| Forfatter |    Emne Søg  Emne-funktioner | 

| Den_Uvidende   Ny bruger

Oprettet: 12-Marts-2010
 Status: Offline
 Point: 4
 |  Emne: Er der nogen der kender Medion P70008 Sendt: 17-Marts-2010 kl. 17:35
 | 

| 
   Hej,
 Aldi har en Medion Life P70008 (MD 84500) i denne uge.

Er der nogen der kender den maskine?
 Evt. har erfaringer med andre Medion Life HDD Optagere?

Mvh
 Den Uvidende

| 

|  | 

| hansie   Guld medlem

Oprettet: 01-Juli-2004
 Sted: Køge egnen
 Point: 7267
 |  Sendt: 17-Marts-2010 kl. 17:54 | 

| 
   Tror kun den har analog TV tuner - de skriver desvære ikke meget om den på nettet 
   | 

|  | 

|  Sendt: 17-Marts-2010 kl. 18:31 | 

| 
   Nej, det er meget sparsomt med oplysninger på nettet, det var mere et spørgsmål om erfaringerne med Medion HDD optagere jeg ville vide noget om da jeg ikke vil købe en boks som er umulig at betjene eller hamrende langsom 
 | 

|  | 

| Bruger udmeldt 43   --

Oprettet: 18-April-2007
 Point: 0
 |  Sendt: 17-Marts-2010 kl. 19:27 | 

| 
   Du kan jo prøve den i 30 dage, da Aldi har DK's bedste returbetingelser. Og så lige skrive herinde hvad du kom frem til af pro og con's
    | 

|  | 

|  Sendt: 17-Marts-2010 kl. 19:33 | 

| 
   Det var også min plan Kampus, men desværre er den udsolgt i de aldi'er der ligger indenfor de nærmeste ca 30 kilometer   Går nok bare ud og køber en Sony RDR-AT200, den skulle efter sigende opfylde mine krav.
    | 

|  | 

| Bruger udmeldt 43   --

|  Sendt: 17-Marts-2010 kl. 20:06 | 

| 
   Det tror jeg nu ikke du skal sørge over. Medion har aldrig været top of the pop, hvorimod Sony har bevist at de kan lave noget der dur
    | 

|  | 

| sadan   Ny bruger

Oprettet: 19-Marts-2010
 Sted: dk
 |  Sendt: 19-Marts-2010 kl. 14:08 | 

| 
   Jeg har lige købt en. Den har kun analog tuner.
 Men derudover er den faktisk ok. Den er ret nem at betjene, og time-share funktionen er fed.
 Ved nogen om det ville muligt at sætte en eller anden form for maskine (ved ikke særlig meget om det her) til apparatet, så det vil være muligt at optage digitalt? Der står at den er kompatibel med mpeg4.
 Mit TV har en digital-tuner..

Dan

| 

|  | 

| Bruger udmeldt 43   --

|  Sendt: 19-Marts-2010 kl. 14:13 | 

| 
   Ja hvis dit TV har signal fra digitaltuneren til scart stikket. Det er nemlig ikke alle der har det. Men ellers kan anvendes en separat digital tuner, og naturligvis kun med scart til scart overførsel
    | 

|  | 

| sadan   Ny bruger

|  Sendt: 19-Marts-2010 kl. 14:42 | 

| 
   Tak for det hurtige svar   Nu er problemet så bare at jeg ikke kan se tv mens den optager det digitale signal. Ville dette kunne løses ved at købe en separat digital tuner? Dan
    | 

|  | 

| sadan   Ny bruger

|  Sendt: 19-Marts-2010 kl. 16:24 | 

| 
   Dvs. at tv'et skal være tændt på den pågældende kanal for at optage. Desuden kan man ikke slukke for tv'et, så optager den bare "sort skærm". 
 Dan
 | 

|  | 

| Radiomanden   Platin medlem

Oprettet: 17-Maj-2004
 Sted: 4100
 Point: 40804
 |  Sendt: 19-Marts-2010 kl. 16:31 | 

| 

Ja der kan jo når der kun er en Tuner, kun optages det som der modtages, og understøttes der ikke DVB Rec på TVet i STDB, så vil det ikke kunne slukkes, det kan dog selvfølgelig anskaffes en STB som så kan bruges til Recorderen. | 

| 
     Tangent Ampster BT II - Technics SL 1210 MK2 - Technics SL PG 390 - Panasonic DMP-BD84EG-K - Google TV Streamer - Panasonic 55z80a - Klipsch Flexus CORE 200 - JBL Authentics 500. 
     | 

|  | 

| sadan   Ny bruger

|  Sendt: 20-Marts-2010 kl. 17:57 | 

| 
   Fandt ud af at indstille en optage funktion på tv'et så jeg da i det mindste kan have tv'et slukket mens der optages.  Men kan stadig ikke se andet end det jeg optager, heller ikke analog.  Da jeg gerne vil kunne se tv mens jeg optager på en digital kanal (både analog og digitalt), ville det så kunne være muligt via en separat STB?  Kan vist låne en gammel STB ved min svigermor, den kan dog kun modtage mpeg2.  Men så kan forsøget vel gennemføres  Dan  
    | 

|  |