recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Spillekonsoller
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Call of Duty: Black Ops
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketCall of Duty: Black Ops

 Besvar Besvar Side  <1 34567 16>
Forfatter
Besked Baglæns sortering
SteffenD89 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 10-Juli-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4337
Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-November-2010 kl. 11:24
Sørme nok. Jeg har endda lige selv tjekket efter på en hjemmeside og den siger det samme. Jeg var bare sikker på at du havde en bedre ratio end mig. 
Til top
Mathias Bøgh Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 10-April-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 203
Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-November-2010 kl. 11:06
Oprindeligt skrevet af SteffenD89 SteffenD89 skrev:

 
Det var vist lidt "off-topic/rant"Tongue - desuden også absolut indidviduelt om hvad man synes. Uden at have spillet BF:BC2 i en evighed, vil jeg dog mene at der efterhånden er ved at være en del baner, samt at der snart kommer 4 vietnam baner + 2 BC1 baner. Men det var vist ikke det diskussionen gik ud på.

Men til det første du skrev: Jeg vil lige umiddelbart mene at mit argument holder. BF spillene har en væsentlig længere indlæringskurve en CoD/MoH.

Desuden må din ratio da også være højere i BC2 - jeg mener at du lå højere end mig, og min den ligger på 1.16?

Hehe, fair nok, SteffenWink
Og med henhold til K/D så jeg bare lige på min signatur, hvor den siger 1.15, så regner vel med, at den er rigtig.
Til top
SteffenD89 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 10-Juli-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4337
Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-November-2010 kl. 11:02
Oprindeligt skrevet af Mathias Bøgh Mathias Bøgh skrev:

Synes nu ikke jeg havde nogle problemer i går, der kørte det som det skulle. Spillede ikke lørdag, så der kan jeg ikke lige udtale mig.

Og til Steffen: 
Min K/D er i BF2 1.15 hvor den i MW2 er på ca. 1.20. Så synes nu ikke dine argumenter holder der, specielt når man tænker på at MW2 er med killstreaks og BF2 uden.
Grunden til at jeg nok mest spiller COD er fordi det både kan være sjovt hvis man spiller alene eller med et team som man kender, hvorimod BF2 kun er sjovt hvis man er i et squad som man kender og kan snakke med. Hadede at spille det alene, specielt fordi jeg flere gange endte på et squad hvor jeg var ene mand, fordi squad systemet ikke funkede helt perfekt, og som ene mand på sit squad, var det en pine hvis man døde, for så havde man ingen at spawne ved, og skulle starte milevis fra hvor kampen reelt var. Og hvis man havde en dårlig dag (= døde tit), lavede man stort set ikke andet end at rende rundt i sin egen base.
Ligeledes var det et helvede med spawnraping i BF2 (Conquest især), hvor det i næsten hvert eneste Conquest kamp endte ud i dette (ikke i starten, da det kom ud, men synes specielt det blev et problem henover sommeren, hvor folk efterhånden fandt ud af, at man kunne dette). 
Og så synes jeg også, at det var en stor skam, at der var så få maps i spillet. Det blev simpelthen for ensartet i længden.
Men dette var de primære grunde til at jeg forlod Battlefield, men dermed ikke sagt, at jeg ikke har haft gode tider i det, for når man spillede sammen med andre man kunne snakke med VAR det sku sjovt. Og så var samarbejdet teammæssigt også bare sjovere deri, men synes desværre at der var for langt imellem de kampe hvor jeg rent faktisk havde det sjovt. 


Det var vist lidt "off-topic/rant"Tongue - desuden også absolut indidviduelt om hvad man synes. Uden at have spillet BF:BC2 i en evighed, vil jeg dog mene at der efterhånden er ved at være en del baner, samt at der snart kommer 4 vietnam baner + 2 BC1 baner. Men det var vist ikke det diskussionen gik ud på.

Men til det første du skrev: Jeg vil lige umiddelbart mene at mit argument holder. BF spillene har en væsentlig længere indlæringskurve en CoD/MoH.

Desuden må din ratio da også være højere i BC2 - jeg mener at du lå højere end mig, og min den ligger på 1.16?

Til top
Mathias Bøgh Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 10-April-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 203
Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-November-2010 kl. 10:44
Synes nu ikke jeg havde nogle problemer i går, der kørte det som det skulle. Spillede ikke lørdag, så der kan jeg ikke lige udtale mig.

Og til Steffen: 
Min K/D er i BF2 1.15 hvor den i MW2 er på ca. 1.20. Så synes nu ikke dine argumenter holder der, specielt når man tænker på at MW2 er med killstreaks og BF2 uden.
Grunden til at jeg nok mest spiller COD er fordi det både kan være sjovt hvis man spiller alene eller med et team som man kender, hvorimod BF2 kun er sjovt hvis man er i et squad som man kender og kan snakke med. Hadede at spille det alene, specielt fordi jeg flere gange endte på et squad hvor jeg var ene mand, fordi squad systemet ikke funkede helt perfekt, og som ene mand på sit squad, var det en pine hvis man døde, for så havde man ingen at spawne ved, og skulle starte milevis fra hvor kampen reelt var. Og hvis man havde en dårlig dag (= døde tit), lavede man stort set ikke andet end at rende rundt i sin egen base.
Ligeledes var det et helvede med spawnraping i BF2 (Conquest især), hvor det i næsten hvert eneste Conquest kamp endte ud i dette (ikke i starten, da det kom ud, men synes specielt det blev et problem henover sommeren, hvor folk efterhånden fandt ud af, at man kunne dette). 
Og så synes jeg også, at det var en stor skam, at der var så få maps i spillet. Det blev simpelthen for ensartet i længden.
Men dette var de primære grunde til at jeg forlod Battlefield, men dermed ikke sagt, at jeg ikke har haft gode tider i det, for når man spillede sammen med andre man kunne snakke med VAR det sku sjovt. Og så var samarbejdet teammæssigt også bare sjovere deri, men synes desværre at der var for langt imellem de kampe hvor jeg rent faktisk havde det sjovt. 
Til top
frugtkompot Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 04-April-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 810
Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-November-2010 kl. 10:30
AmorBavian; en stor del af dine frustrationer skal desværre tilskrives lag i spillet.

Og så er jeg ganske enig. Det er forrykt, at de smider en patch ud, der blot forværrer de problemer, den skal løse. 
Video: TV: Panasonic 50" G30, PS3, Apple TV & Nvidia Shield.
Audio: 3.1 - Front: Canton Reference 7.2. Schiit Asgard 2, Bifrost Uber. Effekt via Peachtree 220.
Til top
amorbavian Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 19-April-2008
Sted: Sweden
Status: Offline
Point: 3010
Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-November-2010 kl. 10:13

I løbet af weekenden er 50% af mine spillet frosset midt i en kamp og jeg var/er mildest talt frustreret (især med den 40-7 kamp :)). Har ikke haft problemer før den nyeste patch og jeg mener mildest talt, at det er forrykt at sådan noget sker i et spil, der sælger for 3,5 milliarder kroner på 5 dage!! 

Der skal fandeme strammes op..

Andre ting, der irriterer mig gevaldigt:

- At man ikke kan spille alle modes i Hardcore. Hvorfor ikke? Jeg er træt af, at der skal så mange skud til at dræbe. Og at man har en map hele tiden.

- At man kan pumpe en modspiller med 10-15 kugler hvorefter han dræber dig med 2-3 fra sin Last Stand. Det er kun sket for mig et par gange, men alligevel irriterende.

- Jeg har oplevet 2-3 gange, at jeg ikke får en one shot kill fra et headshotDead

- Campere. HEHE



Redigeret af amorbavian - 22-November-2010 kl. 10:20

BORING!
Til top
ANGUSYOUNG Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 24-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 627
Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-November-2010 kl. 10:02
ja så er den landet her og ser frem til at holde spillet op mod BF2. PS3 ID: bette1974
 
Alle mine BF2 venner havde jo forladt mig...snøft Cry
TV:LG 65 C1

Receiver: Denon 1706si. Surround: Argon/Gale

PS5
NVIDIA SHIELD
Til top
SteffenD89 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 10-Juli-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4337
Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-November-2010 kl. 14:53
Oprindeligt skrevet af amorbavian amorbavian skrev:

I to har jo godt nok forsimplet tingene gevældigt. 

Steffen, hvilket andet FPS er ikke også rettet til den almene spiller? Der er altid noobs og så den mere seriøse spiller.

Det er kun lettere at spille alene, hvis man bare går efter kills, at tage objectives er ikke specielt nemt hvis man prøver alene. Selvom det da godt kan lykkes. Men hvis holdet ikke fungerer sammen så er man lige så prisgivet som i BF. 






Lige til at starte med, vil jeg godt sige, at jeg ikke påstår at spillene er dårlige. Jeg bryder mig muligvis ikke om spillene, men det ændrer ikke på at de tilfredsstiller mange spillere og er accepteret som nogle gode spil verden over.

Desuden påstår jeg heller ikke, at spillet kun henvender sig til "noobs".

Med det sagt, så ændrer det så heller ikke på, at spillet også er alment accepteret som "casual". Det betyder naturligvis ikke at spillet ikke også er velegnet til de lige mere engagerede spiller, men det ændrer altså ikke på, at spillet er let tilgængeligt for selv nybegyndere.

Jeg kan af gode årsager ikke kommentere på MW2/BO, men da spillene ikke har ændret drastisk karakter inden for de sidste 3 år, kan vi vidst godt sammenligne de nyeste med MW1 - som jeg har spillet en del af.

Jeg kan huske, at allerede fra første gang jeg spillede spillet, havde jeg succes med at får en k/d ratio på 1.0, og det selvom jeg på det tidspunkt var helt ny med en Xbox 360 controller og for den sags skyld FPS til konsol.

Det samme viser sig så igen, med det nye MoH, som mærkeligt nok bliver sammenlignet med CoD og BF og hvor jeg vil påstå at spillet rent gameplay-mæssigt minder om CoD. Og igen har jeg mulighed for at få en fornuftig begynder ratio på 1.0+.

Nu skal jeg ikke lige kunne udtale mig helt om CoD, men jeg mener at det er det samme, og i MoH er der stort set ingen rekyl på våbnene. Du kan altså med andre ord "nemt" skyde fjender på lang afstand - selv med en pistol - og når du så har gjort det tilstrækkeligt længe kan du bede om mortar strike eller whatever som igen gør at du har nemmere ved at få kills.

Man kan jo så synes om denne form for gameplay som man vil, men det ændrer ikke på at spillene er gjort nemmere og mere tilgængeligt for den brede befolkning (hvilket også tydeligt kan ses på salgstallene).

Jeg tror nok at jeg har fået sagt det meste. Jeg kan naturligvis begynde og sammenligne CoD med Arma 2 og Ameria's Army eller for den sags skyld BF2, men det er vist ikke nødvendigt.Tongue





Til top
viking40 Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 02-Februar-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 185
Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-November-2010 kl. 21:39
Jeg opgiver det video...det er sgu for besværligt Thumbs Down
 
Har lige valgt prestige første gang nu,allerede efter level 50 kunne det lade sig gøre øv Shocked
 
Har iøvrigt mistede alle mine online statistikker,det hjælper ikke at skifte til månedsvisning Ouch
 


Redigeret af viking40 - 19-November-2010 kl. 21:47
ps Online id ufo-viking

Til top
Mathias Bøgh Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 10-April-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 203
Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-November-2010 kl. 19:47
Det tror jeg desværre. I hvert fald efter Black Ops youtube siden, hvorfra de alle ligger, lader det til, at de alle er under 30 sek: http://www.youtube.com/user/CODblackopsPS#p/u
Til top
amorbavian Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 19-April-2008
Sted: Sweden
Status: Offline
Point: 3010
Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-November-2010 kl. 18:39

Desuden bliver jeg ikke spurgt om noget når jeg har afspillet videoen færdig..den står bare der og stener...

Og det er for kedeligt med kun 30 Sek. Det kan ikke passe..



Redigeret af amorbavian - 19-November-2010 kl. 18:40

BORING!
Til top
Mathias Bøgh Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 10-April-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 203
Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-November-2010 kl. 18:36
Prøv bare at tage en enkelt 30 sekunders til at starte med så. Og synes nu nok det er en fed feature, hvis man får et virkeligt fedt kill, multikill eller bare sjove ting osv.
Men fatter nu ikke hvordan folk lægger hele videoer af mange minutter op under Community...

I øvrigt, nogen der er på sent i aften? Ved ikke præcis hvornår jeg kommer på, men bliver nok først engang efter kl. 23. Er ikke hjemme i morgen aften, så håber nogle er friske på lidt sen gaming i aften Wink


Redigeret af Mathias Bøgh - 19-November-2010 kl. 18:37
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 34567 16>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu