recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Mediaportal plugin hjælp
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketMediaportal plugin hjælp

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
langben Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 26-Juni-2009
Status: Offline
Point: 194
Direkte link til dette indlæg Emne: Mediaportal plugin hjælp
    Sendt: 26-Marts-2010 kl. 20:05
Hej alle HTPC-brugere,

Hvis der sidder nogle html-parser-eksperter herinde der har mod på at hjælpe med at få dr.dk integreret i Mediaportals udmærkede plugin "Online Videos" så kig her: LINK

Jeg er klar over der allerede findes "DRipper", men den fungerer ikke rigtigt hos mig efter skift til MP RC1 og synes egentlig også det ville være smartere at have online indhold samlet et sted.

Med venlig hilsen langben

Redigeret af langben - 26-Marts-2010 kl. 20:05
Til top
wedelgaard Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 08-Oktober-2008
Sted: Denmark
Point: 57
Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Marts-2010 kl. 18:42
det er da muligt at tilføje dr.dk via onlinevideos.. jeg kan dog ikke få det til at fungere hos mig. Mediaportal fryser når jeg prøver at starte en udsendelse. Andre online videos som fx. youtube virker fint.
Til top
langben Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Marts-2010 kl. 19:15
Som skrevet i indlægget jeg linker til, er dr.dk-funktionaliteten i online videos pt. begrænset idet der linkes til mp4-podcasts der for langt de flestes vedkommende er encodet på en måde der ikke tillader streaming.  Det mærkes derfor som om Mediaportal fryser når man forsøger at se et program - men hvis man har tålmodighed starter videoen faktisk efter nogen tid - nemlig når den er downloadet i sin helhed. Dette er naturligvis bare ikke særligt hensigtsmæssigt.

Derfor min efterlysning med en html-parser, der grabber de streamable links jeg har linket til.
Til top
wedelgaard Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 08-Oktober-2008
Point: 57
Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Marts-2010 kl. 14:03
Jeg ved ikke lige hvad en html parser er, men det ville være fedt hvis det kom til at fungere ordentligt. Der er jo masser af godt indhold :)
Til top
pilehave Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 01-Marts-2006
Point: 1269
Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Marts-2010 kl. 12:16
Hejsa

Jeg har lige opdateret min udgave af DRipper, så pt. afspiller den alle klip fra DR.tv. Live streaming af DR1, DR2 og UPDATE virker dog ikke. Jeg ved så heller ikke hvor stort et tab det er, for både deres Flash-afspiller og de direkte links hakker helt vildt (på en 100 mbit fiber!).

Hent nyeste plugin her: http://cm3.dk/DRipper.dll

PS: Selvf. afspilles udsendelserne som streams, dv.s de starter ca. med det samme :)

Redigeret af pilehave - 31-Marts-2010 kl. 12:17
Til top
langben Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Marts-2010 kl. 13:48
Virker fint her - tak for opdatering. Min version var ældgammel så der var formentlig nogle problemer med win7 64bit.

Listen af programmer er dog yderst begrænset - mener da den ældre version havde alle tilgængelige programmer med?
Til top
pilehave Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 01-Marts-2006
Point: 1269
Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Marts-2010 kl. 13:58
Oprindeligt skrevet af langben langben skrev:

Virker fint her - tak for opdatering. Min version var ældgammel så der var formentlig nogle problemer med win7 64bit.

Listen af programmer er dog yderst begrænset - mener da den ældre version havde alle tilgængelige programmer med?

Der er 90 programmer på listen, altså alle de der er tilgængelige på dr.dk tv.
Til top
langben Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Marts-2010 kl. 14:08
Ja så prøvede jeg for 3. gang og listen gik nu fra 2 sider til 9 sider. Computers work in mysterious ways! Mange tak pilehave - og også tak for maya  - det er simpelthen superflot arbejde i har lavet.

Redigeret af langben - 31-Marts-2010 kl. 14:08
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu