Community for AV forbrugerelektronik     250.000 unikke besøgende per måned   (gns.)
Forum Start Forum Start > recordere.dk > Anmeldelser
  Aktive emner Aktive emner  Ubesvarede Ubesvarede   Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue
  Regler og retningslinjer for recordere.dk Regler  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Anmeldelse Samsung UE40C8705 3D TV.

Besvar Besvar Side  <1 3031323334 35>
Forfatter
Indlæg som besvares
flemming larsen Se Drop Down
Guld medlem
Guld medlem

Medlem siden: 24-Oktober-2007
Land: Taastrup
Status: Offline
Beskeder: 13100
Valgmuligheder Valgmuligheder   Svar m/citat flemming larsen Svar m/citat  BesvarBesvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Anmeldelse Samsung UE40C8705 3D TV.
    Sendt: 26-Juli-2010 kl. 13:33
Det skulle bestemt ikke undre mig. Jeg har altid kunnet hente før, og til mit forrige tv.
Mvh
Flemming Larsen

Til top
Guld medlem
Guld medlem

Valgmuligheder Valgmuligheder   Svar m/citat flemming larsen Svar m/citat  BesvarBesvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 02-September-2010 kl. 13:26
Så er der kommet en ny firmwareopdatering. Jeg kan ikke se nogen steder hvad det skulle være imod. Men det kan vel ikke blive dårligere.
Mvh
Flemming Larsen

Til top
kskruger Se Drop Down
Guld medlem
Guld medlem

Medlem siden: 05-Februar-2007
Land: Denmark
Beskeder: 2048
Valgmuligheder Valgmuligheder   Svar m/citat kskruger Svar m/citat  BesvarBesvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 02-September-2010 kl. 13:32
Citat: flemming larsen

Så er der kommet en ny firmwareopdatering. Jeg kan ikke se nogen steder hvad det skulle være imod. Men det kan vel ikke blive dårligere.

Hvordan går det med dit tv, er det i orden nu?
Samsung 50B850 Plasma
Pioneer VSX-LX51
Philips BDP9500
Anthony Gallo A'diva
Anthony Gallo A'diva TI
Monitor Audio R 180
Velodyne SPL-800i
AppleTV
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Valgmuligheder Valgmuligheder   Svar m/citat flemming larsen Svar m/citat  BesvarBesvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 02-September-2010 kl. 13:40
Citat: kskruger

Hvordan går det med dit tv, er det i orden nu?
Desværre ikke 100%.Ouch Så jeg er igang med at spare op, til noget andet end samsung. De vil ikke gøre en skid ved det, hverken hos fladskærmsshoppen eller samsung. Så nu kan de to steder rende mig i r....
Mvh
Flemming Larsen

Til top
Guld medlem
Guld medlem

Valgmuligheder Valgmuligheder   Svar m/citat flemming larsen Svar m/citat  BesvarBesvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 02-September-2010 kl. 13:48

De har anynet+. Der skulle gøre så tvét kan snakke sammen med andre mærker. Jeg går i opsætning og sætter det til, og så sætter jeg det, til ja, om at jeg gerne vil slukke alt på en gang. Fint nok, det virker. Men på under 24 timer, så slår det sig fra selv, og så går det selv over på nej til at slukke alt.  Når jeg trykker power of på remoten, så går der 5-10 seunder før det slukker. Kan det være meningen?

Og det pisser mig snart voldsomt af.
Mvh
Flemming Larsen

Til top
kskruger Se Drop Down
Guld medlem
Guld medlem

Valgmuligheder Valgmuligheder   Svar m/citat kskruger Svar m/citat  BesvarBesvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 02-September-2010 kl. 14:26

De har anynet+. Der skulle gøre så tvét kan snakke sammen med andre mærker. Jeg går i opsætning og sætter det til, og så sætter jeg det, til ja, om at jeg gerne vil slukke alt på en gang. Fint nok, det virker. Men på under 24 timer, så slår det sig fra selv, og så går det selv over på nej til at slukke alt.  Når jeg trykker power of på remoten, så går der 5-10 seunder før det slukker. Kan det være meningen?

Og det pisser mig snart voldsomt af.

Ja det lyder sgu underligt også fordi Samsung normalt ikke har problemer med anynet+ 
Det er vel ikke fordi, du slukker strømmen for dit tv nede ved stikkontakten, at den glemmer dens opsætning?

Både på mit B850 og det gl. Q97 jeg har haft, har anynet+ fungeret som det skulle. 

Samsung 50B850 Plasma
Pioneer VSX-LX51
Philips BDP9500
Anthony Gallo A'diva
Anthony Gallo A'diva TI
Monitor Audio R 180
Velodyne SPL-800i
AppleTV
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Valgmuligheder Valgmuligheder   Svar m/citat flemming larsen Svar m/citat  BesvarBesvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 02-September-2010 kl. 14:29

Ja det lyder sgu underligt også fordi Samsung normalt ikke har problemer med anynet+ 
Det er vel ikke fordi, du slukker strømmen for dit tv nede ved stikkontakten, at den glemmer dens opsætning?

Både på mit B850 og det gl. Q97 jeg har haft, har anynet+ fungeret som det skulle. 

Nej, jeg slukker kun på power of. Men det virker som sagt under 24 timer. Det har også virker på mine tidligere tv fra samsung.
Mvh
Flemming Larsen

Til top
kskruger Se Drop Down
Guld medlem
Guld medlem

Valgmuligheder Valgmuligheder   Svar m/citat kskruger Svar m/citat  BesvarBesvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 02-September-2010 kl. 15:08

Nej, jeg slukker kun på power of. Men det virker som sagt under 24 timer. Det har også virker på mine tidligere tv fra samsung.

Hvad siger Samsung prestige service til dit problem?
Samsung 50B850 Plasma
Pioneer VSX-LX51
Philips BDP9500
Anthony Gallo A'diva
Anthony Gallo A'diva TI
Monitor Audio R 180
Velodyne SPL-800i
AppleTV
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Valgmuligheder Valgmuligheder   Svar m/citat flemming larsen Svar m/citat  BesvarBesvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 02-September-2010 kl. 15:20

De siger jeg skal skifte til rent samsung, ellers kommer der nok en opdatering. Derfor venter jeg, hver gang med spænding opdateringerne.
Mvh
Flemming Larsen

Til top
kskruger Se Drop Down
Guld medlem
Guld medlem

Valgmuligheder Valgmuligheder   Svar m/citat kskruger Svar m/citat  BesvarBesvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 02-September-2010 kl. 15:31

De siger jeg skal skifte til rent samsung, ellers kommer der nok en opdatering. Derfor venter jeg, hver gang med spænding opdateringerne.

Ja, så må vi håbe, at du får det løst, når du får lagt den på.
Samsung 50B850 Plasma
Pioneer VSX-LX51
Philips BDP9500
Anthony Gallo A'diva
Anthony Gallo A'diva TI
Monitor Audio R 180
Velodyne SPL-800i
AppleTV
Til top
 Besvar Besvar Side  <1 3031323334 35>
Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down