recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Min hjemmebiograf
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Staalorm's Bif i kælderen version 2 -dedikeret rum
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Staalorm's Bif i kælderen version 2 -dedikeret rum

 Besvar Besvar Side  <1 6789>
Forfatter
Besked
staalorm Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 25-November-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 120
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér staalorm Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Januar-2014 kl. 23:03
http://forum.blu-ray.com/showpost.php?p=3212548&postcount=144
lidt god info


Redigeret af staalorm - 25-Februar-2015 kl. 14:45
117", Atmos & DTS-X.
- Kan man leve uden en biograf derhjemme??? :D

Se mit projekt her:
staalorm's bif
Til top
staalorm Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 25-November-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 120
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér staalorm Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Januar-2014 kl. 10:55
Sweet så fik jeg endelig fat i de rigtige baghøjttallere. Har fået fat i ADP-350.
117", Atmos & DTS-X.
- Kan man leve uden en biograf derhjemme??? :D

Se mit projekt her:
staalorm's bif
Til top
staalorm Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 25-November-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 120
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér staalorm Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-April-2014 kl. 10:34
Lidt til at teste med
https://soundcloud.com/psychedelicious/funkenspelunkin-dub-a-very
http://www.avsforum.com/t/1424334/the-truth-hz-your-diy-setup-cant-handle-this-a-compilation-of-infrasonic-music-by-dub-king
http://www.avsforum.com/t/1525580/ht-of-the-month-ultimate-bass
117", Atmos & DTS-X.
- Kan man leve uden en biograf derhjemme??? :D

Se mit projekt her:
staalorm's bif
Til top
staalorm Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 25-November-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 120
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér staalorm Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Februar-2015 kl. 14:30
hmmm det kunne være min bif snart skal udvides med Atmos og måske de her i loftet? http://www.paradigm.com/products-current/model=sa-25/page=overview man kan jo håbe på at lydbilledet ikke bliver helt fucked up.



Redigeret af staalorm - 25-Februar-2015 kl. 14:44
117", Atmos & DTS-X.
- Kan man leve uden en biograf derhjemme??? :D

Se mit projekt her:
staalorm's bif
Til top
dr gonzo Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 28-April-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1316
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér dr gonzo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Februar-2015 kl. 14:52
Hvis jeg var dig, vil jeg vente med at tage nogen som helst beslutninger med hensyn til ATMOS, før efter d. 15. marts, hvor DTS offentliggøre deres modsvar til ATMOS - kaldet DTS:X - det vil jo være rart også at havde deres informationer med, når man skal opgradere. Endnu er der "ingen" der ved om DTS:X basere på samme speaker layout.
Til top
staalorm Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 25-November-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 120
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér staalorm Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Februar-2015 kl. 15:33
Takker for info. Havde ellers Marantz SR7009 i kikkerten. Men en skriver her at der ikke kommer en opgradering til DTS:X til den http://www.avsforum.com/forum/90-receivers-amps-processors/1535177-marantz-sr7009-42.html hmmm, nå afventer vi lidt længere :D Håber de laver det samme højttaler setup. ellers bliver det sku helt skævt at lave en biograf....

Redigeret af staalorm - 25-Februar-2015 kl. 15:35
117", Atmos & DTS-X.
- Kan man leve uden en biograf derhjemme??? :D

Se mit projekt her:
staalorm's bif
Til top
Bruger udmeldt 35 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 28-Juli-2008
Status: Offline
Point: 3673
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 35 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Februar-2015 kl. 16:01
Du kan ikke regne med hva "civile" folk skriver på forums.

Der er ingen der ved hvordan Dts-X kommer til at se ud og om det kan implementeres i forstærkere via en Update.
Til top
dr gonzo Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 28-April-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1316
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér dr gonzo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Februar-2015 kl. 16:32
Jeg vil give strecker ret, du kan ikke regne med det der står i den tråd du linker til. Dog er der en ting, der taler imod, at der kommer en update, der kan gøre eksisterende ATMOS-recievere DTS:X kompatible - de vil hellere sælge en ny generation af recievere, frem for at upgradere dem de allerede har på markedet. I hvert fald skal man nok ikke regne med en gratis upgrade.
Til top
staalorm Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 25-November-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 120
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér staalorm Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Februar-2015 kl. 17:41
Oprindeligt skrevet af dr gonzo dr gonzo skrev:

Jeg vil give strecker ret, du kan ikke regne med det der står i den tråd du linker til. Dog er der en ting, der taler imod, at der kommer en update, der kan gøre eksisterende ATMOS-recievere DTS:X kompatible - de vil hellere sælge en ny generation af recievere, frem for at upgradere dem de allerede har på markedet. I hvert fald skal man nok ikke regne med en gratis upgrade.

Nej, hvis den kommer, bliver den helt sikker ikke gratis. da man i dag bare få at få en opgradering til Auro-3D skal tilkøbe den, til Marentz http://www.marantz.dk/dk/products/pages/productdetails.aspx?catid=hometheatre&subcatid=avreceiver&productid=auro3dupgrade 
117", Atmos & DTS-X.
- Kan man leve uden en biograf derhjemme??? :D

Se mit projekt her:
staalorm's bif
Til top
staalorm Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 25-November-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 120
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér staalorm Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Februar-2015 kl. 17:45
strecker, kan se du har en 7009, glad for den? Har du splittet din Center op i 2 mono, en over og en under lærredet, cool. hvor har du læst om den opsætning?

Redigeret af staalorm - 25-Februar-2015 kl. 17:46
117", Atmos & DTS-X.
- Kan man leve uden en biograf derhjemme??? :D

Se mit projekt her:
staalorm's bif
Til top
Bruger udmeldt 35 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 28-Juli-2008
Status: Offline
Point: 3673
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 35 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Februar-2015 kl. 18:39
Oprindeligt skrevet af staalorm staalorm skrev:


kan se du har en 7009, glad for den? Har du splittet din Center op i 2 mono, en over og en under lærredet, cool. hvor har du læst om den opsætning?


Ja jeg er yderst tilfreds med min Marantz..!!!

Grunden til 2 centerhøjttalere er at jeg gerne vil ha at dialogen kommer fra midten af billedet.
Og når et lydtransparent lærred med center bagved ikke er muligt, så må jeg gøre det på en anden måde.





Redigeret af strecker - 26-Februar-2015 kl. 07:15
Til top
staalorm Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 25-November-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 120
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér staalorm Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-April-2015 kl. 11:18
Lidt omkring DTS:X https://www.youtube.com/watch?v=HdomQi2RurM

Redigeret af staalorm - 23-April-2015 kl. 11:18
117", Atmos & DTS-X.
- Kan man leve uden en biograf derhjemme??? :D

Se mit projekt her:
staalorm's bif
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 6789>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu