recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > Plasma TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Ris/Ros Panasonic G20
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketRis/Ros Panasonic G20

 Besvar Besvar Side  <1 8910
Forfatter
Besked
Rasmusdc Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 09-December-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1756
Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-April-2010 kl. 10:26
Lennon : jeg skal ikke RÅROSE samsung, med hensyn til brugerinterface, de er ikke perfekte.
 
Nej kanalflytning har jeg aldrig set som et problem, der var nogle gamle A modeller som ikke var til DK marked, og var ELENDIGE, det skal jeg ikke forsvare, og samsung har MANGE issues også den B555 jeg har..
 
Men i dag, kan jeg enten hurtigt lave en favorit indeling eller flytte rundt, det er problemfrit både på B655 og B555 jeg har.
 
SD tuneren skaleringsmæssigt er også noget de har løftet ved B serien, ved så ikke om det bare er fordi den er god i samsung eller Panasonic er elendig, har haft min gamle Samsung DVB-C boks til det ser sjovt nok en DEL BEDRE ud på tv´et det skuffer mig.
 
Det jeg GODT kan lide ved samsung, og det jeg virkelig manglede ved min V10, er måden at navigere i tv på, med at man feks. bare hiver infobaren ned som er dejlig neutral gennemsigtig og så kan man blade mellem kanaler uden at skifte, og se info, også uden at gå i GUIDE som på panasonic er uden TV lyd, men så kan man "surfe" uden det irritere makkeren.
 
det er også lidt kæresten skyld vi har det samme tv (B655) i soveværelset, fordi hun elsker den måde at navigere på, og hun er bekendt med den fra B555 og fra Boksen.
 
Medhensyn til summen, har fået de første, jamen det er normalt og så videre. men tror bare det er panasonics forsøg på at få en til at droppe at man får den reppet, for er sikker på det i de fleste tilfælde bare er SVAG summen folk klager over, men har så haft en mand fra butikken ude, og han måtte slukke for det da vi stod og diskuterede fejlen, så høj var den. hehe så ingen issues, enten bytter de eller panasonic fikser. nu får vi se..
Til top
Blu-ben Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 18-August-2008
Status: Offline
Point: 869
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Oktober-2011 kl. 14:28
Genåbner ligge den tråd.
 
Er lige flyttet sammen med kæresten, og efter at vi har fået sat Pana G20 op så er det begyndt at summer, det er ca 1 år gammel og der har ikke været problemer indtil efter flytningen.
 
Det jeg oplever er at det summer ret kraftigt, ved en sidde afstand på 3,5-4 meter og volumen på omkring 17-20 så summer det så højt at man har lyst til at slukke, det bliver værrere når der kommer meget lyse elementer på skærmen, og ændre sig så når det er har stået tændt i feks 20 minutter så kan det helt forsvinde, men nu er det blevet hentet af elgiganten idag så må vi se hvad de siger.
 
Men vil da gerne lige høre om i andre der har oplevet problemet har fået det byttet ? eller har de kunne lave det ?
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Oktober-2011 kl. 14:36
 
 Det er meget velkendt at et Plasma brummer, det gør de altid, dog i de fleste tilfælde kan det ikke høres uden man er helt tæt på. Når dit bliver retuneret, så er der skiftet nogle komponenter, så det ikke skulle være så tydeligt længere.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
Th@mas Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 03-August-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 83
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Oktober-2011 kl. 14:50
Måske kunne dette hjælpe:
 
 
Mvh
Thomas
Mvh.

Th@mas

TX-P42S10E
TX-P50ST60
LG HR550c
Til top
Blu-ben Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 18-August-2008
Status: Offline
Point: 869
Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Oktober-2011 kl. 16:19
Vi må se hvad de siger når de får kigget på det Smile
Til top
maskus Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger
Avatar

Oprettet: 30-Marts-2010
Sted: DK
Status: Offline
Point: 22
Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Oktober-2011 kl. 13:50
Jeg fortsætter lige med G20. Er der nogen, der ved om, der er fundet et løsning på problemet med dynamisk kontrast/gamma - det burde jo kunne løses med en software opdatering; men har den nyeste, og det har ikke hjulpet....


Martin Kusk
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 8910
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu