recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > Plasma TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - hvem har lg 50 pk 750n
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukkethvem har lg 50 pk 750n

 Besvar Besvar Side  <1234 12>
Forfatter
Besked
Susperia Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 27-Marts-2007
Sted: Odense
Status: Offline
Point: 708
Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-April-2010 kl. 13:29
Ok troede du måske havde fået det.
Er det fordi de venter på at få det på lager? For jeg gider ikke vente for lang tid på det, men kan se der er flere som har det på lager, men jeg kender ikke til de butikker.
 
Men ja 50" er ikke så stort, ser også kun selv film på mit 108" lærred.
 
Havde bare håbet du lige kunne nå at fortælle lidt om tvet inden jeg selv bestiller det.
Til top
Strange Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 03-Marts-2008
Status: Offline
Point: 3199
Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-April-2010 kl. 13:37
Er der virkelig ingen fysiske butikker der fører dette tv så man kan se det irl?
Til top
parasound Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 18-April-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 432
Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-April-2010 kl. 16:25
Ja Justbuyit.dk har det på lager ved jeg levering ca 1-2 dage og de er lg forhandler og hvis man gå ind på trustpilot.dk kan man se at de har gode karaktere  giver godt nok lidt mere men ingen problemer hvis det skulle gå istykker 
Men dustinhome.dk har det også(lg 50 pk 750n) bare ikke på lager endnu til en god pris ca 7600kr.- der til kommer levering på ca 200kr.- pris med levering 7800kr.-
så det ser vel sådanne ud nu
Dustinhome.dk har det bare ikke på lager endnu til 7800kr.- med levering
Justbuyit.dk  har det på lager til 8600kr.- med levering
cinemagic.dk har det også bare ikke på lager endnu til 8335kr.- gratis levering
 
Så er det disse ilbud jeg har fået ind via mail til de forskellig forhandler
forhandle i Jylland model lg 50 pk 760n pris 7100kr.- med levering levering er ca 3-5 dage ( men som der står på deres hjemmeside skal man selv betale hvis det skulle gå istykker transsporten til deres firma) men man kan jo tegne en extra forsikring hos edb forsikring eller hvem der nu er
har været inde på trustpilot.dk og se hvad det er for et firma ingen problemer der og har eksisteret i ca 7år
den anden forhandler som er her på sjælland pris uden 7000kr.- for en lg 50 pk 750n med levering  og det er sådanne at han kommer med skærmen pakker den ud ser serienr og få en faktura af ham derefter få han pengene og jeg kender hans adresse (det skulle gerne være den jeg få her i næste uge)som er ca 15 km fra hvor jeg bor  har handle hos ham før ingen problemer der (en lg 42"lf 2500 og en bærbar asus k70ic ty095v)
 
parasound.
Til top
parasound Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 18-April-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 432
Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-April-2010 kl. 16:27
Oprindeligt skrevet af Strange Strange skrev:

Er der virkelig ingen fysiske butikker der fører dette tv så man kan se det irl?
Har snakket med expert i 4700 Næstved og de skuller gerne havde det i næste uge siger de 
 
parasound.
Til top
Susperia Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 27-Marts-2007
Sted: Odense
Status: Offline
Point: 708
Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-April-2010 kl. 16:45
Du har godt nok gjort et godt stykke arbejde ved at finde de priser.
Du nåede ikke at kontakte dustin om leveringstid?
 
Du vil ikke ud med navnet på det firma hvor det koster 7100kr? Og er det en fejl du skrev 760n?
 
Edit: Nu har jeg lige set dustin ikke kalder det n til sidst, er det så ikke den nordiske de sælger?


Redigeret af Susperia - 11-April-2010 kl. 16:48
Til top
parasound Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 18-April-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 432
Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-April-2010 kl. 17:26
Oprindeligt skrevet af Susperia Susperia skrev:

Du har godt nok gjort et godt stykke arbejde ved at finde de priser.
Du nåede ikke at kontakte dustin om leveringstid?
 
Du vil ikke ud med navnet på det firma hvor det koster 7100kr? Og er det en fejl du skrev 760n?
 
Edit: Nu har jeg lige set dustin ikke kalder det n til sidst, er det så ikke den nordiske de sælger?
det firma hvor jeg kan få det til 7100kr.- må jeg ikke skrive her og det er ikke en fejl det er lg 50 pk 760n
dustinhome.dk har jeg skrevet med (chat)og det er til levering ca 1 uge muligvis mere
og n står for nordisk
 
men hvor bor man henne i landet kunne jo være vi kan finde ud af noget ?????
 
parasound
Til top
Susperia Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 27-Marts-2007
Sted: Odense
Status: Offline
Point: 708
Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-April-2010 kl. 17:30
Jeg bor på fyn.
Jamen kan du fortælle hvad forskellen på 750n og 760n er?
 
Ja det med n mente jeg også er for nordisk, men kan ikke se de har n i deres?
 
Det er da ellers en rigtig god pris de 7100kr, trist du ikke kunne fortælle stedet. hvad er deres normal pris, eller vil du heller ikke sige det?
Bare for at se hvor langt de ellers kan gå ned de forskellige, selvom 8000kr også er billigt.
Til top
Lars E. Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 04-Marts-2007
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 126
Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-April-2010 kl. 17:33
Det vil være en klar fordel hvis det er LG PK760N da den har mulighed for trådløs og alle de funktioner der følger med der, det har 750N ikke.
Parasound vil du ikke pb mig den forhandler du snakker med om den gode pris? måske han også kan skaffe dem i 60 tommer som er det jeg går efter.
Om det så bliver en LG 60PK760N eller en LG 60PK950N har jeg ikke besluttet endnu.
 
Mvh Lars
Samsung PS50C6500
Toshiba 42 C3000P
Vantage HD7100S
Sony BDP-S550
Xbox 360
Til top
parasound Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 18-April-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 432
Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-April-2010 kl. 17:35
Hej susperia
Jeg har sendt dig en personligt besked ?????
Til top
parasound Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 18-April-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 432
Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-April-2010 kl. 17:42
hej lars
 
har også send dig en personligt besked
 
parasound
 
 
Til top
Fabricius Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 25-December-2004
Status: Offline
Point: 333
Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-April-2010 kl. 22:01
Hvis jeg må hægte mig på her.
 
Med de ca. 6 meter der er fra min sofa til tv-væggen, er jeg fast besluttet på, at mit næste tv SKAL være minimum 60".
 
Jeg har desværre ikke råd til Panasonic's 65"-modeller, og så faldt jeg over denne tråd.
Hvis man også skal skele til prisen, så er LG 60PK760N vel egentlig det oplagte valg, eller hva'?
 
Ikke at jeg nødvendigvis SKAL have nyt tv nu, men fristelsen kan jo blive for stor, og mit gamle Panasonic 42" PX70 kunne jo så passende smides ind i soveværelset Wink.
 
Edit: Øv jeg snusede lidt rundt på AVforums, og skærmene har åbenbart grotesk meget genskær, hvilket er surt, for solens stråler fiser lige ind og rammer min tv-væg Cry.
 
M.v.h.
Henrik.


Redigeret af Fabricius - 11-April-2010 kl. 22:40
Til top
PhDream Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 28-Februar-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 737
Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-April-2010 kl. 22:09
Hvad siger folk til, at der på nogle fora skrives at PK550 er den bedste af de tre modeller (550, 750, 950), da de ikke har den kunstige skarphed, som de to andre, samt at den har det bedste sortniveau? På avforums er der endda en gut, som har testet 550'eren gennemgående, og han er meget imponeret af dens ydelse ift. pris. På nogle punkter er den endda bedre end Panas G25.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1234 12>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu