recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Fælleskøb ®
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Koordinering af Fælleskøb på Eton DAB/FM radioer
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketKoordinering af Fælleskøb på Eton DAB/FM radioer

 Besvar Besvar Side  123 8>
Forfatter
Besked Baglæns sortering
Kristian Bøge Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 11-September-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 78
Direkte link til dette indlæg Emne: Koordinering af Fælleskøb på Eton DAB/FM radioer
    Sendt: 26-September-2010 kl. 13:32
Hej, Kan den nye Iphone4 bruges i den medfølgende dock?
Til top
Desperate Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 20-April-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 159
Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Maj-2010 kl. 20:37
Jeg har hentet den på Posthuset i dag. Post Danmark har ikke sendt mig information om at pakken var ankommet. Hvis der er andre som ikke har modtaget deres endnu, vil jeg anbefale at smutte forbi jeres lokale posthus med billed-id - min pakke stod til at blive sendt tilbage på onsdag.
Til top
ICMP Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 17-August-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 24
Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Maj-2010 kl. 10:53
Jeg "modtog" min igår. Jeg overførte pengen sidste onsdag, men hørte ikke noget fra postDK. Skrev så til RadioActive der sendte mig et Track&Trace nummer, og jeg kunne derefter konstatere at den lå på posthuset allerede i mandags, men posten havde ikke afleveret det kort man får når man ikke er hjemme.
Gik derfor der ned, og de fandt den uden problemer. Skulle bare vise ID ;)

Nu benytter jeg min i mit soveværelse og det fungere fint.
Alarm funktionen er dog for høj til min smag.
En anden ting. Hvis nogle støder ind i en transformator til denne radio, der ikke larmer, må de gerne smide et link eller noget info om hvor man kan købe sådan en.
Min ligger under min seng, og den laver en halv høj summelyd, der er ret irreteren når man ikke høre musik på radioen.
Til top
sparrez Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 15-Januar-2009
Status: Offline
Point: 29
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Maj-2010 kl. 23:48
Hvad skal man have fat i af extern DAB antenne? Har ikke forstand på den slags andet end at den kan tage DAB inde i stuen men ikke i soveværelset ;) Så skal have noget hen i vinduet eller lign.
Til top
cnpdk Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 17-Marts-2008
Status: Offline
Point: 158
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Maj-2010 kl. 00:53
Jeg sendte selv en mail til radioactiv, for at sikre mig at alt var gået iorden og fik svar ca. 5 timer senere, så hvis ikke posten kommer med den idag onsdag, så synes jeg du skal sende en mail
Til top
Desperate Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 20-April-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 159
Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Maj-2010 kl. 23:56
Hmmm... jeg modtog også min faktura onsdag og betalte samme dag. Jeg har endnu ikke modtaget pakken.

Jeg syntes at fakturaen var en smule forvirrende. På side to står der at man skal skrive navn + fakturanummer. Under "Faktura" på side et står der både et "Nummer" og en "Ordre". Jeg skrev derfor begge numre til at starte med. Deres netbank tillader kun 20 tegn, så måtte bytte om på navn og numre, for at få det vigtigste med. Vedhæftede desuden en personlig besked, hvor alle detaljer samt navn og adresse var inkluderet. Det vil sige at jeg har skrevet "Ordre:1683, Nr: 1609" i tekst til beløbsmodtager samt tilføjet "tekst til modtager" som vises på kontoudskrift (med ordre, nummer, navn og adresse).

Kan man skrive til info snabel-a radioactiv punktum dk, for at spørger på T&T? Eller foregår fælleskøb gennem recordere.dk?

Update: Smuttede forbi posthuset (Spar), som fandt pakken til mig.


Redigeret af Desperate - 17-Maj-2010 kl. 20:34
Til top
thxtex Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 02-September-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 319
Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Maj-2010 kl. 11:05
Hvor lang tid bør gå inden man hører fra forhandleren? Jeg hoppede på tilbudet i torsdags som den 3. sidste og har fået mailen om at jeg vil blive kontaktet.
Har dog intet hørt endnu....
Til top
sparrez Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 15-Januar-2009
Status: Offline
Point: 29
Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Maj-2010 kl. 07:43
Jeg hentede min i døgnposten i går aftes. Se det er et genialt koncept post danmark ;)

Anyway, lyden er fantastisk, men DAB modtagelsen i mit soveværelse kan ikke bruges til noget. FM modtagelsen går klart igennem. Kan være jeg skal have fat i en extern antenne.

Og som det allerede er nævnt er volumen på radioalarmen ret brutal kl. 6.45 !!

-- 
Christian
Til top
tyros1 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 28-Januar-2007
Sted: vestjylland
Status: Offline
Point: 1182
Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Maj-2010 kl. 22:12
har slet ikke set skyggen af min endnu??
Til top
Jahan Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 04-Marts-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 73
Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Maj-2010 kl. 17:20
Har ikke lige roddet så meget med den. Men blev positivt overrasket over lyden.
Til top
david79 Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 26-September-2008
Sted: mn, USA
Status: Offline
Point: 173
Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Maj-2010 kl. 14:22
Alarmen er dum - man kan ikke indstille lyd volumen, den starter meget højt, så venter den få sekunder og skruer lidt mere op :).
Som vækkeur er det rimelig ufleksibelt.

Derudover har jeg problemer med touch wheel på min nano 3rd gen. Jeg kan godt hoppe frem og tilbage på ipod'en (Knapperne), men jeg kan ikke scroll op i en menu og vælge et andet punkt, så jeg kan ikke vælge en ny play list, så skal jeg have den ud af docken.

Men alt i alt er jeg glad for den. (Og nej, det er ikke en anmeldelse, men mere spørgsmål til de andre  som har modtaget den).
Til top
kbking Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 11-Januar-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 315
Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Maj-2010 kl. 12:12
er der ikke nogen der lige kan komme med en anmeldelse til os der venter spændt?
Til top
 
 Besvar Besvar Side  123 8>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu