recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Kompakt surround receiver - evt. stereo receiver
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketKompakt surround receiver - evt. stereo receiver

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
joensson Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 07-Februar-2006
Sted: Aalborg
Status: Offline
Point: 213
Direkte link til dette indlæg Emne: Kompakt surround receiver - evt. stereo receiver
    Sendt: 09-April-2010 kl. 13:30
Er der nogen der kan anbefale en fornuftig kompakt surround receiver med DTS decoder. Størrelsesmæssigt må det gerne være noget i stil med NAD L76. Jeg har ikke nødvendigvis brug for optiske drev deri - jeg skal bare bruge en lille receiver + radio - og helst i én enhed - eller to små enheder.  

Hvis i også kender til et fornuftigt sæt surround højttalere i mindre format må i også gerne komme med forslag dertil - bare de kan fås i hvid - så er "chefen" formildet :-)

Det behøver ikke kunne spille specielt højt, vi har en mindre stue og små børn der skal sove tidligt - så jeg går mere op i at det spiller godt, men er på ingen måde ekspert eller vildt kræsen. 

Hvis i mener pengene er givet bedre ud på en stereo receiver ala Tangent MCS-650 så kom bare med jeres mening og allerhelst anbefaling til hvad jeg bør købe. 

Jeg har ikke været på Hifi-markedet i ret mange år efterhånden - så jeg er fuldstændig blank med hvad man skal kigge efter i dag :-)

Og så en interessant detalje, der gør det til lidt af en udfordring - max prisen for det hele er omkring 5k

På forhånd tak for jeres forslag



Redigeret af joensson - 09-April-2010 kl. 13:32
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu