recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Tilbehør
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Logitec harmony & LK 350 uni
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketLogitec harmony & LK 350 uni

 Besvar Besvar Side  123 4>
Forfatter
Besked Baglæns sortering
gusse Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 02-April-2009
Status: Offline
Point: 7
Direkte link til dette indlæg Emne: Logitec harmony & LK 350 uni
    Sendt: 23-Maj-2011 kl. 23:10
Oprindeligt skrevet af jkk1989 jkk1989 skrev:

Min 350 virker egentlig fint med min Harmony1000, Mit problem er dog bare IR Styrken?

Lysdæmperen reagere faktisk kun hvis jeg står direkte ud for IR øjet på 350eren, med 2meters afstand, fra andre vinkler eller afstande vil den ikke reagere..

Nogen der har et foreslag??


Hej 

Vil det forbedre afstanden? For jeg skal næsten stå foran stikkontakten med min hamony 1100 før jeg kan tænde og slukke lyset.
Til top
hansie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 01-Juli-2004
Sted: Køge egnen
Status: Offline
Point: 6992
Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Februar-2011 kl. 07:33
Ja jeg skal desvære også pege direkte med min one.   men rækker da fint 4-5 meter
Til top
.FTH' Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-Maj-2009
Sted: København
Status: Offline
Point: 819
Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Februar-2011 kl. 01:36
Jeg oplever også at min harmony one er utrolig følsom. Men skal pege meget præcist før at den reagere Confused
Men ellers så er jeg rigtig godt tilfreds med den, specielt nu hvor jeg kan kontrollere min LK ir350

Thumbs up Logitech Thumbs Up
JVC - Quality Screen - XTZ - ONKYO - Parasound - PS3
Til top
jkk1989 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 18-Februar-2007
Sted: Århus, Denmark
Status: Offline
Point: 268
Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Februar-2011 kl. 16:53

Min 350 virker egentlig fint med min Harmony1000, Mit problem er dog bare IR Styrken?

Lysdæmperen reagere faktisk kun hvis jeg står direkte ud for IR øjet på 350eren, med 2meters afstand, fra andre vinkler eller afstande vil den ikke reagere..

Nogen der har et foreslag??
Til top
Spunk Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 23-Juli-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 485
Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Februar-2011 kl. 16:35
nå, fandt frem til at det kan lade sig gøre at få Lysdæmper til at reagere korrekt uden at gøre brug af knapper i Activity mode. Det virker som at det er selve knapperne der afgør om den sender et enkelt signal eller vedvarende signal, når knappen holdes nede.

Hvis jeg ligger 'Red' knappen i B&O LC1 device på f.eks. 'Afspil' knappen kan jeg både tænde og slukke og holde knappen nede for dæmpning, selvom det er i device mode. Når samme funktion ligger på den Røde knap, virker det ikke, kun til at tænde og slukke med Confused.. Meget mærkeligt.. Men logitech har åbenbart defineret hvilke knapper der kan holdes inde, og hvilke knapper der kun skal sende kortvarige signaler.

Til top
Spunk Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 23-Juli-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 485
Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Februar-2011 kl. 16:13
Tak for vejledning Waqas..  Det virker bare.

Syntes dog det er totalt håbløst at logitech laver forskel på tastetryk når man kører i Activity mode eller device mode.. det burde jo være ens..
Til top
hansie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 01-Juli-2004
Sted: Køge egnen
Status: Offline
Point: 6992
Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-December-2010 kl. 15:38
I skal bruge B&O opsætningen.   

Så virker det.

Bruger opskriften her på forum sammen med min one.

Hvis man bruger lk 350 opsætningen. Mener jeg man skal bruge tal tasterne men er ikke sikker
Til top
Bschmidt Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 05-November-2009
Sted: Virtual-utopia
Status: Offline
Point: 3291
Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-December-2010 kl. 12:20
waqas har lavet 1 indlæg i dette forum. Det står lige over dit. Det er en vejledning i hvordan man sætter sin 350ir op med en harmony remote. HAR du prøvet dette?
 
BS


Redigeret af Bschmidt - 30-December-2010 kl. 12:20
Til top
npa-at-rec Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 13-Maj-2009
Status: Offline
Point: 57
Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-December-2010 kl. 12:08
Jeg har også købt mig en Touch IR 350 Uni og kan heller ikke få det til at virke med min Harmony One Advanced.
Når jeg tilføjer 350'eren under komponenter og opdaterer fjernbetjeningen og efterfølgende går ind under komponenter på fjernbetjeningen er der ingen kommandoer tilgængelige - er det hvad I andre også oplever, eller har jeg allerede her et problem?
 
Til top
Waqas Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 24-Juni-2008
Status: Offline
Point: 9
Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-September-2010 kl. 23:48
Hej har selv kæmpet lidt med en Touch UNI 350 og en harmony 600 og nu spiller det!

I skal selvfølgelig ikke snydes for en vejledning.


1. Vælg B&O LC 1 som device.

2. vælg troubleshooting og
"Light Controller responds to some commands either too many times or only occasionally"

skift denne til den til 0. nu virker tænd/sluk

3. opret en ny aktivitet. add activiy, manually add og vælg den sidste som hedder utility, følg menuen indtil den har oprettet en generic activity. tilføj B&O lc1 under devices in use. trykl videre indtil du er tilbage i menuen.

4. tilføj en knap, vælg customize button, i første fane vælger du device light controller, og i den næste fane vælges den knap man vil bruge (rød, grøn, blå, gul) tryk done og opdater remoten.

så skulle det køre.







Til top
Bschmidt Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 05-November-2009
Sted: Virtual-utopia
Status: Offline
Point: 3291
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-August-2010 kl. 12:54
Du skal være under aktivitet for at skrue op/ned. Hvis du ikke kan slukke/tænde skal du skrue ned for "sendetiden"
 
Beklager jeg ikke har fået tid til et svar til dig Ouch på PM
 
BS
Til top
joeblach Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 21-Maj-2006
Sted: Denmark, Greve
Status: Offline
Point: 454
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-August-2010 kl. 12:51
den vil stadig ikke....
Samsung 46 D7005,Samsung, Samsung 40 LE 40M, Samsung LE32m61, Logitech Harmony ONE remote, Onkyo TX-SR608B, KEF Q series, WD TV LIVE, SONOS
Til top
 
 Besvar Besvar Side  123 4>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu