Mvh
Flemming Larsen
|
|
![]() |
|
HeideMeister
Ny bruger
Medlem siden: 27-Februar-2005 Status: Offline Beskeder: 11 |
Valgmuligheder
Svar m/citat Besvar
Sendt: 10-Marts-2010 kl. 14:29 |
|
Nej, jeg oplever det samme. Har dog ikke tal på det.
|
|
![]() |
|
Mr. Claude
Bruger
Medlem siden: 09-Marts-2010 Land: DK Status: Offline Beskeder: 51 |
Valgmuligheder
Svar m/citat Besvar
Sendt: 10-Marts-2010 kl. 13:49 |
|
Oplever andre end mig, at når man ser champions leaque bold i HD (via yousee), så er lydniveaut MEGET lavere under udsendelsen (Dolby Digital signal) og når reklameblokken kommer, så er den tilbage på normal niveau!??
På min surr. forstærker kan jeg lure at det er ca 10 dB, hvilket jo er temmelig meget.
Andre kanaler med Dolby Digital lyd, lider ikke af problemet.
Tlf. henvendelser til viasat og yousee har jeg prøvet men de siger der ingen problemer er.
Er jeg den eneste??
|
|
|
|
|
![]() |
|
Besvar
|
| Skift forum | Forum Tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare beskeder i dette forum Du kan ikke slette dine beskeder i dette forum Du kan ikke redigere dine beskeder i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |
| |