Community for AV forbrugerelektronik     250.000 unikke besøgende per måned   (gns.)
Forum Start Forum Start > recordere.dk > Anmeldelser
  Aktive emner Aktive emner  Ubesvarede Ubesvarede   Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue
  Regler og retningslinjer for recordere.dk Regler  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Brugeranmeldelse af Panasonic topmodel plasma

Besvar Besvar Side  <1234 8>
Forfatter
Indlæg som besvares Sortering i omvendt orden
Jeden Se Drop Down
Junior bruger
Junior bruger

Medlem siden: 30-April-2010
Land: Danmark
Status: Offline
Beskeder: 20
Valgmuligheder Valgmuligheder   Svar m/citat Jeden Svar m/citat  BesvarBesvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Brugeranmeldelse af Panasonic topmodel plasma
    Sendt: 18-Maj-2010 kl. 15:04
Mange tak! Det er ordnet
Til top
Emilos88 Se Drop Down
Super bruger
Super bruger

Medlem siden: 01-April-2008
Land: Denmark
Beskeder: 448
Valgmuligheder Valgmuligheder   Svar m/citat Emilos88 Svar m/citat  BesvarBesvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18-Maj-2010 kl. 14:40
Menu-Indstillinger-Billedindstillinger-Angiv etiketter.
Min bio med Panasonic, Marantz og JAMO
Get HIFI or die trying c",
Til top
Hother Se Drop Down
Redaktionen
Redaktionen
recordere.dk teamet

Medlem siden: 12-Juli-2006
Beskeder: 12708
Valgmuligheder Valgmuligheder   Svar m/citat Hother Svar m/citat  BesvarBesvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18-Maj-2010 kl. 14:12
Citat: Jeden

Hej Hother

Jeg har lige modtaget selvsamme fjernsyn. Det er rigtig lækkert må jeg sige. Men jeg er nu engang grønskolling på området og vil gerne vide om sådan en banal ting som at omdøbe navnene på AV listen f.eks (HDMI1 = Bluray eller HDMI2=Xbox360 osv) Det kunne jeg på mit tidligere Samsung 855 men kunne ikke gøre det på VT20

Hvis der er andre der ved det må de meget gerne svare
Det kan du meget nemt ændre, jeg har selv gjort det samme. Men fremgangsmåden kan jeg ikke lige huske, for jeg er på job, men check lige din brugermanual. Mener nu at der er så nemt, at jeg ikke behøvede manualen.

Tillykke med dit nye TVTongue
Panasonic TX-P50VT20
Pioneer SC-LX71
Sony SCD-XA5400ES
Panasonic DMP-BDT300
Velodyne SPL-800i,
ELAC FS-247, ELAC CC-241 samt Audiovector K1 Super
Samsung SMT-H3126PVR
CSN Custom Cables
Til top
Jeden Se Drop Down
Junior bruger
Junior bruger

Medlem siden: 30-April-2010
Land: Danmark
Beskeder: 20
Valgmuligheder Valgmuligheder   Svar m/citat Jeden Svar m/citat  BesvarBesvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18-Maj-2010 kl. 14:02
Hej Hother

Jeg har lige modtaget selvsamme fjernsyn. Det er rigtig lækkert må jeg sige. Men jeg er nu engang grønskolling på området og vil gerne vide om sådan en banal ting som at omdøbe navnene på AV listen f.eks (HDMI1 = Bluray eller HDMI2=Xbox360 osv) Det kunne jeg på mit tidligere Samsung 855 men kunne ikke gøre det på VT20

Hvis der er andre der ved det må de meget gerne svare
Til top
Hother Se Drop Down
Redaktionen
Redaktionen
recordere.dk teamet

Valgmuligheder Valgmuligheder   Svar m/citat Hother Svar m/citat  BesvarBesvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16-Maj-2010 kl. 15:26
Citat: Søren Ingemann

Citat: Hother

Nu svarede jeg altså ovenover på et andet indlæg om hvordan tingene generelt hænger sammen. Får jeg så stukket i næsen, at jeg ikke nødvendigvis ved hvad jeg taler om fordi jeg er teknikker, så bliver både spørgsmålet omkring varme og og en fladskærms placering fluks kørt på vildspor - i det mindste i mine øjne.

Jeg indrømmer gerne, at i og med at jeg beskæftiger mig med teknisk flyvesikkerhed ref mit job, så er jeg nok mere forsigtig end så mange andre. Men det kan ikke være rigtigt, at når man udtaler sig som fagmand, så bliver man fluks draget i tvivl.

Havde min "opponent" der i mod spurgt om årsagerne til mine holdninger omkring varme, så var sammenhænge mellem komponenter, ælde, forandringer i specifikationer osv. fluks kom på bordetWink

Og fordi, at jeg er "medlem" af recordere.dk teamet betyder der bestemt ikke, at jeg nødvendigvis er mere engleagtig end alle andre - jeg kan afgjort også godt lade mig provokereSmile

For det første var det slet ikke dig jeg spurgte i første omgang. For det andet var dit eneste argument, at fordi du er tekniker (og det ER altså kun med ét K) så havde du ret. Ret meget tyndere argumentation skal man da lede længe efter! Hvad du skriver af faktuelle argumenter efterfølgende kan jeg forholde mig til - men det burde du have skrevet i dit første svar i stedet for.

Du har helt ret i at du kan lade dig provokere. Hvad du misser er, at du i den grad kan blive fornærmet. Jeg har sagt det før og jeg siger det gerne igen. Det bør redaktionsmedlemmer afholde sig fra - de skal vise vejen for andre og gå foran med det gode eksempel. Der kunne du lære meget af f.eks. den ansvarshavende redacteur. Men nuvel, det er bare min ydmyge holdning.

Og hvis dit næste argument bliver at jeg bare kan trykke på knappen 'rapportér', så ville det ikke overraske det fjerneste...
Beklager, jeg har ikke rigtigt nogen lyst til at toppes med dig om dette emne. Vi er forskellige, og sådan er detWink
Panasonic TX-P50VT20
Pioneer SC-LX71
Sony SCD-XA5400ES
Panasonic DMP-BDT300
Velodyne SPL-800i,
Samsung SMT-H3126PVR
CSN Custom Cables
Til top
Søren Ingemann Se Drop Down
Super bruger
Super bruger

Medlem siden: 31-December-2004
Beskeder: 327
Valgmuligheder Valgmuligheder   Svar m/citat Søren Ingemann Svar m/citat  BesvarBesvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16-Maj-2010 kl. 15:22
Citat: Hother

Nu svarede jeg altså ovenover på et andet indlæg om hvordan tingene generelt hænger sammen. Får jeg så stukket i næsen, at jeg ikke nødvendigvis ved hvad jeg taler om fordi jeg er teknikker, så bliver både spørgsmålet omkring varme og og en fladskærms placering fluks kørt på vildspor - i det mindste i mine øjne.

Jeg indrømmer gerne, at i og med at jeg beskæftiger mig med teknisk flyvesikkerhed ref mit job, så er jeg nok mere forsigtig end så mange andre. Men det kan ikke være rigtigt, at når man udtaler sig som fagmand, så bliver man fluks draget i tvivl.

Havde min "opponent" der i mod spurgt om årsagerne til mine holdninger omkring varme, så var sammenhænge mellem komponenter, ælde, forandringer i specifikationer osv. fluks kom på bordetWink

Og fordi, at jeg er "medlem" af recordere.dk teamet betyder der bestemt ikke, at jeg nødvendigvis er mere engleagtig end alle andre - jeg kan afgjort også godt lade mig provokereSmile

For det første var det slet ikke dig jeg spurgte i første omgang. For det andet var dit eneste argument, at fordi du er tekniker (og det ER altså kun med ét K) så havde du ret. Ret meget tyndere argumentation skal man da lede længe efter! Hvad du skriver af faktuelle argumenter efterfølgende kan jeg forholde mig til - men det burde du have skrevet i dit første svar i stedet for.

Du har helt ret i at du kan lade dig provokere. Hvad du misser er, at du i den grad kan blive fornærmet. Jeg har sagt det før og jeg siger det gerne igen. Det bør redaktionsmedlemmer afholde sig fra - de skal vise vejen for andre og gå foran med det gode eksempel. Der kunne du lære meget af f.eks. den ansvarshavende redacteur. Men nuvel, det er bare min ydmyge holdning.

Og hvis dit næste argument bliver at jeg bare kan trykke på knappen 'rapportér', så ville det ikke overraske det fjerneste...

KRP-600A | SC-LX71 | BDP-LX71 | SMT-3126 | B&W 7.1 inwall | B&W PV1 | TViX M6600 | QNAP TS-639 | HP ProCurve 1800-24G | Wii | Sonos
Til top
Hother Se Drop Down
Redaktionen
Redaktionen
recordere.dk teamet

Valgmuligheder Valgmuligheder   Svar m/citat Hother Svar m/citat  BesvarBesvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16-Maj-2010 kl. 14:32
Citat: Sploink

Jeg synes heller ikke ærligt talt det er iorden, at man som recordere.dk teamet, inddirekte nedladende skal spise en anden af med, at man altså er bedre vidende, fordi man har en uddannelse, er tekniker eller whatever. Og det er jo heller ikke første gang det sker
Hvem siger det overhovedet har relevans for det her?  

Der er sgu masser af kompetente medlemmer på dette forum

Kan da også kun stille spørgsmål tegn ved der står 10cm i manualen, og selv har Pioneer lavet et beslag, hvor tv'et sidder tættere på væggen.

Redigeret af Hother - 16-Maj-2010 kl. 14:40
Panasonic TX-P50VT20
Pioneer SC-LX71
Sony SCD-XA5400ES
Panasonic DMP-BDT300
Velodyne SPL-800i,
Samsung SMT-H3126PVR
CSN Custom Cables
Til top
zulfo Se Drop Down
Moderator gruppe
Moderator gruppe

Medlem siden: 05-April-2006
Beskeder: 2179
Valgmuligheder Valgmuligheder   Svar m/citat zulfo Svar m/citat  BesvarBesvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16-Maj-2010 kl. 13:51

Play nice, drenge!!

At man har en teknisk uddannelse betyder normalt at man har et vist grundlag for at udtale sig om generelle tekniske betragtninger, som f.eks. at MTBF stiger ved øget varmepåvirkning når vi taler elektroniske komponenter...

Jeg tror ikke Hother prøver at være bedrevidende...

Lars B
Onkyo TX-NR808, XTZ99.36, XTZ 99.26, XTZ 99.26 Center, XTZ W12.16, Panasonic TX-P50VT20E 3D & TH42PV60, Panasonic BDT 300, PS3 160Gb, Xbox 360, PS3 80Gb, Synology DS209, Tvix 6600n, Zaptor
Til top
Sploink Se Drop Down
Guld medlem
Guld medlem

Medlem siden: 23-April-2007
Beskeder: 1844
Valgmuligheder Valgmuligheder   Svar m/citat Sploink Svar m/citat  BesvarBesvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16-Maj-2010 kl. 12:55
Jeg synes heller ikke ærligt talt det er iorden, at man som recordere.dk teamet, inddirekte nedladende skal spise en anden af med, at man altså er bedre vidende, fordi man har en uddannelse, er tekniker eller whatever. Og det er jo heller ikke første gang det sker
Hvem siger det overhovedet har relevans for det her?  

Der er sgu masser af kompetente medlemmer på dette forum

Kan da også kun stille spørgsmål tegn ved der står 10cm i manualen, og selv har Pioneer lavet et beslag, hvor tv'et sidder tættere på væggen.

Redigeret af Sploink - 16-Maj-2010 kl. 13:01
Til top
Søren Ingemann Se Drop Down
Super bruger
Super bruger

Medlem siden: 31-December-2004
Beskeder: 327
Valgmuligheder Valgmuligheder   Svar m/citat Søren Ingemann Svar m/citat  BesvarBesvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16-Maj-2010 kl. 00:28
Du kan da selv være smart! Flot argumentation...Clown

Men OK, jeg kan godt se at med knap 12000 indlæg ligger dit videnniveau selvfølgelig i den absolutte elite. Jeg bøjer mig ærbødigt og undskylder meget at jeg tillod at tvivle på din visdom.

KRP-600A | SC-LX71 | BDP-LX71 | SMT-3126 | B&W 7.1 inwall | B&W PV1 | TViX M6600 | QNAP TS-639 | HP ProCurve 1800-24G | Wii | Sonos
Til top
 Besvar Besvar Side  <1234 8>
Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down