|
Hvad syntes du om ekstra materiale på DVD/BD? |
Besvar | Side 123 4> |
Forfatter | ||||
hummelmose
Administrator Skribent, udvikler Oprettet: 25-Juli-2004 Sted: København, DK Status: Offline Point: 3977 |
Emne: Hvad syntes du om ekstra materiale på DVD/BD? Sendt: 05-April-2010 kl. 11:31 |
|||
Robert Redford mener at ekstramateriale på DVD / Blu-ray film ødelægger film magien. Er du enig ? Redigeret af hummelmose - 05-April-2010 kl. 11:41 |
||||
Jens E. Hummelmose, Administrator / Skribent / Udvikler - recordere.dk
|
||||
hummelmose
Administrator Skribent, udvikler Oprettet: 25-Juli-2004 Sted: København, DK Status: Offline Point: 3977 |
Sendt: 05-April-2010 kl. 11:42 | |||
Jeg vil gerne selv starte.
Jeg er delvis enig med Robert Redford, men ville nødigt undværre de specials, hvor man ser på hvordan f.eks. special effects og store scener er blevet til. Jeg er lige glad med alle de udsendelser hvor flere skuespillere sidder og skamroser hinanden og instruktøren, men special effect og stunts syntes jeg er rigtigt spændende at se efter filmen. |
||||
|
||||
hopgreve
Guld medlem Oprettet: 19-Juni-2007 Sted: Greve Status: Offline Point: 6276 |
Sendt: 05-April-2010 kl. 11:44 | |||
Jeg må indrømme at jeg aldrig ser ekstra materialet , så for min skyld må de godt udelukke det . ...
MVH
|
||||
PANASONIC 55CX725 | Pioneer VSX832 | TP TUBE 500/200/160 | PANASONIC BD220 | ATV4K
|
||||
Fakker
Super bruger Oprettet: 13-April-2008 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 315 |
Sendt: 05-April-2010 kl. 11:45 | |||
Jeg synes at til dels, har han ret.
Man mister meget af magien, som han skriver, når man har set hvordan det egentligt er lavet. Det er jo vel meningen, at man skal fordybe sig i den film man nu ser, og ikke tænke hele tiden, Det der er jo bare en GRØN baggrund. feks. |
||||
hopgreve
Guld medlem Oprettet: 19-Juni-2007 Sted: Greve Status: Offline Point: 6276 |
Sendt: 05-April-2010 kl. 11:48 | |||
@ Hummelmose , det kunne være at du skulle lave en afstemning , da det jo ikke er alle der skriver kommentarer i tråden . Så har de jo også muligheden for anonymitet....
MVH
|
||||
PANASONIC 55CX725 | Pioneer VSX832 | TP TUBE 500/200/160 | PANASONIC BD220 | ATV4K
|
||||
Brixen
Guld medlem Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6661 |
Sendt: 05-April-2010 kl. 11:51 | |||
Jeg ser noget af ekstramaterialet - men aldrig FØR filmen.
|
||||
Venlig hilsen
KB |
||||
SteffenD89
Guld medlem Oprettet: 10-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4337 |
Sendt: 05-April-2010 kl. 12:04 | |||
Man kan sagtens fordybe sig i filmen mens man ser den også tænke bagefter? Jeg synes ikke at filmene mister meget af magien.. eller noget overhovedet, omvendt kan det måske få mig til og lægge mærker til ting der er blevet gjort noget ud af men som jeg ikke før har set.
Men eh.. Hvis ekstramateriale skal være spændende for mig, må det godt være noget baggrund til en film - Pitch Black kan man f.eks. se hvordan hovedpersonen bliver fanget (før filmen begynder), hvilket man normalt ikke ville have vidst. Det giver almindelige mennesker mulighed for at fordybe sig i en film de kan lide. Jeg har det i hvert fald sådan nogen gange, at hvis en film er god vil jeg godt vide lidt mere om filmen.
|
||||
hummelmose
Sendt: 05-April-2010 kl. 12:10 | |||
Så har jeg sat en poll på artiklen. Beklager jeg måtte fjerne den 5 min. men lavede "lort i den" :-) |
||||
|
||||
Bruger udmeldt 43
-- Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Sendt: 05-April-2010 kl. 12:17 | |||
Ser meget sjældent ekstra materiale. Det er kun hvis der lige er en skuespiller som jeg vil "være sammen med" lidt længere. Og så hvis der er "deleted scenes"
|
||||
Hother
Platin medlem hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23899 |
Sendt: 05-April-2010 kl. 12:22 | |||
Ekstramateriale er noget jeg sjældent ser, med mindre det går i baggrunden på noget der virkelig interessere mig. Fly f.eks.
|
||||
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
||||
bibihest
Guld medlem Oprettet: 30-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1435 |
Sendt: 05-April-2010 kl. 12:25 | |||
Jeg så engang hvordan man lavede Terminator 2, hvor han kører motorcyklen ud over en kant og ned i de der kanaler. Hver eneste gang jeg ser filmen nu kan jeg næsten se snorene for mig, så jo han har da ret, men samtidig kan det også være spændende at vide hvordan de laver de ting, så man kan jo heldigvis selv vælge.
Selv ser jeg intet af det ekstra materiale der er på en film, så for min skyld kunne de godt droppe det og så spare tid og penge på den del. |
||||
Brasch
Guld medlem Oprettet: 14-November-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 645 |
Sendt: 05-April-2010 kl. 12:48 | |||
jeg ser det aldrig - med en enkelt undtagelse, hvis det er stand-up. Ellers synes jeg det er spild af plads |
||||
Besvar | Side 123 4> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |